Skogslik Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hadde vært kult. Men jeg tenkte jo å ta enten Mother North eller Stormblåst, for det er jo de jeg har analysert. Ta Mother North. Skamfet sang! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hadde vært kult. Men jeg tenkte jo å ta enten Mother North eller Stormblåst, for det er jo de jeg har analysert. Kunne du delt med oss en kort synopsis av analysen til Mother North? Det hadde jeg satt pris på. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ville valgt Mother North jeg også. Stormblåst er ikke like kjekk. Hadde også satt pris på å få sett analysene du har skrevet, eller et lite sammendrag. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Mother North. Dimmu Borgir har aldri vært noe sælig. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har folk noe synspunkt på F.K.Ü? The pit and the poser Where moshers dwell Dead Coroner likte det. minner om gode gamle Exodus vs Overkill. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kan slenge opp oppgaven når jeg er helt ferdig med den. Den skal være helt ferdig 19 februar, så kan slenge opp hele oppgaven da. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hadde vært kult. Men jeg tenkte jo å ta enten Mother North eller Stormblåst, for det er jo de jeg har analysert. Velg Stormblåst. Du bør bruke en sang med norsk tekst på særemnet ditt. Det ville i hvert fall læreren min foretrukket. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 likte det. minner om gode gamle Exodus vs Overkill. Good shit. Er skikkelig kosethrash. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ja, saftig riff på The Pit and the Poser, jævlig fett. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Sitter her og hører på Megadeth samleplate som jeg kjøpte her om dagen. Chill. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ja, saftig riff på The Pit and the Poser, jævlig fett. Nydelig å høre. Bestilte meg akkurat den nyeste skiva deres. Lastet den riktignok ned først, og den sparker ræv deluxe. Anbefales. Alle låtene er kul, fengende thrash. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Mest spilte skiver atm: Katharsis-Kruzifixxion Dødsengel-Mirium Occultum Watain-Casus Luciferi Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 At the gates er jo konge! Det er vel de som regnes som grunnleggerne av sjangeren? Hvertfall pionerene. Sjekk ut denne coveren av samma låta; http://sotb.se/slaughter%20of%20the%20blue...20by%20fear.mp3 De har også laga cover at Twilight of the Thundergod av Amon Amarth, skikkelig fete greier Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Haha, det var kult Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Sjekk ut debutplata til Nightrage hvis du liker At the Gates. Tomas Lindberg på vokal her også. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Noen som kan anbefale noe sint og aggressiv metal? Nettop mistet en venn, så trenger noe med skikkelig trøkk i.. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Jeg hører alltid på denne når jeg er sur eller må få ut noe, er tvunget til å headbange på den ene delen. Kondolerer forresten. Se filmen hos Youtube Men, jeg skal se om jeg kan finne noe mer aggressivt, selv om jeg ikke hører så mye på det aggressive da. Endret 13. februar 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Kondolerer. Det du trenger er ikke trøkk, det er følelser. Gå til black metal. Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Da kan vi jo slenge inn litt Koldbrann mens vi er i gang. Se filmen hos Youtube Hvis ikke er jeg i allefall ganske fan av Ragnarok Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå