Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du glemte en ting til du mangler: God musikksmak.

 

Du må ikke trykke de svake i samfunnet enda lenger ned :)

 

:cry:

 

 

Dumminger!!!!!!!!

:realmad:

 

 

Dere kan mene hva dere vil, og jeg kan ganske sikkert forstår også hvorfor dere mener det :p

Hva mener dere er god musikk da? Anbefal noen sanger osv så skal jeg sette meg ned og høre gjennom det, for å så si min mening. Kanskje jeg kommer til å like det :grin:

 

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Hva mener dere er god musikk da? Anbefal noen sanger osv så skal jeg sette meg ned og høre gjennom det, for å så si min mening. Kanskje jeg kommer til å like det :grin:

Må ikke spørre Bytex om sånt, da får du bare noe åttitalls spandex-metal med lange krøller og vibrerende drøvel :p

Lenke til kommentar

Skal lese den mest for morroskyld jeg, jeg trengte en bok å lese nå uansett. Synes det er så fint at han starter boka med:

Boken er ikke et leksikon eller en fasit. Den er ikke laget av en organisasjon eller et forbund. Avsenderen er et enkeltmenneske. Det er også mottageren - Utenforstående eller ikke

 

Men, sånn må man vel gjøre det når man snakker om et så: DET MÅ VÆRE RIKTIG!! miljø som metalen :p Vi er jo så mange individer som egentlig bare blir holdt sammen av at vi liker metal, så han må jo bare si at han ikke kan snakke på vegne av noen andre ennseg selv.

Lenke til kommentar

Sitter å leser i den nå, er på første bok/kapitel, satan, som bare forklarer hva satan hadde med rockens historie å gjøre, for å gi et utgangspunkt til neste kapitel/kapitel som heter: Satan blir hot, fra tungmetall til Svartmetall 1981-1986.

 

Hele boken er vel på 312 sider, men det er inkludert kilder og Register.

Lenke til kommentar

God musikk er spandex-metal med lange krøller og vibrerende drøvel.

 

 

 

 

Siden du har japansk nick liker du sikkert anime. Da kan du sjekke ut han her:

 

 

 

Nei takk :)

 

Liker ikke vokalene i de fleste eldre metal-band, som manowar. Men sangen var bra den :thumbup:

 

Foretrekker :fun:

http://www.youtube.com/watch?v=rAyz-u5ma0o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...