Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter og hører på bonus-skiva til 1349 - Revelations Of The Black Flame, live in Stockholm bonus materiale. Første sang er Hellfire, kuttet ned til 5:47 og den slutter like før det herlige partiet kommer! Hvordan er det mulig? Hele låte originalt 13:49 lang avslutter i en herlig orgasmisk melodi! Hele dette siste partiet er kuttet ut fra liveversjonen...

Lenke til kommentar
Sitter og hører på bonus-skiva til 1349 - Revelations Of The Black Flame, live in Stockholm bonus materiale. Første sang er Hellfire, kuttet ned til 5:47 og den slutter like før det herlige partiet kommer! Hvordan er det mulig? Hele låte originalt 13:49 lang avslutter i en herlig orgasmisk melodi! Hele dette siste partiet er kuttet ut fra liveversjonen...

Elsker den låten, uten tvil Hellfire's høydepunkt.

Lenke til kommentar

Fy faen folka, Leste akkurat om en av instruktørene på den folkehøgskolen jeg håper jeg kommer inn på (tror jeg kommer inn).

 

 

Her er smånotater om han ene lærern der :p

Han er bassist og låtskriver for Spiral Architect.

Som sessionmusiker har han jobbet med blant annet Ihsahn og turnert verden rundt med Satyricon i 2002-07

 

Så jævlig fett, og jeg skal opp der å spille metal =D

 

men, får vel nesten slenge opp en sang her også da :p

 

kan jo ta en til av Noctem, bare sånn for fun.

 

Se filmen hos Youtube

 

og litt Ragnarok da

 

Se filmen hos Youtube

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Noen som har fått tak i In Vain - Mantra enda? Isåfall, hvordan er den?

 

Fikk den for en uke siden. Den er mye mer variert og til tider eksperimentell enn den forrige. Den forrige hadde låter som jeg føler var litt anonyme og fløt i hverandre, mens den nye har sterkere komposisjoner og låtene stiker seg mer ut. Jeg begynner å like denne ganske godt (trenger noen gjennomhøringer..)

Lenke til kommentar
Noen som har fått tak i In Vain - Mantra enda? Isåfall, hvordan er den?

 

Fikk den for en uke siden. Den er mye mer variert og til tider eksperimentell enn den forrige. Den forrige hadde låter som jeg føler var litt anonyme og fløt i hverandre, mens den nye har sterkere komposisjoner og låtene stiker seg mer ut. Jeg begynner å like denne ganske godt (trenger noen gjennomhøringer..)

Høres bra ut, stor fan av den andre så jeg kan tro at det kan ta noen gjennomhøringer.

Lenke til kommentar
Perrern, er det Buskerud Folkehøgskole du forhåpentligvis kommer inn?

Nope. Follo, tenke på Buskerud, men skolen er liksom bare 15 min bortenfra her XD Har lyst til å komme meg litt bort fra Kongsberg. Også så jeg at på Buskerud Folkehøgskole så trengte man forhåndskunskaper, og jeg er helt selvlært, så kunnskaper innenfor instrumentet har jeg lite av, men det kan de lære meg oppe i follo mens jeg spiller der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...