Soundchaser Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Kjøper mange CD'er, men er ikke veldig glad i formatet. Har noen hyller full, og kan ikke si det er veldig pent eller praktisk. Har gått over til å kjøpe mest Vinyl. Den musikken jeg finner i god kvalitet(320 CBR og opp), laster jeg ned i tillegg til å kjøpe i fysisk format. En del må jeg selvfølgelig rippe selv da man ikke finner så gode ripper av alt. Kjøper av tre grunner : Hører på mange små og ukjente band fra rund omkring i verden, og når jeg liker musikken vil jeg gjærne støtte artisten/bandet. Det har sin sjarm å finne fram en LP med et stort og fint cover, og sitte å se / lese lytter. Når jeg bruker Hi-fi'en og fysiske album, er jeg mye mer nøye på hva jeg putter i spilleren. Det blir liksom mer enn bare bakgrunnsmusikk (som det ofte blir når jeg bare finner frem noe i foobar) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Pleide å impulshandle mye CD'r før, og rippe dem over til HD. Men når jeg flyttet første gang orka jeg ikke ha med en full søplesekk med CD-plater videre, så jeg slang hele driten på fyllinga. Hadde 95% av cd'ene som MP3 uansett. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det er mye penere med 100 plater i hyllen enn 100 på pcen. Pluss jeg bruker dem mye på pcen, altså jeg legger dem ikke inn men har alltid en haug som jeg går igjennom iløpet av uken. Det er også elsk og lese bookletten mens man hører platen Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det er også elsk og lese bookletten mens man hører platen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Det er sant, hadde jeg ikke kjøpt mye svartmetall på CD, hadde jeg aldri skjønt bæret av tekstene såklart. Emperor's Into the Infinity of Thoughts ligger alltid nærmest hjertet mitt fordi det var den første BM-låta jeg lærte hele teksten på. Endret 11. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det er mye penere med 100 plater i hyllen enn 100 på pcen. Men aller penest er det med begge deler Jeg har 16 dager, 12 timer og 15 minutter med rippet musikk i mitt iTunes-bibliotek = ca. 5000 sanger Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Er det noen som har hørt noe fra Adult Swim ang. Metalocalypse? Skulle jo komme en ny episode i sesong 3 hver fredag eller noe, men nå har jeg ikke sett noe siden november Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Nei, and i need it nows! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Kjøper så mye musikk som mulig, men laster ned endel også. Som fattig student er det umulig å kjøpe alt jeg hører på. Så blir lite innpulskjøp om dagen. Kjøper mest skiver jeg vet er jævelig bra fra før. Kvalitet fremfor kvantitet. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Sjekk ut det her, håper han har LOTR stemmen sin med i albumet. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Sjekk ut det her, håper han har LOTR stemmen sin med i albumet. vocal guest Gollum. Haha. Hadde vært fett. (det skrev jeg selv) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Hm det er vel bare snakking? Han har aldri sunget på andre metal-plater, hvertfall, bare hatt Saruman-forteller-stemme. Står jo at det er masse hemmelige gjestevokalister på plata også. Produsert av Take That-producer..hmm. Går nok rett i glemmeboka. Odd Børretzen har også kul snakkestemme men jeg vil ikke høre ham synge fordet. Endret 12. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Han kunne bare teamet opp med Summoning. Det hadde vært episk! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Summoning ja Men dem klarer seg helt utmerket alene! Lenke til kommentar
probin Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Han kunne bare teamet opp med Summoning. Det hadde vært episk! åååh.. det hadde vært episk!! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=2135 Så mye tull folk har skrevet til Keep of Kalessin Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Dere er så sykt freshe! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Sjekk ut det her, håper han har LOTR stemmen sin med i albumet. Det kan enten bli ufattelig awesome, eller gå rett i dass Ingen tvil om at Saruman har en rå stemme Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det er mye penere med 100 plater i hyllen enn 100 på pcen. Pluss jeg bruker dem mye på pcen, altså jeg legger dem ikke inn men har alltid en haug som jeg går igjennom iløpet av uken. Det er også elsk og lese bookletten mens man hører platen Sant. Det er litt kred. Men jeg trives egentlig best med å ha musikken på pc. Det er minst 10 år siden jeg pakket vekk alle cd'ene. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Men når jeg flyttet første gang orka jeg ikke ha med en full søplesekk med CD-plater videre, så jeg slang hele driten på fyllinga. Hadde 95% av cd'ene som MP3 uansett. Hvorfor ikke gi bort eller selge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå