Venerable Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Tja Flower of Flesh and Blood er greit nok. Er ikke pga. filmen at jeg bruker avataren. Syns bare han som spiller hovedrollen i FoFaB ser ganske fet ut. Spesielt slik som han er tegnt her - http://www.home.no/cannibalize/zaginipiggu3sf.jpg Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Perfekt coverart - uten å bli groteskt. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Morsomt. Kara på Metal Reviews er vist glad i TPH http://www.metalreview.com/4099/The-Projec...ostr%C3%A6.aspx Måtte le litt da jeg gikk inn på myspacen dems og ble møtt med dette. The Project Hate MCMXCIX Metal / Death Metal / Techno Er ikke dem så satanister og tr0met0l a? Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Flere gode albumcover: Endret 22. november 2007 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Morsomt. Kara på Metal Reviews er vist glad i TPH http://www.metalreview.com/4099/The-Projec...ostr%C3%A6.aspx Måtte le litt da jeg gikk inn på myspacen dems og ble møtt med dette. The Project Hate MCMXCIX Metal / Death Metal / Techno Er ikke dem så satanister og tr0met0l a? :!: Techno og death metal i samma mix. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 :!: Techno og death metal i samma mix. Nei, for det går jo ikke an!!1!! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 :!: Techno og death metal i samma mix. Nei, for det går jo ikke an!!1!! Det går så klart ann. Jeg har hørt det, men synes ikke noe særlig om det. The Project Hate synes ikke jeg har noen techno-elementer i seg som jeg har hørt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Måtte le litt da jeg gikk inn på myspacen dems og ble møtt med dette. The Project Hate MCMXCIX Metal / Death Metal / Techno Er ikke dem så satanister og tr0met0l a? Jo, selvfølgelig. Satanister og tr00 med technoelementer i musikken. Hjelper til å krydre musikken litt. Det er en sær kombi, det skal jeg si meg enig i. Ikke det som gjorde at jeg fikk lyst til å sjekke ut bandet fra starten av akkurat. :!: Techno og death metal i samma mix. Nei, for det går jo ikke an!!1!! Det går så klart ann. Jeg har hørt det, men synes ikke noe særlig om det. The Project Hate synes ikke jeg har noen techno-elementer i seg som jeg har hørt. Om du ikke har hørt de elektroniske elementene i TPH hører du like lite som en grisepult kenguru uten trommehinner. Å synes det er en latterlig dårlig kombinasjon er greit nok, men å påstå at elementene ikke finnes i musikken er dødfødt. Endret 23. november 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg vil se fete covere! Nå! Vis dine favorittcovere til metallerene. Skriv gje3rne hvorfor og... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det må jo bli dette, da: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Grimfist - Ten Steps to Hell The Project Hate - In Hora Mortis Nostræ Suidakra - Caledonia My Dying Bride - Songs of Darkness, Words of Light Endret 23. november 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Coveret bryr meg rett bak. For meg hadde det vore nok med artistnamn og albumtittel. Ler av folk som kjøper skiver på grunn av cover. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Så le av meg. Jeg kjøpte den følgende plata utelukkende pga omslaget. Ikke ante jeg hva slags musikk det var, men det viste seg å være knall Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg kjøper ikke skiver pga. cover men Iron Maidens singel Stranger in a Strange Land slårt de fleste. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 For min del har ikke coveret innvirkning på kjøp eller ikke kjøp, men det trekker helt klart mye opp hvis coveret passer til skiva. En cd skal i min mening være en helhetlig pakke, og da er et gjennomført cover og design en vesentlig del. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Er også en bonus om bookleten er bra. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ja, det MDB-coveret er noko av det kulaste eg har sett. Har sansen for eindel av det Dan Seagrave har gjort, sjølv om det byrjar å bli noko utpult etterkvart. Suffocation - Souls To Deny er rimelig tøft, blant anna. Denne er sjølvsagt: Og denne er rimeleg frekk: Til tross for at eg ikkje syns alt han har laga, så syns eg stilen hans er jævlig bra. Detta coveret har eg alltid hatt sansen for: Kunne sikkert funne fleir, men har litt dårleg tid. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Darkthrone- Panzerfaust Myrkgrav - Trollskau, Skrømt og Kølabrenning Ulver -Bergtatt - et eventyr i 5 Capitler Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 To herlige cover mener nå jeg. Mener også at hvordan coveret ser ut får en slags påvirkning til førsteinntrykket av den Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 De som Thadon viste var utrolig tøffe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå