Batnobbit Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Noe ekstremt å anbefale? I samme seng som Hate, Hour of Penance, Fleshgod Apocalypse, Anaal Nathrakh, Anorexia Nervosa osv. Ikke rusten sound, men skikkelig dobbel basstrommer som virkelig kommer fram Infernal War? Midt i blinken! Den nyeste Limbonic Art, "A Legacy of Evil", kommer basstrommene fram samt en veldig ond vokal. Behemoth kan vel også nevnes. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Noe ekstremt å anbefale? I samme seng som Hate, Hour of Penance, Fleshgod Apocalypse, Anaal Nathrakh, Anorexia Nervosa osv. Ikke rusten sound, men skikkelig dobbel basstrommer som virkelig kommer fram Infernal War? Midt i blinken! Den nyeste Limbonic Art, "A Legacy of Evil", kommer basstrommene fram samt en veldig ond vokal. Behemoth kan vel også nevnes. Begge to har jeg en del av. Takk alikavel Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Skal du ha heftige doble basstrommer er gammel Vader veien å gå. Der er de LANGT fremme i lydbildet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Trommene på Wings er helt utrolig. Muligens den feteste basstrommelyden jeg veit om. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Heftig ja. Minner meg om Sjodogg. Sounded altså Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Meh, Vader dras alltid fram, jeg hører alltid, og ender opp med å si: Meh - før jeg skrur av. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Haha. Kjenner meg igjen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Heftig ja. Minner meg om Sjodogg. Sounded altså Ikke egentlig. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hva synes dere om Ballade Cuntre Lo Anemi Francor skiva til PN? Blir bare bedre og bedre hver gang jeg hører den. Helmax Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Det er fordi Vader er polsk, og polsk er FETT. Sånn er det bare. Hva er "PN"? Endret 26. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Peste Noire, fransk black metal. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Hva synes dere om Ballade Cuntre Lo Anemi Francor skiva til PN? Blir bare bedre og bedre hver gang jeg hører den. Helmax Synes plata er meget bra selv, men er fortsatt langt i fra like bra som La Sanie Des Siecles - Panegyrique De La Degenerescence. Eneste jeg kan sette fingeren på er mellomsporene som varer rundt 1-2min og introene på "Rance Black Metal de France" og "La mesniee mordrissoire". Synes det ødelegger bittelitt. Endret 26. januar 2010 av Crippled Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) fant noe fancy med litt youtube og wikipedia i går Stolen Babies, band fra usa som spiller en slags avant garde metal, ikke som ulver, ikke som arcturus, litt som diablo swing orchestra, og en del som unexpect, bortsett fra at de har mye bedre vokaler(les: ikke mannecorevokaler) og ikke sånne lame powermetalriff. for en del her er det sikkert for lite metal og for mye annet, men kan jo hende det er noen som få ståtiss take a lookie, hvis du likte bør du høre sangen Filistata også. Endret 26. januar 2010 av No0en Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hva synes dere om Ballade Cuntre Lo Anemi Francor skiva til PN? Blir bare bedre og bedre hver gang jeg hører den. Helmax Jeg liker'n. Dog enig med Crippled ang. mellomsporene. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 @Crippled: La Sanie Des Siecles ligger hakket over ja, kan ikke klage på demoene heller. Alt de har gitt ut er flott. Mellomsporene har jeg ikke noe imot. Koselige greier Btw, fant et småkult intervju her om dagen med Famine http://www.diabolicalconquest.com/intervie...ire_english.htm Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Å hallo! Shining - Blackjazz er knasefeit. Samme gjelder Resonaut-demoen. Spesielt Kosmodrom spilles om og om igjen. Konserten deres i helga var herlig. Stemning og trøkk til ørti tusen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Noe ekstremt å anbefale? I samme seng som Hate, Hour of Penance, Fleshgod Apocalypse, Anaal Nathrakh, Anorexia Nervosa osv. Ikke rusten sound, men skikkelig dobbel basstrommer som virkelig kommer fram Infernal War? Midt i blinken! Den nyeste Limbonic Art, "A Legacy of Evil", kommer basstrommene fram samt en veldig ond vokal. Behemoth kan vel også nevnes. Begge to har jeg en del av. Takk alikavel Devourment og Abysmal torment Lenke til kommentar
Patton Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg har alltid trodd at Anaal Nathrakh var hardbarka grindcore (som ikke er helt favorittsjangeren min), men etter å ha sett bandet blitt nevnt her flere ganger tok nysgjerrigheten min overhånd og jeg landet på "Between Shit And Piss We Are Born" på youtube. Jeg må faktisk innrømmet at dette var jævlig tøft! Så, hvor skal jeg begynne? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Å hallo! Shining - Blackjazz er knasefeit. Indeed! Ble spesielt glad da jeg så de hadde covret King Crimson. God skive! Ligger forresen på Spotify. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå