svinepelz Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Til info for dere som har bestillt Burzum - Belus lp fra plastichead så har dem begynt og sende ut nå. Så da får vi den vertfall ikkje så altfor lenge etter release 8 mars! Ey, flott. Så mye lovende jeg har lest om den skiva nå kan den umulig skuffe. Forventningene er rimelig høye Tror ikke du blir skuffa, plata har noen intense riff. Mye bra, men også en del rare ting som jeg ikke helt klarte å bli venn med etter første gjennomlytting. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Okay, måtte ta en liten sniklytt siden jeg har bursdag. Hørte Belus Død låta, jævelig bra! Vokalen har jeg heller ikke noe imot. Tror dette kan bli et av årets høydepunkt når det gjelder metal. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Da var den ferdig, premieren var fredag http://www.youtube.com/watch?v=brs4p2gGzfc Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=BayQY9KO0bM Herregud som jeg elsker den introen. Endret 28. februar 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg merker jeg begynner å se frem til å se disse i sommer. Köld er god! http://www.youtube.com/watch?v=qTj4z4-Cq-I Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Okay, måtte ta en liten sniklytt siden jeg har bursdag. Hørte Belus Død låta, jævelig bra! Vokalen har jeg heller ikke noe imot. Tror dette kan bli et av årets høydepunkt når det gjelder metal. For min del blir nok årets høydepunkt Finntroll - Nifelvind. Hørte den akkurat, elsket den Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Nå Lycan, falt Sarath i smak? Bestilte nettopp Selvhat-Gjennom Mørket Famlende. Noen som har hørt den? Blir spennende å se hvordan det låter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Hmm, klarer ikke helt å bestemme meg om Killers er best med Dickinson eller Di'anno: Brucern fra 1988 http://www.youtube.com/watch?v=gDaGjFhiA7Y Di'anno 1982 http://www.youtube.com/watch?v=oteIujb8yoY Bruce har defintivt bedre screams. Men så er det noe med råheten til Di'anno. Endret 2. mars 2010 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Di'Anno uten tvil. Synes låta passer bedre til han, men har sikkert noe med å gjøre at det var jo den jeg hørte først osv. Killers var faktisk første Maiden-plata jeg fikk, på slutten av barneskolen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Nja, jeg syns Bruce tilfører sangen veldig mye han også. Hør hele klippet før du dømmer. Mere power i stemmen enn Di'anno som nestn bare roper. Startet med Live after Death på VHS, så Fear of the Dark, og deretter jobba jeg meg bakover. Og framover etterhvert. Veldig kjekt å bli introdusert til bandet av liveplater, da visste jeg hvilke låter jeg likte best og kunne finne platene de var opprinnelig på. Istedet for at alt er helt nytt. Men "alle de andre" bare hørte på Metallica og Pantera og Slayer, var jeg litt "outsider" som digget Maiden, på slutten av 80-tallet Endret 2. mars 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Nå Lycan, falt Sarath i smak? Bestilte nettopp Selvhat-Gjennom Mørket Famlende. Noen som har hørt den? Blir spennende å se hvordan det låter. Jepp har vinylen. Liker den veldig godt selv vertfall! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Nå Lycan, falt Sarath i smak? Bestilte nettopp Selvhat-Gjennom Mørket Famlende. Noen som har hørt den? Blir spennende å se hvordan det låter. Veldig, veldig, finfint tips. Kom gjerne med mer, og gi meg en liten oppsummering av Belus. Lurer fælt på å investere mer i Burzum-katalogen (Filosofem + Belus?). Har bare hørt Filosofem som jeg lastet ned i nysgjerrighet, og det falt i smak. Dunkelheit + Jesus Tod! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Hmm, da burde du hvertfall sjekke Hvis Lyset Tar Oss. Temmelig kald og grim lyd, men Vargern høres litt rar ut med en gang. Men det kommer seg når man blir vant med hvesinga hans. Han styrer vel helt unna blastbeats såvidt jeg husker? Endret 2. mars 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Nyheter fra Torture Division-campen: Did you guys really think we would put Charles Manson on the cover for the second part of trilogy 2? Ofcourse not. And naturally we lied about the song titles as well. Here you can see the next cover, the real one, and while we are at it – let us reveal the titles and whatnot for you. As we have told you before we recorded 4 tunes this time around. 3 for the demo and 1 (more info on that one later) for an upcoming compilation CD that some guys from Tobben’s hometown Karlstad are putting together. The three that ends up on “Evighetens dårar II” are: 1. Total death punishment 2. Overtorture (bound to be dead) 3. Righteous fore ensemble Probably the three most intense tracks we have written so far. There are blastbeats, insanity, groove and all-around murder displayed within these tunes – all clocking in at a total of some 10 minutes or so. We are very, very satisfied with these compositions and can’t wait until we get to hear the crushing mix that Dan Swanö will hand over to us in a bit. Again, we can’t thank Dan enough for supporting our cause with these mixes – he’s really giving us the final edge that we need to make our death metal come across like we want it to. Thanx, Dan – you truly are phenomenal. Also, this time around we managed to squeeze in some excellent backing vocals from Swedish thrashers F.K.Ü., which is something we are extremely happy about. Those guys are amazing and they sure managed to hand over some trademark thrash choirs to even further add to the brutality. Thanx, guys! So, now you have all the details about the coming demo, all that is left is to keep an eye on this site and our forums so you know when it will be available for free downloading (as always). It will be worth the wait. Gleder meg som en unge til å se disse kara på Inferno. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Hmm, da burde du hvertfall sjekke Hvis Lyset Tar Oss. Temmelig kald og grim lyd, men Vargern høres litt rar ut med en gang. Men det kommer seg når man blir vant med hvesinga hans. Han styrer vel helt unna blastbeats såvidt jeg husker? Ikke helt på Filosofem, er partier som minner. :> På den annen side har jeg ikke nødvendigvis noe imot blastbeats. Endret 2. mars 2010 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Om du er ny når det gjelder Burzum så er 'Hvis Lyse Tar Oss' noe du bør skaffe deg ja. Selv elsker eg alle albumene hans, vertfall metal albumene. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 @ Lycantrophe Nå har jeg ikke hørt noe særlig av Belus enda, med unntak av en låt. Så kan ikke si så mye annet enn at det virker veldig lovende. Hvis du skal kjøpe noe ville jeg nok startet med Filosofem, var hvertfall der jeg startet. Nå i ettertid rangerer jeg vel Hvis lyset tar oss hakket over førstnevnte (her snakker vi bra bruk av synth), men begge oser av kvalitet. Skal heller ikke kimse av de to første, men de sitter ikke like godt hos meg. Jeg mener å huske at plastichead har det meste på vinyl om du har tenkt å kjøpe noe btw. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Blir isåfall litt senere, når jeg har fått planlagt litt annen økonomi, men takk for tipset. Kjøper hvertfall Filosofem først, og tenkte meg Hvis lyset tar oss som nr. 2. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Nå Lycan, falt Sarath i smak? Bestilte nettopp Selvhat-Gjennom Mørket Famlende. Noen som har hørt den? Blir spennende å se hvordan det låter. Jepp har vinylen. Liker den veldig godt selv vertfall! Herlig! Fikk beskjed av en bekjent at den burde jeg skaffe meg før det var for sent. Hørt nada av bandet hittil, moro å kjøpe ting man ikke har hørt på forhånd. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Da er den nye demoen til Torture Division ute. Den og de andre kan lastes ned her. Endret 3. mars 2010 av Nyhus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå