Perrern Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Moro å tenke på, i min vennekrets var alt som IKKE hadde raspe eller brølevokal regnet som "homomusikk" eller "blomsterpop" som tyske powermetal-band ofte gikk under. OK, Iron Maiden og Judas Priest gikk an men ellers nei. Var først når jeg kom vekk fra "krybba" (dvs hjemplassen) at jeg åpnet øynene for flere metalgenrer enn bare svartmetall. Helt omvendt fra der jeg kommer fra Jeg var eneste som likte metal, og Maiden var jo nesten regna som svartmetall av alle andre der . Men så kommer jeg på ungdomskolen møter to nye kompiser som liker metal, spiller litt powermetal (som jeg var og er veldig glad i) sammen. Også er det videregående, der kommer den ene kompisen min inn i et nytt band, svartmetall, han anbefaler meg som keyboardist, jeg anbefaler den andre kompisen min igjen som gitarist. Og sånn ble jeg kjent med flere som liker metal og ble med i et black/ekstrem metal band XD. Ting utvider seg når man blir eldre ja. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 http://www.nrk.no/lydverket/gaahl-hyllet-som-arets-homo/ Jøsses, jaja, positivt er det jo Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Gaahls homofili er beyond min fatteevne. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Gaahls homofili er beyond min fatteevne. Hvorfor det? jeg ser ikke noe problemer der. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Gaahls homofili er beyond min fatteevne. Hvorfor det? jeg ser ikke noe problemer der. Me neither. Var nok derfor han hadde så stor hat mot kristendommen, der homofili er ''forbudt'' editleif Endret 28. januar 2010 av Mushrooms Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hvorfor det? jeg ser ikke noe problemer der. Fordi det er Gaahl. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hvorfor det? jeg ser ikke noe problemer der. Fordi det er Gaahl. Om du ser på intervjuer (minus Metal: A Head......) så ser du at han egentlig er en hyggelig kar, tross stilen og metallen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Om du ser på intervjuer (minus Metal: A Head......) så ser du at han egentlig er en hyggelig kar, tross stilen og metallen No shit? Det endrer ikke at det er Gaahl. Jeg og noen kamerater av meg har hatt en kontinuerlig greie hvor vi har fleipa med at Gaahl jakter ned barn og drikker blodet deres eller andre morsomheter. Også kommer intervjuer hvor han snakker om å designe klær og pule karer. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hvorfor det? jeg ser ikke noe problemer der. Fordi det er Gaahl. Om du ser på intervjuer (minus Metal: A Head......) så ser du at han egentlig er en hyggelig kar, tross stilen og metallen Akkurat sånn som resten av oss metal folk. Folk synes vi ser skumle ut og tror vi er kjempe slemme, men som regel er vi snille hyggelige folk . Ingen regler uten unntak dog. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Dakar, var homoen slem med deg? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Stemmer det flere eksempler er Immortal og Dimmu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Finner ikke stort mere blasfemisk enn å stå frem som homofil, da. Kirken hater jo det. Og han hater kirken. So where's the problem? Btw, blir fort sånn i små samfunn eller bygder at de yngre "følger etter" noen sin storebror eller litt eldre gutter, og da smitter gjerne musikken de hører på over også. Siden storebroren til bestevennen min bare digget Pantera og Bathory og Slayer og slikt, ble det til at vi ble vant til det og begynte å høre på det selv. Og metal var fortsatt "kult" på slutten av 80-tallet, så jentene ville også være med på moroa, selv om de kanskje var litt softere som Motley Crue og Poison fordi gutta var så kjekke. Egentlig en veldig fin tid. Endret 28. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er i hvert fall ikke varg vikernes, DET hadde vært overaskende. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Eller Bård Eithun. Jeg har møtt og hilst på han og Gaahl Endret 28. januar 2010 av Abigor Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Bård er jo en knallkar. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Eller Bård Eithun. Jeg har møtt og hilst på han og Gaahl Samoth vet hvem bandet jeg spiller i er og han liker hva vi gjør, også fant jeg ut at klassestyreren min var lærern til Ishahn, faen verden er liten altså. Og nå skal et band som vi har spilt konsert med og som har lånt vokalisten vår spille oppvarming for Arch enemy o.o Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg begynner å vurdere å komme meg på KarmøyGeddon for å se Wolf i år. Noen som har vært på festivalen før? Om, hvordan er dealen der? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har møtt Ivar fra Enslaved Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 TROLL is back! Noen andre som har hørt skiva? Jeg må si den gikk over all forventning for min del! [email protected]... Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har møtt Ivar fra Enslaved Hvem av dem er det igjen, jeg er ikke så inne i Enslaved. Men jeg tok alle i handa da de spilte på Mølla her i byen. Da var hele undergrunnen ute å så på, visste ikke det var så mange svartmetallere her i byen jeg XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå