Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke om det er blitt posta her før, men nå ligger det samples ute fra Burzum's nye album "Belus": Amazon.com.

Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det, men må si jeg er litt overrasket over disse klippene, var på en måte ikke dette jeg hadde forventet :hmm: Hvertfall en klar forbedring av vokalen. Og flere av melodiene høres veldig fengende ut. Jeg er uansett veldig spent til denne utgivelsen...

Jøss. Vokalen er en klar fremgang fra den klassiske "kaldkvælt kråke"-vokalen til Burzum. Får egentlig mest Darkthrone-vibber av dette, noe som ikke er så altfor dumt. Høres veldig spennende ut, men faren er at det tipper over i generisk midtempo BM-sumpen. Jeg er positiv!

Lenke til kommentar

Det er nå smak og behag i bildet. Det finnes et par innspill her inne som det oser "jeg-vil-absolutt-ikke-forbindes-med-MGP-fordi-det-er-ikke-metal"-stereotype.

 

Jeg synes Dragontower er en stilig låt, selv om jeg kan si meg enig i at det ikke kan måle seg med det gamle. Familien min har alltid vært en MGP-familie, og derfor vil jeg nok finne meg selv i sofaen hos foreldrene mine med MGP på skjermen. Om jeg gidder å stemme, er en helt annen sak :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...