Deadringer Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Trangsynte metalheads kan sammenlignes med trolling Haha, wtf. Så å uttrykke sin mening om dårlig fortismetall er det samme som å trolle? Du snakker om å være trangsynt? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Trangsynte metalheads kan sammenlignes med trolling Haha, wtf. Så å uttrykke sin mening om dårlig fortismetall er det samme som å trolle? Du snakker om å være trangsynt? Det er trangsynt å si at noe er drit/dårlig, bare fordi han selv mener det. Da snakker man om selve bandet i sin helhet, og ikke sin mening. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det er trangsynt å si at noe er drit/dårlig, bare fordi han selv mener det. Da snakker man om selve bandet i sin helhet, og ikke sin mening. Sist jeg sjekka var hvilke musikk en liker så subjektivt som det kan bli. Mao kan folk synes musikken du liker suge kuk selv om du tror noe annet. Og når det kommer til mye av denne fjortismetallen så er det et faktisk. Det er ikke subjektivt engang. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jaja brusjan. Hørt noe mer om Finntrolls plate? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Latterlig folkens. Du vet vel bedre enn dette, Nyhus. Unødvendig å nevne Prometherion i det hele tatt (@Lycan) bare for å lage bråk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Det er jo stort sett han som poster det. Jeg nevnte også gjengen hans, selv om mye har bedret seg nå som -core har egen tråd. Lite innspill til Death-postingen: Gallery of Suicide (CC) har en fantastisk kul intro. Endret 31. januar 2010 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Du vet vel bedre enn dette, Nyhus. Jeg veit at musikk er subjektivt. At jeg liker noe betyr ikke at du gjør det. Takler en ikke å høre slikt, er diskusjonsforum feil sted å henge da noen alltid kommer til å være uenig med deg. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Overkill har funnet formen og er ute med ny skive som sparker bra fra seg Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det er jo stort sett han som poster det. Jeg nevnte også gjengen hans, selv om mye har bedret seg nå som -core har egen tråd. Lite innspill til Death-postingen: Gallery of Suicide (CC) har en fantastisk kul intro. Slutt å overdriv. Latterlig. Jeg har aldri postet noe som ender på -core her Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Nå må du ikke snakke som en tøff fjortiss bak dataskjermen da Lycanthrophe. Trangsynte metalheads kan sammenlignes med trolling.(?) > oftopic. Snakker om trolls, fantastisk atmosfære på det nye albumet. Trangsynt, wut? Edit: Nei, ikke -core, det er andre (fin idé å skille trådene, bra initiativ), men det er stort sett du som poster tusen youtube-Insominium-videoer, Swallow the Sun++ og lite givende tekst. Endret 31. januar 2010 av Lycantrophe Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det er trangsynt å si at noe er drit/dårlig, bare fordi han selv mener det. Da snakker man om selve bandet i sin helhet, og ikke sin mening. Se på det som en slags stereotyp Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hvorfor er det trangsynt? En vanvittig tynn definisjon isåfall, når man er trangsynt med mindre man følger en spesiell ordlyd. Enkelte band imponerer bare ikke, selv om de hypes veldig opp. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Trangsyn er sneversyn/fordomsfullhet. Det er altså mye mer "trangsynt" å tilnærmet bare høre på én sjanger (noe det virker som enkelte her gjør), enn å fordømme ett enkelt band. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Enkelte band imponerer bare ikke. Enig. Det går ikke på å være trangsynt, det går på smak og behag, noe som varierer for alle. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Overkill har funnet formen og er ute med ny skive som sparker bra fra seg Se filmen hos Youtube Tittellåta er jævli rå! hører på den hvær gang jeg trener ^^ (albumet lekka for ganske lenge siden) Endret 31. januar 2010 av Soundchaser Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Trangsyn er sneversyn/fordomsfullhet. Det er altså mye mer "trangsynt" å tilnærmet bare høre på én sjanger (noe det virker som enkelte her gjør), enn å fordømme ett enkelt band. Jeg er ikke låst til en genre, så det faller litt igjennom. Jeg avstår fra å høre på band fordi jeg ikke liker de, eller de har lite å tilby. Har ingenting med genre eller snevert syn å gjøre, bare at de (stort sett) er dårlige eller ikke treffer min smaksnerve. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 hva synes folket her om band som bruker trommemaskin? Nå mener ikke jeg sånn at de misbruker det (Nickolas Barker hastighet ganger 100 ), men at band bruker det bare fordi de ikke får tak i noen trommis. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 hva synes folket her om band som bruker trommemaskin? Nå mener ikke jeg sånn at de misbruker det (Nickolas Barker hastighet ganger 100 ), men at band bruker det bare fordi de ikke får tak i noen trommis. Funker når det er bra sampla og ikke er overdrevet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Kommer helt an på. Noen er flinke, andre ikke. Ser ikke den helt store forskjellen på ha en flink kar som programmerer kontra en i kjøtt og blod. Eneste er måten det blir spilt inn på. Stort sett er dynamikk en faktor, en trommeslager i kjøtt og blod medfører stort sett mer dynamikk og liv (det å være svakt ute av "riktig" rytme er en del av det), så programmerte høres fort litt statiske ut. Andre igjen, hører man ikke forskjellen på. Så i bunn og grunn er det kun resultatet som teller for min del. Anaalth Nathrakh er vel alltid et eksempel - jeg gjettet ikke at det var trommemaskin, men hadde jeg satt meg ned for å studere trommene alene kunne jeg kanskje kommet nærmere en konklusjon. På grunn av musikkens mix og effekter totalt er det spesielt vanskelig å høre, så det er vel godkjent. tl;dr: Les Tuttebobo. Endret 31. januar 2010 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) hva synes folket her om band som bruker trommemaskin? Nå mener ikke jeg sånn at de misbruker det (Nickolas Barker hastighet ganger 100 ), men at band bruker det bare fordi de ikke får tak i noen trommis. Funker når det er bra sampla og ikke er overdrevet. Ja, altså at det er litt kvalitet på trommemaskinen og det ikke er overmenneskelig spilling liksom? Hva med live a? ere greit bare resten av bandet skaper så mye liv at de liksom gjør opp for det Endret 31. januar 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå