Deadringer Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 *bilde* Nøkken gitt. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Trenger flere fete band som Bloodbath, Dethklok og slikt! Ikke sån ala Cannibal Corpse, det liker jeg ikke:P Liker bedre sånne vocaler i death metal, enn slik snorking / grise lyder de lager i feks Cannibal Corpse. Begynner og bli smålei all musikk jeg har nå, så trenger noe nytt. ^^ Cannabis Corpse - Tube of the Resinated er en knall plate. Mye mye bedre enn Cannibal Corpse også imo. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Trenger flere fete band som Bloodbath, Dethklok og slikt! Ikke sån ala Cannibal Corpse, det liker jeg ikke:P www.torturedivision.net Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 ÅÅÅÅÅ!!!!!!!! Jeg skulle ønske emperor kunne gått sammen igjen Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hørte faktisk på In the Nightside Eclipse i stad, skummelt bra plate. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Emperor lagde bare sær progjazz-musikk på slutten likevel..sikkert like greit at de ga seg når de gjøre Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 De skulle gitt seg etter de ga ut Anthems to the Welkin at Dusk. Alt frem til det er jævelig bra Lenke til kommentar
Patton Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Synes faktisk alle platene til Emperor er bra. Skal jeg trekke fram favoritter, maa det bli den første og den siste. Endret 23. januar 2010 av Patton Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hører for tiden på De Mysteriis Dom Sathanas, fantastisk. Jeg er virkelig Black metal frelst nå Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Har begynt å høre på HammerFall igjen! Fy faen, de har mye bra! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hører for tiden på De Mysteriis Dom Sathanas, fantastisk.Krem. Absolutt krem. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Synes faktisk alle platene til Emperor er bra. Skal jeg trekke fram favoritter, maa det bli den første og den siste.Anthems to the Welkin at Dusk og In the Nighside Eclipse er mine favoritter! Mesterverk begge to Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hører for tiden på De Mysteriis Dom Sathanas, fantastisk. Jeg er virkelig Black metal frelst nå Lenge siden eg har hørt på den, tror nesten eg må sette på plata! Lenke til kommentar
Jonke Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Har aldrig gillat Anthems så mycket, tycker den låter krystad, som att de försökte återskapa den grymma plattan In The Nightside Eclipse men inte kände samma inspiration till att skriva oortodoxa och atmosfäriska melodier. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Njaa, ingen Anthems = ingen Nightspirit, spirit, spirit spirit chanting på konserter. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Litt rolig musikk på morgenen Litt rolig musikk på morgenen Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Har begynt å høre på HammerFall igjen! Fy faen, de har mye bra! Jau, i går så sto jeg å spilte gjennom både The Champion og Living in Victory på gitaren min. så jævlig deilige sanger. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Flere her som skal på Inferno i år? må si jeg er ganske fornøyd med mange av bandene : Mongo Ninja Kvelertak Shining (Nor) Jarboe Void ov Voices Final Fantasy Serenity Trace Torture Division Gravdal Monolithic Tribulation Faustcoven Open Casket Terror Vomitory Scribe Spearhead NECROPHAGIST DEATH ANGEL NIFROST MADDER MORTEM SVARTTJERN BELPHEGOR DEMONIC RESURRECTION EYEHATEGOD THE PSYKE PROJECT FINNTROLL NACHTMYSTIUM MARDUK THRONE OF KATARSIS MISTUR FORTID RAM-ZET BLODSPOR BENEDICTION OBSCURA IHSAHN RAGNAROK MAYHEM COMO MUERTOS ÅRABROT SARKOM TAAKE IRR DESTRÖYER 666 EXUMER THE KOVENANT Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Skal på Inferno ja! Blir bra! Gleder meg vilt til og se Mayhem, Belphegor, Mistur, Ishahn og Death Angel! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Må helt ærlig innrømme at det er et mindretall av bandene jeg har hørt om.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå