Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

YES!

Endelig fikk jeg plata :dribble:

 

post-196392-1267041230,154_thumb.jpg

Grats?

 

Har ikke hørt så mye av Avenged Sevenfold jeg. De oppvarma for Maiden når jeg var der. jeg har jo tydligvis hørt det før da, siden mye av det var veldig kjent.

 

Liker musikken jeg, aldri engang vurdert å kjøpe en plate før jeg hørte de, så jeg starta med den billigste og beste plata og har 4 stk pluss en DVD igjen :p

 

Også fikk jeg endelig kjøpt en t-skjorte :!:

Lenke til kommentar

Hehe, har vært en del arch enemy diskusjoner her. Du går nok lei etterhvert :whistle:

Hvem er du mon tro? :hmm:

 

Tror ikke jeg kommer til å gå lei av Arch Enemy, nei! Begynner på Noz og slutter på zieh. ;p

 

Her er den definitivt beste sangen til As I Lay Dying, ELSKER gitarriffene og koringa i refrenget: fikk ikke youtube-videoen til å fungere, så KLIKK HER!

 

Merket det var utrolig lav lyd på videoen, så dere får bare skru opp eller eventuelt søke den opp på spotify.

Endret av ElizabethFina
Lenke til kommentar

Til info for dere som har bestillt Burzum - Belus lp fra plastichead så har dem begynt og sende ut nå.

Så da får vi den vertfall ikkje så altfor lenge etter release 8 mars! :)

 

Ey, flott. Så mye lovende jeg har lest om den skiva nå kan den umulig skuffe. Forventningene er rimelig høye

Lenke til kommentar

Personlig anbefaler jeg:

  • Powerplant
  • Land Of The Free
  • Somewhere Out In Space
  • No World Order
  • Majestic
  • Land Of The Free II

Det er i allefall yndlingene mine.

 

Det er forresten alle jeg har :p bortsett fra Hell Yeah!!! (Live DVD) og Heading For Tommorow da. Heading For Tommorow er kul, men den er ganske "happy Powermetal". Også er det ikke Kai som synger.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...