Tremolo Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Dette er hva man får når en gjeng rutinerte jazzere bestemmer seg for å lage ekstrem metal: Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kunne kanskje vært litt kult hadde det ikke vært for det forpulte keyboardet. Fy faen så grusomt og irriterende. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ja, det keyboardet blir noe slitsomt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Oi dæven. Shining må jeg sjekke ut! Finnes det fler band som ofte bruker trippel picking som Gojira? Se filmen hos Youtube Slik som dette? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Oi dæven. Shining må jeg sjekke ut! Finnes det fler band som ofte bruker trippel picking som Gojira? Slik som dette? Not quite. Behemoth er old news Slik som dette; eller trippel pikking generelt. Høres så brutalt ut 2:17 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Dommedagsklokka tikker mot midnatt, imorgen braker det løs! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Oh yes, kjørt Monoliths & Dimensions tre runder i spillern i dag Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 ekstrem metal: Nåja... Men det var uansett veldig kult. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Oh yes, kjørt Monoliths & Dimensions tre runder i spillern i dag Jeg har ikke Monoliths & Dimensions. :< Men gleder meg veldig. Endret 21. januar 2010 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 ekstrem metal: Nåja... Samme tenkte jeg. Og ja, keyboardet var særdeles slitsomt. Vokalen var også forferdelig. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Oh yes, kjørt Monoliths & Dimensions tre runder i spillern i dag Jeg har ikke Monoliths & Dimensions. :< Men gleder meg veldig. Jupp, tror det blir jævelig bra. Har til og med fått lurt med meg kjæresten. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Haha! Er nok ingen rundt meg klare for å være med. Løser det ved å dra på egen hånd. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hadde tenkt å dra alene jeg også, men fant ut at hun skyldte meg det etter jeg var med på twilight-new moon. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Drar aleine sjæl. Møter vel Kong Alkohol der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Hehe det er så festlig å lese comments på youtube metalvideoer. Det er alltid noen som kommer bare for å slenge dritt, også går det over 2 sider med bare "shut the fuck up your fucking cunt fucker this is REAL music i come to kill you if you say that again" Folk får bare sååååååå lang e-penis når de er anonyme. Endret 21. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hehe det er så festlig å lese comments på youtube metalvideoer. Det er alltid noen som kommer bare for å slenge dritt, også går det over 2 sider med bare "shut the fuck up your fucking cunt fucker this is REAL music i come to kill you if you say that again" Enig, det er artig. Spesielt på metallica/megadeth-videoer. Der kommer det fram mye drit der. Alt skulle vært som Manowar sine hvor det bare står "Hail from *randomland*". Lenke til kommentar
Jonke Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Finns få stycken inom metal som är mer "tomtar och troll" Endret 21. januar 2010 av Jonke Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hele panzerfaust er jo ei genial skive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå