Lycantrophe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Fortell meg om Sarath, tittelen (kan ha) fanget meg. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Sarath er jævli bra. Sorteste av det mørke. Han gjør en brukbar cover av Black Spell of Destruction. Endret 8. februar 2010 av Abigor Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Tror du hadde digget Sarath Lycantrophe. Han gir ut en fullengder nå snart også, om jeg ikke tar helt feil. Blir bra Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) ! infos! Laster ned nå og tar en titt. E: Nei, det var det ikke. :< Endret 8. februar 2010 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Funnet ut at Infectious Groove er skikkelig funky funk-metal. Litt deilig som en avveksling fra thrashen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har folk her inne hørt om F.K.U? Noe av det er ganske kult. Masse random greier om Moshpits egentlig. Moshoholics <- Hjemmesiden. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Jeg er vel kanskje en headbanger. Jeg får sikkert ett ord slengt opp i trynet når jeg poster her (drittmusikk er ordet), såvidt jeg har forstått fra andre som har presentert seg her. Gjør nå et forsøk uansett Jeg hører på en del forskjellig: Metallica, Anthrax, Laaz Rockit, Volbeat (ikke hørt så lenge), Megadeth, Death Angel, Forbidden, Heathen, Testament, Exodus, Autopsy.. Som noen kanskje ser så liker jeg thrash, særlig 80-talls thrash fra Bay Area. EDIT: det lille jeg har sett så går det i death metal her i metalkafeen.. Forbidden! Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 8. februar 2010 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 ! infos! Laster ned nå og tar en titt. E: Nei, det var det ikke. :< Likte du ikke? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Var ikke noe tilgjengelig på Urørt. Noen annen fin kilde? Duh. Fant en på "låter". (så bare på nedlasting). Hører nå. Tempo- og stilskiftsaggresiv bm? Moar? Endret 8. februar 2010 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg vet kun om den ene låta som ligger på Urørt. Kjøpte Husk, Du Skal Dø 7" etter å ha hørt den. Skuffet mildt sagt ikke. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Tror jeg på. Hvorfra? Pris? (Fikk lønn i dag \o/) Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 http://www.duplicate-records.com/duplo%209.htm Koster 50 kr også betalte jeg vel rundt 25kr i frakt els. Lett verdt det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Da er den på vei i løpet av morgendagen, håper jeg. :> Fikk du med download? Endret 8. februar 2010 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ligger en Carniwhöre sang til ute nå, på myspacen til Duplicate Records. Hier!: http://www.myspace.com/duplicaterecords Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Sarath og alt annet av sjelden metall ligger på dc++. Forbidden Evil har en sånn episk åpning og slutt, skulle ønske de kunne brukt det gjennom hele låta. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Dessverre sliter jeg med å bruke DC++ annet enn når jeg er på LAN. Skulle gjerne tittet på hva som ligger dypt begravd inne i noen av de mørkeste hubene der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg pleide å bruke dc++ før, men nå får jeg ikke lasta ned fillister eller søke lengre, kommer ingenting. Så jeg har gitt opp det programmet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kjøpte EPen, jeg. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 David Elofsson tilbake i Megadeth! Skikkelig gladnyhet! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kjøpte EPen, jeg. Very nice, mye koseligere å ha i fysisk format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå