Fanta4free Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 enig deg fBlikeng mange ganger jeg kjøpe CD-er pga covret....husker jeg kjøpte en cd med kult cover og skrift og uten at jeg leste var det den første cden som dimmu ga ut jeg trudde jo de bare hadde den fonten de har nå jeg Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Noen som har hørt om Keldian her? MySpace Et metalband med innflytelse fra Iron Maiden, John Wetton, Paradise Lost og Luca Turilli. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Darkthrone- Panzerfaust Myrkgrav - Trollskau, Skrømt og Kølabrenning Ulver -Bergtatt - et eventyr i 5 Capitler Det oser patriotisme og nasjonalisme av de covrene Edit: Keldian var deilig musikk cun. Godt og avslappende å høre på. Litt rolig, men en vakker vokal. Mulig det er musikk man går fort lei av. Har ikke hørt nok til å kunne si det enda. Edit 2: Hørte sangen Sundancer nå. Den var herlig Endret 23. november 2007 av Olum Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Tiden for å finne ut hva som skal stå på russekortet kommer opp, og jeg har litt lyst å ha noen som har ett eller annet med metal å gjøre. Noen ideer til hva som kan stå der? BTW: Den nye Limbonic Art cden er søren meg ikke dårlig. Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Tiden for å finne ut hva som skal stå på russekortet kommer opp, og jeg har litt lyst å ha noen som har ett eller annet med metal å gjøre. Noen ideer til hva som kan stå der? BTW: Den nye Limbonic Art cden er søren meg ikke dårlig. Hmmm, Metal up your ass kanskje? hehe Synes foresten oppdateringen av forsiden er dårlig Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Synes foresten oppdateringen av forsiden er dårlig Om du synes det er sjangerinndelingen som er dårlig, får du bare finne deg i det. Sjanger er kilde til evig kranling. Om det er noe annet du ikke liker der kan du fortelle det her eller sende en PM Anathema. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Tiden for å finne ut hva som skal stå på russekortet kommer opp, og jeg har litt lyst å ha noen som har ett eller annet med metal å gjøre. Noen ideer til hva som kan stå der? Bite my shiny metal ass. Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Synes foresten oppdateringen av forsiden er dårlig Om du synes det er sjangerinndelingen som er dårlig, får du bare finne deg i det. Sjanger er kilde til evig kranling. Om det er noe annet du ikke liker der kan du fortelle det her eller sende en PM Anathema. Nei. Mente ikke sjanherindelingen er dårlig, men oppdatering av nye band. Sjangerinndeling bryr jeg meg egentlig ganske lite om siden det bare fører til diskusjon og blabla Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg regner med Anathema oppdaterer så fort han får nye band med riktig oppstilt mal på PM. Noen som har noen bevis i mot? Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 vet ikke om det er bevis men sendte en PM med Destruction på men ser de ikke på forsiden ennda, mulig jeg ikke lagde riktig mal eller noe? Jaja jeg overlever nok Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hei.. det er et band jeg ikke husker navnet paa, sa jeg trenger litt hjelp Vokalisten er dame med rOdt haar og det er 4 andre medlemer hvis ike det var 3. Husker ikke navnet paa sangen men hadde ordet moon. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Når vi er inne på cover så tenkte jeg på hvor ufattelig stygt I Am The Night-coveret til glamperioden til Pantera. :!: Noen fete og: Eller bare gjøre det jævlig enkelt: Endret 23. november 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hei.. det er et band jeg ikke husker navnet paa, sa jeg trenger litt hjelpVokalisten er dame med rOdt haar og det er 4 andre medlemer hvis ike det var 3. Husker ikke navnet paa sangen men hadde ordet moon. HAHA WTF? merkligste jeg har sett:p Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Noen som har hørt om Keldian her? MySpace Et metalband med innflytelse fra Iron Maiden, John Wetton, Paradise Lost og Luca Turilli. Ey, det der var jo knallbra. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 ^^ Foreleseren min er med i bandet Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hei.. det er et band jeg ikke husker navnet paa, sa jeg trenger litt hjelpVokalisten er dame med rOdt haar og det er 4 andre medlemer hvis ike det var 3. Husker ikke navnet paa sangen men hadde ordet moon. Kan det være Epica? Har aldri hørt noe av dem, men har sett bilde av dem i et blad jeg kjøpte for en liten tid tilbake. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det må jo bli dette, da: mmm...Jeg har alltid studert Maidens covere. De er som å lese en bok. Symboler og hint og underfundigheter overalt. Grimfist - Ten Steps to Hell The Project Hate - In Hora Mortis Nostræ Grimfist og TPH var fet coverart. Denne er sjølvsagt: Selvfølgelig! En av de virkelig store coverene. Et metal ikon. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Altars finnes og som bakgrunn. Bruk tile/fliselegg: Endret 23. november 2007 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Altars finnes og som bakgrunn. Bruk tile/fliselegg: Slike flis skal eg få på baderomsveggane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå