Midnight_walker Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Halla! Trenger litt ny musikk! Noen som har tips om noe ala. Septic Flesh? Altså Atmospheric/Melodic Death... Endret 2. februar 2010 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vomitory er gamle travere det. Trivelig band, selv om man stort sett vet akkurat hva man får. Gamle travere ja. De har vel holdt på siden slutten av 80tallet om jeg husker rett. Herlig rett fram daumetall. Hadde eid om de fikk litt promotering de også. Lenke til kommentar
ErikIF Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Halla! Trenger litt ny musikk! Noen som har tips om noe ala. Septic Flesh? Altså Atmospheric/Melodic Death... Ikke hørt noe særlig av Septic Flesh, men In Flames er et knallbra melodic death metal band. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har alt av In Flames Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Sitter her nå og hører på Testament. Funnet ut at jeg elsker det bandet. Musikken har så driv. EDIT: Har hørt på bandet til og fra et par år, men funnet ut at jeg virkelig elsker musikken nå. Endret 2. februar 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Halla! Trenger litt ny musikk! Noen som har tips om noe ala. Septic Flesh? Altså Atmospheric/Melodic Death... Anterior? Fantastisk solo på denne sangen. Se filmen hos Youtube Eller kanskje litt Vital Remains? Sparker hardt Lenke til kommentar
2ore Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Halla! Trenger litt ny musikk! Noen som har tips om noe ala. Septic Flesh? Altså Atmospheric/Melodic Death... Hørte 3-4 sanger. Tror et band som heter The Monolith Deathcult burde passe ganske godt. Sjekk helst plata Trivmvirate, som er garantert den sterkeste i diskografien. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Halla! Trenger litt ny musikk! Noen som har tips om noe ala. Septic Flesh? Altså Atmospheric/Melodic Death... Det gamle av Insomnium Og holy shit @ Anterior. Har ikke hørt på de siden 2007 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Sitter her nå og hører på Testament. Funnet ut at jeg elsker det bandet. Musikken har så driv. EDIT: Har hørt på bandet til og fra et par år, men funnet ut at jeg virkelig elsker musikken nå. Jess! Elsker Testament! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Limbonic Art brukte vel trommemaskin også? Tingen er at de bruker ikke en svart boks lengre, men høy-kvalitets samplepakker samplet fra ordentlige trommer, som f.eks. Drumkits from Hell (en kjempesvær DVD-samling med drumkit samples). Så legges trommesporet opp som MIDI-track i f.eks. cubase, og der kan man legge inn accent, hvor hardt det skal "slås" for hver note, så det høres helt ekte ut. Kan tilogmed legge inn litt "unøyaktighet" så det ikke høres maskinellt perfekt ut. Så du hører ikke forskjell hvis det er en som har peiling på trommespilling som har programmert det. Limbonic art bruker, tror også at Nargaroth bruker, iallefall på den nyeste. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Limbonic Art er knall! Ellers har vi jo Mysticum: Se filmen hos Youtube Desidert kuleste bruken av trommemaskin jeg har hørt i hvertfall. Anbefaler plata "In The Streams Of The Inferno". Noe av det beste som kom ut på 90-tallet av black metal etter min mening. Foregangs-bandet for den geniale bølgen som kom med Dødheimsgard, Aborym, Abigor ol. industrielle bm-band. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hørte faktisk på Dødheimsgard i går. Jævelig bra brand! Ikke helt fan av de to nyeste skivene, men alt før det er supert. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Å!!!! Jeg elsker denne introen her altså Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hørte faktisk på Dødheimsgard i går. Jævelig bra brand! Ikke helt fan av de to nyeste skivene, men alt før det er supert. Kronet Til Konge er fin! Har vert på leit etter den på cd lenge nå. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg synes supervillain outcast er ei ganske god skive jeg. Noen av låtene surkler litt inn i hverandre, men det er endel der som sparker fra seg også. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 90-talls versjonen av Dødheimsgard (Kronet Til Konge & delvis Monumental Possession) synes jeg er relativt uinteressant og standard bm i forhold til det som kom etter. Unntaket er vokalen som er meget god.. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 For all del, Supervillain Outcast og 666 International er ikke regelrett dårlige album. Er bare det at de første skivene er så ufattelig bra at det er vanskelig å overgå dem. Og det har de heller ikke klart til dags dato. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Vet ikke om det er blitt posta her før, men nå ligger det samples ute fra Burzum's nye album "Belus": Amazon.com. Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det, men må si jeg er litt overrasket over disse klippene, var på en måte ikke dette jeg hadde forventet Hvertfall en klar forbedring av vokalen. Og flere av melodiene høres veldig fengende ut. Jeg er uansett veldig spent til denne utgivelsen... Endret 4. februar 2010 av Anulaibar Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ser dem har blitt postet på endel forumer nå. Frister veldig og høre, men har bestemt meg for og vente til Lp'en står i spilleren Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hørte igjennom dem på morgenen i dag, vet ikke hva jeg skal si. Det virker lovende, men er ikke så lett å si utifra de klippene der. Får bare vente og se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå