Abigor Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Noe av det minnet meg om 1349! Einherjer sin sang "A New Earth" alltid minner meg om Rhapsody - The Poem's Evil Page. Endret 4. februar 2010 av Abigor Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Vet ikke om det er blitt posta her før, men nå ligger det samples ute fra Burzum's nye album "Belus": Amazon.com.Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det, men må si jeg er litt overrasket over disse klippene, var på en måte ikke dette jeg hadde forventet Hvertfall en klar forbedring av vokalen. Og flere av melodiene høres veldig fengende ut. Jeg er uansett veldig spent til denne utgivelsen... Jøss. Vokalen er en klar fremgang fra den klassiske "kaldkvælt kråke"-vokalen til Burzum. Får egentlig mest Darkthrone-vibber av dette, noe som ikke er så altfor dumt. Høres veldig spennende ut, men faren er at det tipper over i generisk midtempo BM-sumpen. Jeg er positiv! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Håper alle metalfrelste gjør Norge en tjeneste i å stemme på Keep of Kalessin i årets MGP-finale. Hadde vært utrolig morsomt om disse kara representerte Norge i den internasjonale finalen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Håper alle metalfrelste gjør Norge en tjeneste i å stemme på Keep of Kalessin i årets MGP-finale. Hadde vært utrolig morsomt om disse kara representerte Norge i den internasjonale finalen. Det hadde vært en skam for BM-Norge. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg bryr meg ikke så mye om MGP, jeg kommer nok ikke til å se på, og hvertfall ikke til å stemme! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Skal stemme på Kalessin jeg Synes det er morsomt at de gjør det, men nå tror jo "alle" at BM er vanlig hardrock med litt raspende vokal virker det som :S Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Skjønner ikke hvorfor dere kaller de for et BM band. Hørte den der MGP sangen på radioen, og jeg syns ikke de var i nærheten av noe som helst BM:P Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Nå sier jo KoK i nesten hvert eneste intervju at de ikke er et bm-band men et epic extreme metal-band.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Omtrent som at Rhapsody ville at alle skulle kalle dem "epic fantasy hollywood metal" istedet for power metal Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Hehe, ikke tvil om at den låta er veldig power metal-ish. Endret 4. februar 2010 av Anulaibar Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Keep of Kalessin er ikke spesielt ekstremt heller. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Skjønner ikke hvorfor dere kaller de for et BM band. Hørte den der MGP sangen på radioen, og jeg syns ikke de var i nærheten av noe som helst BM:P Jeg kaller dem ikke BM, men de var opprinnelig BM, så det er flaut å se hvordan de har utviklet seg. Møkkaband. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Nei, og låta de stiller med er helt latterlig dårlig. Man gjør ikke Norge en tjeneste i å stemme på Keep of Kalessin. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Nemlig. Det gamle er faktisk ikke så verst i det hele tatt! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Hadde dem tatt en fra Through Times of War plata hadde det vert greit, men det dem drive rmed nå er jo bare tull. Passer fint i et dritt show som mgp. Endret 4. februar 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Høres veldig spennende ut, men faren er at det tipper over i generisk midtempo BM-sumpen. Må si meg meget enig der. Etter disse klippene stiller jeg meg mer skeptisk til albumet en jeg var før. Blir spennende å høre albumet som en helhet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) De har jo bare tatt låten som "passer best" i mgp-sammenheng, en rimelig straight metal-låt. Crown of Kings eller Armada hadde neppe gjort det like bra blant det jevne publikum, selv om den er milevis bedre. Endret 4. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det er nå smak og behag i bildet. Det finnes et par innspill her inne som det oser "jeg-vil-absolutt-ikke-forbindes-med-MGP-fordi-det-er-ikke-metal"-stereotype. Jeg synes Dragontower er en stilig låt, selv om jeg kan si meg enig i at det ikke kan måle seg med det gamle. Familien min har alltid vært en MGP-familie, og derfor vil jeg nok finne meg selv i sofaen hos foreldrene mine med MGP på skjermen. Om jeg gidder å stemme, er en helt annen sak Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 De sier jo selv at de gjør det for å gi en liten "fuck off" til det konservative, negative metalmiljøet..og at det er bedre å tjene livets opphold på å gjøre det de elsker (spille konserter og gi ut plater) enn å selge pølser på esso. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Dere burde sjekke ut MONGO NINJA! Drit rått band, med Kristopher Schau som vokalist Har ikke vert på forumet på en stund, så vet ikke om dere har snakka om bandet http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endid=488405094 Vertfall sykt fett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå