Batnobbit Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hadde sine lyspunkter den og, selv om Codex Necro definitivt var et høydepunkt, med Total Fucking Necro som #2 og Eschaton som nr. 3. Enig med de to første, men setter When Fire Rains Down....EPen over Eschaton. Tror jeg er eneste jeg ikke har hørt. :< Som en samler og CD-kjøper så kan jeg si med en gang at den er veldig vanskelig og få tak i Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZILTOID! THE!! OMNICIENT!!! I føge han selv på hevydevy-forumet har han også planer om en tegneserie Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Anaal Nathrakh er fint for aggresjon ja. 3endy shit Hvordan er In the Constellation of the Black Widow egentlig? Har ikke rukket å høre den enda Jeg har lagt ut hele albume på youtube. Liker albumet jævli godt. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Noen fete sanger. Men missliker satan imaget generelt fordi det er retard. Retard om det er brukt på feil måte ja, som 90% av banda gjør. Aka Demon Burger Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 I føge han selv på hevydevy-forumet har han også planer om en tegneserie For bra. Alt for bra. You shall fetch me your universes ultimate cup of coffee! You have five Earth minutes make it perfect! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Faen, gi meg noe skikkelig sint metal, ala metallica sad but true, ER PISSED! Dropp metallica Endret 11. januar 2010 av Mushrooms Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Som en samler og CD-kjøper så kan jeg si med en gang at den er veldig vanskelig og få tak i Er det noen av de hyppigste folka her inne som ikke kjøper musikken sin, da? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Si det. Hadde vært gøy med statistikk. Jeg gjør litt både og - (noe) nedlasting for å teste, kjøp om jeg vil ha mer. Kjøper også dobbelt CD/Vinyl. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Faen, gi meg noe skikkelig sint metal, ala metallica sad but true, ER PISSED! Ja, wow, det er skikkelig sint metall. Lenke til kommentar
abery Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Faen, gi meg noe skikkelig sint metal, ala metallica sad but true, ER PISSED! Ja, wow, det er skikkelig sint metall. Hva kaller du det da? Rolig metal? Mulig vi har forskjellige oppfattninger om hva som er "sint", jeg syns en del metallica låter er fine å høre på når man får lyst til å slå noen. Det de fleste linker her er jo "brutal" , men bra det og Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hva kaller du det da? Rolig metal? Helt standard metall. Lamb of God har endel sinte greier, Grimfist også. Og skal du ha noe av metallica som muligens kan dulte borti sint blir det st. anger. Lenke til kommentar
ErikIF Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Faen, gi meg noe skikkelig sint metal, ala metallica sad but true, ER PISSED! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Som en samler og CD-kjøper så kan jeg si med en gang at den er veldig vanskelig og få tak i Er det noen av de hyppigste folka her inne som ikke kjøper musikken sin, da? Har en del CD'er liggende rundt. Men har mest av nedlastninger. Jeg kjøper de albuma jeg syns virkelig fortjener å bli kjøpt. Siste var Gojira - Way of All Flesh, Insomnium - Across The Dark, Opeth -Blackwater Park (på tide å kjøpe den kanskje?) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Kjøper allt av musikk her. Veldig givende hobby, kan fort bli litt dyrt da det blir endel man vill kjøpe, men men Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Kjøper allt av musikk her. Veldig givende hobby, kan fort bli litt dyrt da det blir endel man vill kjøpe, men men Tell me 'bout it. Svidde av en firesifret sum i London i påsken i fjor Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Laster ned av og til, slik at jeg kan se om jeg liker bandet eller hvis noen anbefaler en CD som jeg har på pcen fra før. Men ingenting slår den herlige følelsen når du går i en platebutikk, finner noen gode plater på tilbud som du aldri har hørt(av og til har hørt). Elsker det, det jeg gjorde på bursdagen min, det og merchandise. Beste bursdagen på lenge Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Laster ned av og til, slik at jeg kan se om jeg liker bandet eller hvis noen anbefaler en CD som jeg har på pcen fra før. Bruker YouTube til slikt, jeg Jeg hadde en periode hvor jeg gikk til hardrock/metal-hylla på Platekompaniet og valgte en tilfeldig plate fra et tilfeldig band (første uka fra A-E, andre uka fra F-J osv) og prøvde den ut. Kom over så vanvittig mye dritt at jeg ga opp prosjektet etterhvert. Var kun et par band som jeg virkelig likte nok til å kjøpe flere plater av Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg kjøper mye musikk, men laster ned mer. Kan ikke la pengepungen bestemme at jeg ikke skal kunne høre så mye som mulig før min tid er omme. Blitt litt mindre nedlasting etter Spotify kom, da. Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Kjøper bare cd`er og dvd`er av favorittbandet mitt, ellers så kjøper jeg ingen ting. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Opeth -Blackwater Park (på tide å kjøpe den kanskje?) Absolutt. Bare å forberede seg på å kjøpe enda en til og, da det kommer en ny versjon i mars. Og søren som jeg har lyst på konserten i Stockholm hvor de bl.a. spiller hele Blackwater Park plata. For de som ennå ikke har hørt det: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå