Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh, please! Nevnte dem kun fordi jeg tenkte han kanskje ville like dem. Derfor de endte opp til slutt. En låt kom ringende fra lista på iPhonen, så da førte jeg dem opp. Ligner lite på de nevnte banda, skal være enig i det.

 

Jeg synes ikke at du ikke burde ha nevnt dem, alle burde jo høre på FYS, men reagerte litt på at du sa "I akkuratt samme gate".

Lenke til kommentar

Om du vil ha band i akkurat samme gata kan du sjekke ut disse: Trivium, Killswitch Engage, All That Remains, As I Lay Dying, Shadows Fall, Atreyu, Escape The Faith, Four Year Strong. Håper det hjelper deg!

 

Har hørt på Escape The Fate* en stund, skal sjekke ut de andre på spotify senere :p

Takk! :!:

Lenke til kommentar

ja... Den er knall! Mye bedre enn forventa. En naturlig oppfølger til Filozofem minus synth og pluss clean vokal faktisk. Som jeg har sagt før i tråden, jeg digger vokalen! Denne skal kjøpes når den kommer ut!

 

Her er jeg ganske uenig. Syntes plaa var megaskuffende. Kjedligeriff som repeteres i evigheten, vokal som ligger i bakgrunnen og surrer. Men ja, kan minne litt om filosofem til tider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...