Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Angående play.com. Har et par cder jeg har bestilt for over to måneder siden derfra som står på "awaiting stock", noen som har peil på hvor lang tid det tar?

 

Edit: Skogslik: Om du ikke har spotify kan du sende meg mailen din på pm så får du invite, da får du hørt nye Troll asap. Har ikke hørt gjennom hele enda, men hittil er det jævelig bra.

Endret av Vowels
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Angående play.com. Har et par cder jeg har bestilt for over to måneder siden derfra som står på "awaiting stock", noen som har peil på hvor lang tid det tar?

 

Har hatt det samme med et par filmer før, gikk mange måneder. Til slutt kansellerte jeg bare bestillingen siden det ikke så ut som det ville skje noe mer.

Lenke til kommentar

Problemet med så gamle plater er at hvis de har gått ut av produksjon hos plateselskapet, får ikke cdon tak i dem heller.

Det finnes rett og slett ikke noe lager. Da blir bare ordren stående i evigheter mens de venter.

 

Jeg bestilte et lass plater fra CDON en gang, men ordren ble ikke sendt på over en mnd. Først når jeg sjekket ordrestatus så jeg at en plate ikke var tilgjengelig, og hele ordren var derfor holdt tilbake. Måtte fjerne den ene som ikke fantes lengre, så sendte de resten.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Den kan du godt få utdype litt?

Den tilgjengelige musikken er begrenset av de som legger musikken til samlingen. Jeg er ikke interessert i å høre andres musikksamling når det mangler så jævli mye av den musikken jeg hører på. For meg er metal det motstatte, musikk som ikke er begrenset av andres smak eller hvor kjent det er.

Lenke til kommentar
Forhåpentligvis noe bedre enn Ordo ad Chao

 

Den er jo ikke så ille den da. Slår selvfølgelig ikke de to første, men evig mye bedre enn resten Mayhem har gitt ut.

 

E: Nå ble jeg nødt til å sette på litt Mayhem, Silvester Anfang er en fet intro

Endret av Vowels
Lenke til kommentar
Den tilgjengelige musikken er begrenset av de som legger musikken til samlingen. Jeg er ikke interessert i å høre andres musikksamling når det mangler så jævli mye av den musikken jeg hører på. For meg er metal det motstatte, musikk som ikke er begrenset av andres smak eller hvor kjent det er.

Så du mener at essensen av det som er galt med musikk er at ikke alle liker det samme som deg? :/

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar
Den kan du godt få utdype litt?

Den tilgjengelige musikken er begrenset av de som legger musikken til samlingen. Jeg er ikke interessert i å høre andres musikksamling når det mangler så jævli mye av den musikken jeg hører på. For meg er metal det motstatte, musikk som ikke er begrenset av andres smak eller hvor kjent det er.

Du har misforstått.

 

Skal jeg tippe ville Spotify helst hatt all musikk i hele verden i biblioteket sitt, uavhengig av hvem som liker det. Problemet her er plateselskap og tilgjengelighet.

 

For all del, jeg kan ta feil, men holdningen din er tynn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...