Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Noe ekstremt å anbefale? I samme seng som Hate, Hour of Penance, Fleshgod Apocalypse, Anaal Nathrakh, Anorexia Nervosa osv. Ikke rusten sound, men skikkelig dobbel basstrommer som virkelig kommer fram

Infernal War?

 

Midt i blinken! ;)

Den nyeste Limbonic Art, "A Legacy of Evil", kommer basstrommene fram samt en veldig ond vokal.

Behemoth kan vel også nevnes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noe ekstremt å anbefale? I samme seng som Hate, Hour of Penance, Fleshgod Apocalypse, Anaal Nathrakh, Anorexia Nervosa osv. Ikke rusten sound, men skikkelig dobbel basstrommer som virkelig kommer fram

Infernal War?

 

Midt i blinken! ;)

Den nyeste Limbonic Art, "A Legacy of Evil", kommer basstrommene fram samt en veldig ond vokal.

Behemoth kan vel også nevnes.

 

Begge to har jeg en del av. Takk alikavel ;)

Lenke til kommentar
Hva synes dere om Ballade Cuntre Lo Anemi Francor skiva til PN? Blir bare bedre og bedre hver gang jeg hører den. Helmax

Synes plata er meget bra selv, men er fortsatt langt i fra like bra som La Sanie Des Siecles - Panegyrique De La Degenerescence. Eneste jeg kan sette fingeren på er mellomsporene som varer rundt 1-2min og introene på "Rance Black Metal de France" og "La mesniee mordrissoire". Synes det ødelegger bittelitt. :p

Endret av Crippled
Lenke til kommentar

fant noe fancy med litt youtube og wikipedia i går :yes:

 

Stolen Babies, band fra usa som spiller en slags avant garde metal, ikke som ulver, ikke som arcturus, litt som diablo swing orchestra, og en del som unexpect, bortsett fra at de har mye bedre vokaler(les: ikke mannecorevokaler) og ikke sånne lame powermetalriff.

 

for en del her er det sikkert for lite metal og for mye annet, men kan jo hende det er noen som få ståtiss :)

 

take a lookie, hvis du likte bør du høre sangen Filistata også.

 

Endret av No0en
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0
Noe ekstremt å anbefale? I samme seng som Hate, Hour of Penance, Fleshgod Apocalypse, Anaal Nathrakh, Anorexia Nervosa osv. Ikke rusten sound, men skikkelig dobbel basstrommer som virkelig kommer fram

Infernal War?

 

Midt i blinken! ;)

Den nyeste Limbonic Art, "A Legacy of Evil", kommer basstrommene fram samt en veldig ond vokal.

Behemoth kan vel også nevnes.

 

Begge to har jeg en del av. Takk alikavel ;)

Devourment og Abysmal torment

Lenke til kommentar

Jeg har alltid trodd at Anaal Nathrakh var hardbarka grindcore (som ikke er helt favorittsjangeren min), men etter å ha sett bandet blitt nevnt her flere ganger tok nysgjerrigheten min overhånd og jeg landet på "Between Shit And Piss We Are Born" på youtube. Jeg må faktisk innrømmet at dette var jævlig tøft!

 

Så, hvor skal jeg begynne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...