Joakim Skurk Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Skriv [.media]http://youtube.com/blablabla[./media]. Uten punktum, selvsagt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Oh, please! Nevnte dem kun fordi jeg tenkte han kanskje ville like dem. Derfor de endte opp til slutt. En låt kom ringende fra lista på iPhonen, så da førte jeg dem opp. Ligner lite på de nevnte banda, skal være enig i det. Jeg synes ikke at du ikke burde ha nevnt dem, alle burde jo høre på FYS, men reagerte litt på at du sa "I akkuratt samme gate". Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Om du vil ha band i akkurat samme gata kan du sjekke ut disse: Trivium, Killswitch Engage, All That Remains, As I Lay Dying, Shadows Fall, Atreyu, Escape The Faith, Four Year Strong. Håper det hjelper deg! Har hørt på Escape The Fate* en stund, skal sjekke ut de andre på spotify senere Takk! :!: Lenke til kommentar
2ore Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hørt igjennom Belus en gang nå. Selv syntes jeg ikke at det var noe spesielt bra, bare helt greit. En smule repeterende i lengden. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Metallica Leaves' eyes Sentenced A7X Disturbed Maiden Finner vel mer her: http://playground.last.fm/demo/musicuniverse/share?user=sinthel&seed=2d8e7 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Vet noen hvordan Teemu Raimoranta fra Finntroll døde i 2003? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 In 2003, guitarist Teemu Raimoranta died falling - or jumping - off a bridge on the ice below. Although officially stated to be caused by intoxication, Mika Luttinen speculated it was suicide. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 In 2003, guitarist Teemu Raimoranta died falling - or jumping - off a bridge on the ice below. Although officially stated to be caused by intoxication, Mika Luttinen speculated it was suicide. Hehe. Stemmer, fant det på samme sted for litt siden. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Du kan si hva du vil om Keep Of Kalessin, men spille gitar det kan faen meg Obsidian . Edit: Fiksa http://www.youtube.com/watch?v=hPmlguGFA9w Endret 20. februar 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Var vel egentlig ikke sånn drøyt imponerende... Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Vel, jeg synes han gjør en god jobb, selv synes jeg de strumme partiene er helt jævlig å få til, vanskeligere det en å kun spille konstant tremolo. Endret 21. februar 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Har nok glemt de tyngste banda i Death metal sjangeren her. Spawn of Possession Viscerial Bleeding Hour of Penance Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Du kan si hva du vil om Keep Of Kalessin, men spille gitar det kan faen meg Obsidian . Edit: Fiksa http://www.youtube.com/watch?v=hPmlguGFA9w Tja, eneste som imponerer med O. er jo den teknikken hans. Ellers ganske kjedelig. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Begynner å bli farlig fristende å laste ned nye Burzum skiva nå. Noen som har hørt den? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 ja... Den er knall! Mye bedre enn forventa. En naturlig oppfølger til Filozofem minus synth og pluss clean vokal faktisk. Som jeg har sagt før i tråden, jeg digger vokalen! Denne skal kjøpes når den kommer ut! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg har forhåndsbestillt den på vinyl så sitter bare å gleder meg. Har hørt mye bra om skiva, så er nok flotte greier! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 ja... Den er knall! Mye bedre enn forventa. En naturlig oppfølger til Filozofem minus synth og pluss clean vokal faktisk. Som jeg har sagt før i tråden, jeg digger vokalen! Denne skal kjøpes når den kommer ut! Her er jeg ganske uenig. Syntes plaa var megaskuffende. Kjedligeriff som repeteres i evigheten, vokal som ligger i bakgrunnen og surrer. Men ja, kan minne litt om filosofem til tider. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 @Vowels: Keep me updated. Har ikke bestemt meg for om jeg vil ha den eller ikke, så du får si hva du synes. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Sitter og venter på vinylen her og. Leser så og si bare positivt om platen rundt på nettet nå, så dette kan jo faktisk bli bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå