Tuttebobo Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Emo"metall"=suck. Kjør heller noe god doom. Vel vel, finnes nå en del suicidal svartmetall som røsker. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Finnes det en bedre måte å avslutte et nydelig album på Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jepp, Tomhet på Hvis Lyset Tar Oss. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Sitter og hører på bonus-skiva til 1349 - Revelations Of The Black Flame, live in Stockholm bonus materiale. Første sang er Hellfire, kuttet ned til 5:47 og den slutter like før det herlige partiet kommer! Hvordan er det mulig? Hele låte originalt 13:49 lang avslutter i en herlig orgasmisk melodi! Hele dette siste partiet er kuttet ut fra liveversjonen... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Noen som har fått hørt noe på den nye Dødsengel skiva? Sitter å venter i spenning her, håper den dukker opp i posten om ikke så lenge. Har trua FY FAEN. Ja. Nice. KJØPKJØP. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Har den første og andre plata dems i bakhode. Skal kjøpes inn snart! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jajaja, har allerede kjøpt Har bare ikke kommet frem enda. Raska med meg Poison-Further Down into the Abyss i samme slengen. Hørt? Fine greier Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Sitter og hører på bonus-skiva til 1349 - Revelations Of The Black Flame, live in Stockholm bonus materiale. Første sang er Hellfire, kuttet ned til 5:47 og den slutter like før det herlige partiet kommer! Hvordan er det mulig? Hele låte originalt 13:49 lang avslutter i en herlig orgasmisk melodi! Hele dette siste partiet er kuttet ut fra liveversjonen... Elsker den låten, uten tvil Hellfire's høydepunkt. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Sint! Hardt! og Teknisk! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Har spilt den med jevne mellomrom siden tidlig sommer. God som bacon. Repost: Se filmen hos Youtube Talentløst. Rippa rett fra Begotten (Elias Merhige 1991) Endret 18. januar 2010 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvorfor talentløst? "This is not an official video." Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Bandet er unnskylt hvis det er en tredjepart som har lagt lyd oppå filmen og postet det på youtube. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Om du tar rennafart og løper på veggen er du unnskyldt. Står jo at det er fra den filmen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Noen som har fått tak i In Vain - Mantra enda? Isåfall, hvordan er den? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Fy faen folka, Leste akkurat om en av instruktørene på den folkehøgskolen jeg håper jeg kommer inn på (tror jeg kommer inn). Her er smånotater om han ene lærern der Han er bassist og låtskriver for Spiral Architect. Som sessionmusiker har han jobbet med blant annet Ihsahn og turnert verden rundt med Satyricon i 2002-07 Så jævlig fett, og jeg skal opp der å spille metal =D men, får vel nesten slenge opp en sang her også da kan jo ta en til av Noctem, bare sånn for fun. Se filmen hos Youtube og litt Ragnarok da Se filmen hos Youtube Endret 18. januar 2010 av Perrern Lenke til kommentar
gard. Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Perrern, er det Buskerud Folkehøgskole du forhåpentligvis kommer inn? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Noen som har fått tak i In Vain - Mantra enda? Isåfall, hvordan er den? Fikk den for en uke siden. Den er mye mer variert og til tider eksperimentell enn den forrige. Den forrige hadde låter som jeg føler var litt anonyme og fløt i hverandre, mens den nye har sterkere komposisjoner og låtene stiker seg mer ut. Jeg begynner å like denne ganske godt (trenger noen gjennomhøringer..) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Noen som har fått tak i In Vain - Mantra enda? Isåfall, hvordan er den? Fikk den for en uke siden. Den er mye mer variert og til tider eksperimentell enn den forrige. Den forrige hadde låter som jeg føler var litt anonyme og fløt i hverandre, mens den nye har sterkere komposisjoner og låtene stiker seg mer ut. Jeg begynner å like denne ganske godt (trenger noen gjennomhøringer..) Høres bra ut, stor fan av den andre så jeg kan tro at det kan ta noen gjennomhøringer. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Perrern, er det Buskerud Folkehøgskole du forhåpentligvis kommer inn? Nope. Follo, tenke på Buskerud, men skolen er liksom bare 15 min bortenfra her XD Har lyst til å komme meg litt bort fra Kongsberg. Også så jeg at på Buskerud Folkehøgskole så trengte man forhåndskunskaper, og jeg er helt selvlært, så kunnskaper innenfor instrumentet har jeg lite av, men det kan de lære meg oppe i follo mens jeg spiller der. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Noen som har info på når Ziltoid del to kommer ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå