Vowels Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Sier meg enig med Lycantrophe her. Kondolerer Se filmen hos Youtube Makan til bra vokal Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Urfaust! Det jeg lette etter i stad. Kom bare ikke på det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Noen som kan anbefale noe sint og aggressiv metal? Nettop mistet en venn, så trenger noe med skikkelig trøkk i.. Kondolerer mann. Kjør Grimfist eller Vader. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hva med litt Origin? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Kondolerer. Totalt javla morker fungerer fra for meg i hver fall... http://open.spotify.com/track/0CT9QAQ16RXyQds8qI5CmM Endret 14. februar 2010 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Takk for støtte og tips, merkelig at det måtte noe sånt til for å få meg til å sette pris på BM. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 nå vet jeg ikke om dette har blitt nevnt tidligere i tråden men er det andre her som har hørt solsagan fra den nye plata til finntroll, nifelvind. syns denne låta er grisefet og ser fram til release av plata på onsdag. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Sitter her nå og hører på en av mine favorittsanger. Se filmen hos Youtube Må ikke glemme en av de beste powerballadene som finnes der ute. Se filmen hos Youtube Endret 14. februar 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 nå vet jeg ikke om dette har blitt nevnt tidligere i tråden men er det andre her som har hørt solsagan fra den nye plata til finntroll, nifelvind. syns denne låta er grisefet og ser fram til release av plata på onsdag. For en latterlig dårlig video, min kjære Lady Gaga er mer skummel jo. Når skal metal band skjønne at de må slutte å lage musikkvideoer. Blir alltid helt på trynet. Likte ikke sangen så godt heller forresten, men nå var det videoen jeg hadde lyst til å kommentere. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Når skal metal band skjønne at de må slutte å lage musikkvideoer. Blir alltid helt på trynet. Haha, ja. Blir ofte pinlig berørt av videoene. Men for mindre kommersielle band er det jo ikke alltid like greit å bruke masse penger på en video. Den blir jo ikke akkurat vist på MTV uansett... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Eneste jeg synes kan være kult er om de tar et liveklipp og bruker som video, men det blir liksom noe litt annet. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Metallica har laget mange snodige videoer Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Eller en faktisk video, og ikke standard-MTV-bytte-bilde-hvert-annet-sekund-opplegg. Noe med litt substans i. Bandmedlemmer som opptrer i videoer utenfor en rolle som skuespillere -> bad. Personlig tror jeg musikkvideoer hadde vært en helt annen opplevelse dersom 90% av alle band hadde holdt seg bak kamera. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 For en latterlig dårlig video, min kjære Lady Gaga er mer skummel jo. Joa... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Et par av mine favorittvideoer er begge svenske. One Rode To Asa Bay er kanskje tidenes beste vikingmetallvideo. Et eksempel på billig produksjon med bra resultat. Starless Aeon kostet nok mye mer, men den synes jeg også er svært vellykket. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Er enkelte videoer som er brukbare ja, men det meste er bare tull. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hadde vært så fett om Lady Gaga var thelemitt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Lett! Men hu er sjef uansett Forresten, var jo du som tipsa meg om Sperm of Antichrist. Ser ut som det ikke er så altfor lenge til utgivelse: SPERM OF ANTICHRIST "BLIGHT AND DARKNESS" DEMO TAPE Coming February 2010 on Hells Headbangers. Professionally manufactured cassettes with black shells (factory sealed), no home-dubbed junk. One of the finer outputs of American Black Metal in more recent years... http://spermofantichrist.hellsheadbangers.com/ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Bare på kassett? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hører gjennom den nye plata til Eluveitie nå. Fittefett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå