Lycantrophe Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Hvor mange bruker egentlig "overmenneskelig spilling"? Ang. live så har flere band som bruker trommemaskin ellers med seg livesessiontrommiser. Akkurat som med gitarister etc. Endret 31. januar 2010 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hvor mange bruker egentlig "overmenneskelig spilling"? Vet ikke jeg, men det var bare ment som eksempel liksom, sånn at folk ikke tenker: Å trommemaskin, de jukser altså. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Vil gjerne høre noe slikt. ^_^ Lenke til kommentar
2ore Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Veldig godt eksempel på "overmenneskelig spilling" Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg hører på en del forskjellig: Metallica, Anthrax, Laaz Rockit, Volbeat (ikke hørt så lenge), Megadeth, Death Angel, Forbidden, Heathen, Testament, Exodus, Autopsy.. Denne tråden er for deg \m/ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hehe. Det er godt å høre. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Var virkelig Nagash fra Troll bare 15-16 år gammel da han lagde Drep De Kristne? Leste nettopp wikien. Høres ganske usannsynlig ut for meg, men ser ikke bort i fra at det stemmer. Endret 31. januar 2010 av Crippled Lenke til kommentar
2ore Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jøss... Ikke så alt for dårlig det, nei. I allefall med tanke på han spiller alle instrumentene selv. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Er veldig imponerende at han var så ung. Drep de kristne er et av få black metal album som får synth til å funke. E: Hører gjennom Trollstorms Over Nidingjuv første gang nå. Minst like fett som drep de kristne. Endret 31. januar 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Samme med første plata(og demoen ) til Covenant; In Times Before the Light. Troll EPen er også fet... Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Dæven, det visste jeg ikke.. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Noen som vet om Scream fortsatt arrangerer buss til Wacken? Festivalbussen er et mye dyrere alternativ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Så i bunn og grunn er det kun resultatet som teller for min del. Anaalth Nathrakh er vel alltid et eksempel - jeg gjettet ikke at det var trommemaskin, men hadde jeg satt meg ned for å studere trommene alene kunne jeg kanskje kommet nærmere en konklusjon. Jeg visste ikke at Anaal Nathrakh brukte trommemaskin, og jeg har da hørt litt på det Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Litt nytt rundt nye Burzum plata. Noen sanger er fjerna og alle tekstene er nå ute: http://www.burzum.org/eng/discography/offi...010_belus.shtml Gleder meg veldig, Lp'en er selvfølgelig bestillt! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Må få bestilt den jeg også. Hvor gjorde du det? e:leif Endret 1. februar 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Awesome. Håper det kommer noe nytt fra disse karene snart. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Må få bestilt den jeg også. Hvor gjorde du det? e:leif Plastichead. http://www.plastichead.com/ Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Takker. Tror skiva blir rå, "The music can best be compared to the music of some of the old Burzum albums; in particular the ground breaking "Hvis Lyset Tar Oss" and the atmospheric brilliances of Filosofem" gjør ikke forventningene mindre heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå