Vowels Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ja, får si ifra når jeg har hørt litt på den. Har du også bestilt fra plastichead Skogslik? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jepp. Men frykter vi får den endel senere en release 8 mars da :/ Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Er redd for det sjæl! Får kose meg med dso boxen min så lenge, fikk endelig tak i den Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Hehe, det var da bra! Fantastisk bra boks! Og har nok av greier og høre gjennom her og Endret 21. februar 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Screw Vargern, jeg kjører god gammal speed metal http://www.youtube.com/watch?v=OgDmnqhqW5o Fantastiske twin gitar soloer Endret 22. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Ja Gamma Ray er kos. Gleder meg til å se de på Norway Rock, blir første gangen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Fet gruppe ja. Såg dem live i fjor, noe som var veldig bra! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Hm...hvis man vil til Norway Rock..men ikke har telt og alt det der. Er det noensteder i nærheten man kan bo på hotell? I gangavstand eller bussavstand til festivalen såklart. De reklamerer kun for camping på nettsida si. Endret 22. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Broderen skal til Norway rock, verken meg eller han er kjent med bandet. Kunne noen postet en liste med de mest kjente sangene? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Broderen skal til Norway rock, verken meg eller han er kjent med bandet. Kunne noen postet en liste med de mest kjente sangene? Orker ikke lage youtube links, men her er de besteste låtene (ja). Finner dem på tubern..bandet er så samspilt at det meste låter bedre live enn på plate. Land of the Free Beyond the Black Hole Heart of the Unicorn Gardens of the Sinner Man on a Mission Rebellion in Dreamland Fairytale Tribute to the Past I want out (fra Kai's tid i Helloween) Ride the Sky (Helloween) Heavy metal Universe Blood Religion ...sikkert flere jeg ikke kommer på. Søk etter "hell yeah" på youtube for klipp fra dobbel-dvd'n de slapp ifjor. Endret 22. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Å, jeg har så jævlig lyst til å se Gamma ray live, har vært fan av dem siden jeg starta å høre på metal. Har lyst til å komme meg oppover å få sett dem, men vet ikke om jeg har penger nok. Skal se hvordan det blir når de legger ut dagspass, kanskje jeg tar en tur. Andre sanger verdt å nevne kan være: Wings of Destiny Armageddon My Temple Revelation Into The Storm Follow Me New World Order Send Me A Sign Watcher in The Sky Det er noen av mine favoritter i allefall, i tilegg til mange av de Bytex posta. Har Forresten den DVD'en hjemme, anbefaler den på det sterkeste Endret 22. februar 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Nokk Gamma ræv nå, nok sutrete emometal og nok kirkebrennende karer. http://www.youtube.com/watch?v=ceeglCi1cIY Ta ikke meningene mine altfor seriøst. Noen som vet om den nye utgaven av denne platen kommer snart? Noen mener platen inneholder feil, men jeg kan ikke finne en eneste feil med platen. Jeg ELSKER den råtne lydkvaliteten jeg ELSKER riffene Jeg ELSKER stemmen til Garm Brenn med alt dere vil, men dette er en av mine absolutt favorittalbum. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Den blir utgitt på vinyl igjenn 26 februar (på fredag) på perverted tasete records. Får da endelig muligheten til og handle denne! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Oi, dette har ikke jeg fått med meg. Har den kun på cd, burde vel strengt tatt handle den på vinyl nå som den blir utgitt på nytt. Knakende god skive. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=IH_bUkUNwPQ Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Morsomt at de tar en typisk balkongflaggstang når de skal fotograferes... Lenke til kommentar
793 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Burzum - Morgenrøde http://www.youtube.com/watch?v=ezSBYeS2MV8 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg ELSKER den råtne lydkvaliteten Jeg hater lydkvaliteten. Den er horribel. Jeg får skallebank av å høre et par sanger. Flau avslutning på en konge trilogi. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Snakker vi råtten lydkvalitet, eller dårlig lydkvalitet? Personlig foretrekker jeg mest god lydkvalitet, men jeg har ikke noe mot dårlig, så lenge låtene er gode er det egentlig same shit. Endret 24. februar 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå