Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt å lese kommentarene om KoK her og sammenligne med det som sto på Nettavisen i går.

 

De har altså fått en "Grand-Prix ekspert" (les tilfeldig utvalgt homsefjols) til å vurdere de norske finalelåtene:

 

- Det er dessverre en fare for at dette kan vinne. Norge er et sært land og storeksportør av sær musikk, sukker Inge Solmo.

 

I 2006 vant finske Lordi Eurovision Song Contest med «Hardrock Halleluja». Mange sammenligner Keep Of Kalessin med Lordi.

 

- Det skjønner jeg ingenting av. I Lordi fant man i det minste en melodilinje. For meg er dette bare bråk, sier Solmo.

 

Han mener det er bra at Keep Of Kalessin er tro mot sin sjanger.

 

- Men det er bare trist å se den svarte bekledningen og det pistrede håret på en Melodi Grand Prix-scene.

 

- Jeg vil veldig gjerne gi terningkast 1, men lander likevel på 3.

 

:!:

 

Eg synest KoK har en snerten og fengende låt eg, synest den er ganske bra :thumbup:

Endret av Dragavon
Lenke til kommentar
Morsomt å lese kommentarene om KoK her og sammenligne med det som sto på Nettavisen i går.

 

 

De har altså fått en "Grand-Prix ekspert" (les tilfeldig utvalgt homsefjols) til å vurdere de norske finalelåtene:

 

- Det er dessverre en fare for at dette kan vinne. Norge er et sært land og storeksportør av sær musikk, sukker Inge Solmo.

 

I 2006 vant finske Lordi Eurovision Song Contest med «Hardrock Halleluja». Mange sammenligner Keep Of Kalessin med Lordi.

 

- Det skjønner jeg ingenting av. I Lordi fant man i det minste en melodilinje. For meg er dette bare bråk, sier Solmo.

 

Han mener det er bra at Keep Of Kalessin er tro mot sin sjanger.

 

- Men det er bare trist å se den svarte bekledningen og det pistrede håret på en Melodi Grand Prix-scene.

 

- Jeg vil veldig gjerne gi terningkast 1, men lander likevel på 3.

 

:!:

 

 

Eg synest KoK har en snerten og fengende låt eg, synest den er ganske bra :thumbup:

Morsomt at de sammenligner Lordi, som var rock i kostymer, med Keep of Kalessin. Ikke at KoK er så veldig ekstremt, men.

Uansett, synes det hadde vært morsomt om de vandt, selv om man kanskje ville likt å vise frem noe "bedre".

Lenke til kommentar
Dere burde sjekke ut MONGO NINJA!

Drit rått band, med Kristopher Schau som vokalist :)

 

Har ikke vert på forumet på en stund, så vet ikke om dere har snakka om bandet :p

 

http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endid=488405094

 

Vertfall sykt fett!

Det var faktisk ganske kult.

 

Så de på betong før Municipal waste. Det var...energisk:) "gotta get drunk" er allerede en klassiker på vors!

Lenke til kommentar
Dere burde sjekke ut MONGO NINJA!

Drit rått band, med Kristopher Schau som vokalist :)

 

Har ikke vert på forumet på en stund, så vet ikke om dere har snakka om bandet :p

 

http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endid=488405094

 

Vertfall sykt fett!

Det var faktisk ganske kult.

 

Så de på betong før Municipal waste. Det var...energisk:) "gotta get drunk" er allerede en klassiker på vors!

 

Det er så fengende! :p

 

Målet mitt er vertfall en konsert i år :)

Hater 18års grense..

Lenke til kommentar

large1583.jpg

 

 

Darkthrone are a legendary name in metal, inspiring countless bands throughout the years as one of the leaders of the Scandinavian black metal movement in the early 90’s, alongside other greats such as Burzum, Immortal and Mayhem.

 

Now, to welcome a new decade, the unrelenting Norwegian duo deliver a new feast of metal and punk. From their thrash and death beginnings to their ascension to the pantheon of black metal greats, Darkthrone have always refused to stand still. They continue to embrace and explore their roots and capture the real spirit of sonic greatness on CIRCLE THE WAGONS; recorded by the band themselves at Necrohell II studios.

 

Darkthrone sail against the tides of trend and disposable metal; uncompromising and defiant as ever – an ideology expanded upon by Fenriz when explaining the meaning behind the title:

 

The new metal decade starts with our album. It is a message to the Invaders of our

metal domain to circle their wagons!!!

 

With our own brand of heavy metal/speed metal-punk we are a constant ambush on

the modern overground metal traitors. Join us in our fight against instant gratification....

and let's see who stands when the smoke clears...

 

Album by album we gnaw away at the overwhelming mass of so-called raw metal out

there - well, the only time i saw something raw wrapped in plastic was when it was

dead meat. And so in the long run, all raw bands with old raw sound wins – and your

plastic paradise instant gratification sound vanishes with time.

 

Die hard! "I hate, therefore I am" - Fenriz

 

Artwork for the album comes once again courtesy of Dennis Dread, notable for his talents on previous Darkthrone albums, ‘F.O.A.D’ and 2008’s ‘Dark Thrones and Black Flags’, as well as for US greats, Abscess.

 

The limited/numbered 180gm vinyl edition of 2000 comes with heavyweight sleeve, printed inner sleeve, and an art print of the cover on 250gm Tintoretto Gesso Paper.

 

Exclusive to the Peaceville store, orders will ship from March 8th and include a link to a digital version of the album (available when the regular and special edition CD versions of the album are released on April 5th).

 

A

1. Those treasures will never befall you

2. Running for borders

3. I am the graves of the 80s

4. Stylized corpse

 

B

5. Circle the wagons

6. Black mountain totem

7. I am the working class

8. Eyes burst at dawn

9. Bränn inte slottet

 

 

http://www.burningshed.com/store/peacevill...oduct/233/1943/

Tror denne blir fet jeg, liker egentlig alt Darkthrone har gitt ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...