Bytex Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Er alltid sånn, da. 3-4 man har hørt og massevis man aldri har hørt eller lest om (med mindre du finleser Scream kanskje). Men da kan man jo finne noen nye band man liker tross alt. Er ingen bakdel, det. Endret 24. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Er ofte konsertene med små ukjente band på John Dee som er best! Er ganske fornøyd med lineupen. Mange sære band, noe som passer meg utmerket (Shining, Void Ov Voices, Ram-Zet, Faustcoven ) Gleder meg også til mye god thrash! Death Angel, Exumer , Deströyer 666! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ram-Zet er hvertfall passe velkjent. De har jo holdt på i "evigheter". Så dem på Inferno 2003 også på John Dee. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 EyeHateGod blir knallert. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hva syns dere om Helloween's nye vri av sangene sine da? på deres nye samle album(Unarmed) med remastering av alle sangene + en Keeper trioligy. Nye Dr.Stein Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Enslaved penetrerer studio igjen Norway's ENSLAVED checks in from the studio: "Hello there. This is a short blog from the studio; where we – ENSLAVED – have started to record our new album yesterday. We are doing the drums in Duper Studios here in Bergen – this time around we are recording everything in our hometown, something we last did with..." To read the full studio blog http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseact...logId=526439833 Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Kommer hvertfall til å sjekke ut Kvelertak, hørte det de hadde på myspace og det var jaggu ikke verst! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Kvelertak anbefales på det sterkeste! Hva syns dere om Helloween's nye vri av sangene sine da? på deres nye samle album(Unarmed) med remastering av alle sangene + en Keeper trioligy. Nye Dr.Stein Hva faen?? Jeg er forvirra... Endret 24. januar 2010 av LueDotten Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Enslaved penetrerer studio igjen Norway's ENSLAVED checks in from the studio: "Hello there. This is a short blog from the studio; where we – ENSLAVED – have started to record our new album yesterday. We are doing the drums in Duper Studios here in Bergen – this time around we are recording everything in our hometown, something we last did with..." To read the full studio blog http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseact...logId=526439833 :drool: Vertebrae er et mesterverk! Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hvis Enslaved klarer og lage noe bedre en Vertebrae så blir jeg jaggu meg imponert! Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Immortal takker nei til Spellemann-nominasjonen Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Noe ekstremt å anbefale? I samme seng som Hate, Hour of Penance, Fleshgod Apocalypse, Anaal Nathrakh, Anorexia Nervosa osv. Ikke rusten sound, men skikkelig dobbel basstrommer som virkelig kommer fram Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Immortal takker nei til Spellemann-nominasjonen KICKASS! Det er sånn det skal være. Are you reading this, Keep of Kalessin?! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Eluveitie er elsk Endret 25. januar 2010 av AmonAmarth Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Eluveitie er elsk Enig. Spesielt den sangen fra den nye musikkvideoen! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Noe ekstremt å anbefale? I samme seng som Hate, Hour of Penance, Fleshgod Apocalypse, Anaal Nathrakh, Anorexia Nervosa osv. Ikke rusten sound, men skikkelig dobbel basstrommer som virkelig kommer fram Infernal War? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Enig. Spesielt den sangen fra den nye musikkvideoen! Jeg kjøpte Slania-plata her om dagen, den er helt fantastisk! Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Eluveitie er elsk Eluveitie er elsk Enig. Spesielt den sangen fra den nye musikkvideoen! Enig jeg også! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Noe ekstremt å anbefale? I samme seng som Hate, Hour of Penance, Fleshgod Apocalypse, Anaal Nathrakh, Anorexia Nervosa osv. Ikke rusten sound, men skikkelig dobbel basstrommer som virkelig kommer fram Infernal War? Midt i blinken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå