AmonAmarth Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) For min del blir nok årets høydepunkt Finntroll - Nifelvind. Hørte den akkurat, elsket den Dark Tranquillity - We are the Void Endret 3. mars 2010 av AmonAmarth Lenke til kommentar
ErikIF Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Noen som har sjekket ut det nye albumet til Eluveitie (Everything Remains [As It Never Was])? Syns det er sykt bra. Endret 4. mars 2010 av ErikIF Lenke til kommentar
2ore Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Hittil så er vel Borknagar - Universal den beste plata fra 2010 jeg har hørt. Overkill sin nye plate var ganske solid. Samme gjelder Alcest - Écailles de Lune, som desverre ikke var like solid som låta Percées de Lumière fra splitten med Les Discrets, men fortsatt ganske solid overall. Endret 4. mars 2010 av Crippled Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Samme gjelder Alcest - Écailles de Lune, som desverre ikke var like solid som låta Percées de Lumière fra splitten med Les Discrets, men fortsatt ganske solid overall. Hehehhe, du har nok lasta ned en fake-leak. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Samme gjelder Alcest - Écailles de Lune, som desverre ikke var like solid som låta Percées de Lumière fra splitten med Les Discrets, men fortsatt ganske solid overall. Hehehhe, du har nok lasta ned en fake-leak. nei!?!?!? sant???? Den er altså ikke ute? Anyways, albumet jeg lastet ned er faktisk ikke så værst, hehehe. Endret 4. mars 2010 av Crippled Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Sitter å koser meg med Belus! Plata var kjempe bra. God comeback. Lange episke deler i albumet. Ikke hans sterkeste album, men definitivt bra Endret 4. mars 2010 av Mushrooms Lenke til kommentar
weebl Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 ooooh hvorfor har jeg ikke oppdagd borknagar før? det er jo herlig! digger the genuine pulse, noen som har noen anbefalninger på fete låter eller album? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Første låta jeg ble forelska i var The Stellar Dome Endret 4. mars 2010 av Mushrooms Lenke til kommentar
gard. Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 IRON MAIDEN are pleased to announce that their forthcoming new studio album will be called 'THE FINAL FRONTIER', and is expected be released late summer of this year. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Sweet, alltid koselig med et nytt maiden album. Forresten når kom Borknagar - universal ut? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) kom ut 22 februar... vurderer å kjøpe den Endret 5. mars 2010 av Anulaibar Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det må vurderes ja, har ingen av de.. Vintersorg derimot er hylla full. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hører på Microcosmos av Drudkh nå, og dette var faktisk ganske stilig. Noen som kan anbefale noe lignende? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Synes den er ganske fet jeg også. Litt dårlig å si det, men er eneste skiva jeg har hørt av Drudkh. Hørt at noe av det eldre skal være endel bedre? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Skaff dere Forgotten Legends og Autumn Aurora vertfall. Fantastiske plater. Men skaff allt om dere liker det og! Lenke til kommentar
2ore Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Skaff dere Forgotten Legends og Autumn Aurora vertfall. Fantastiske plater. Men skaff allt om dere liker det og! Enig der. Blood in Our Wells er også et sikkert kjøp! Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Skal definitivt sjekke ut resten av diskografien deres, men jeg tenkte mer anbefaling av andre band i samme gate Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 IRON MAIDEN are pleased to announce that their forthcoming new studio album will be called 'THE FINAL FRONTIER', and is expected be released late summer of this year. Betyr det at vi kanskje får høre nye sanger på konserten i august, da? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Skal definitivt sjekke ut resten av diskografien deres, men jeg tenkte mer anbefaling av andre band i samme gate Tja, er vel ingenting som er helt likt, men band som Negura Bunget, Walknut, Skagos og Nachtmystium er i samme gate. Meget bra saker Lenke til kommentar
gard. Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 IRON MAIDEN are pleased to announce that their forthcoming new studio album will be called 'THE FINAL FRONTIER', and is expected be released late summer of this year. Betyr det at vi kanskje får høre nye sanger på konserten i august, da? Tror ikke det er kanskje en gang. Les resten her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå