Papirkurven Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 1900kr ja.. Det var vell litt dyrt. Spesiellt mtp. hvor lite interessane band om kommer. Amon Amarth, Sabaton og Immortal er kun de jeg har lyst og se. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Cumshots og Tömmermenn hadde vært artig. :> Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) "Måtte" ta turen til Norway Rock ifjor også, men det ble aldri noe av. Da var det Manowar som lokket..Megadeth er liksom ikke helt DER for min del. For all del, mange kule gamle låter men jeg har ikke hengt med på noe nytt siden Youthanasia, så jeg står vel som et fjols helt til My Darkest Hour kommer. Cumshots og Tömmermenn har jeg sett på klubber i Oslo. Flinke de. Endret 8. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
hellokitty Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen her som skal på Metaltown i år? Har veldig lyst til å se Sonic Syndicate live Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 "Måtte" ta turen til Norway Rock ifjor også, men det ble aldri noe av. Da var det Manowar som lokket..Megadeth er liksom ikke helt DER for min del. Enig i at Manowar er større, og jeg håper de kommer til NRF i år også. Det var helt konge i fjor. Men jeg har kun sett Megadeth en gang, og jeg husker lite av konserten, så jeg må nesten klinke på å se de en gang til. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Cumshots og Tömmermenn hadde vært artig. :> Ja enig, men er ikke verdt 1900kr. Immortal hadde også vært moro å sett, men er redd de spiller for mye fra de tre nyste skivene. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Immortal får jeg på Hellfest. :> Men hadde sikkert vært gøy å se gang nummer to og. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ah, da skjønner jeg. Hellfest har noen kule band i år. Hadde ikke gjort noe å få sett Marduk feks. @hellokitty: Metaltown har kun Nile som frister, eneste jeg forbinder med Sonic Syndicate er Denied sangen. Og den er helt grusom. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Sonic Syndicate er bare å stå over. Hellfest har masse! Sigh, Ulver, Suffocation, Immortal og Nile, pow! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 OG befinner seg i Frankrike, som begrenser de fleste nordmenn ganske heftig.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er ikke mye sparepenger igjen. :< Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 NRF frister i år. Får se om noen gidder og være med. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hole in the Sky frister noe jævelig. Men jeg tar nok ikke turen, lite aktuelt å dra alene. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvem skal på Hits i år? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har hørt www.google.com skal spille der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Oj, visste ikke at Japanese Tentacle Sheepfuckers skulle spille på HITS. Awesome. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Blir lett Norway rock på meg! Queensrÿche er faen det beste livebandet jeg har sett, og Sabaton er ikke langt bakom! Og storheter som Immortal Megadeth, Rainbow, Amon Amarth, Enslaved, UDO, Gamma Ray! Det sier jeg ikke nei til! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen som vet hvilken av dagene Megadeth spiller på Norway Rock? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen som vet hvilken av dagene Megadeth spiller på Norway Rock? De lager vel ikke noe timeplan før de fleste banda er i land, tenker jeg. Bare Amon Amarth og Immortal som trekker meg, men AA har jeg sett fire ganger før, og Immortal får jeg på Wacken. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ah, endelig fikk jeg Sarath - Husk, Du Skal Dø og Black Majesty - Seventh King Of Edom. Helvete å bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå