Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det hadde vært jævla bra, bortsett fra mer cash kasta bort på greia :p

Sangen er jo ikke ille, men er ikke mye black metal denne låta da men det tror jeg ikke de prøvde på heller.

får ta det steget neste år :p

skulle likt å se trynet på alle de som forventa et nytt halvrussisk troll med fele til å representere norge om KoK stiller opp på scenen i den internasjonale finalen

Lenke til kommentar

Nei det var en forholdsvis trist låt, ca. like anonym som alle de andre låtene bortsett fra at den inneholdt gitarer med vreng og en litt harsh vokal. Rybak's Fairytale var mye mer gjennomført. Når dem først skulle "representere" metal-verden kunne dem ha gjort det ordentlig.

Lenke til kommentar

Jeg sier det rett ut; jeg liker KoK ganske godt.... Men jeg tar sterkt avstand fra Melodi Grand Prix. Men når de først har stilt opp, så ønsker jeg gutta lykke til! Jeg må innrømme at jeg så LITT av showet, og det så ikke ut som dem likte seg veldig godt når han der lille mannen gjorde intervjuet i forkant:) Men de ga jernet på scena da....

Lenke til kommentar
Noen som har metal sanger mot kjærlighetssorg? Høres kanskje litt merkelig ut, men det er det jeg vil ha!

Hører foreløpig på Ozzy'z Mama, I'm coming home

Vet ikke om den er så kjærlighetssorg-rettet, men Ozzy med I Just Want You er jo også konge.

"Each night when the day is through, I don´t ask much, I just want you"

Lenke til kommentar
Noen som har metal sanger mot kjærlighetssorg? Høres kanskje litt merkelig ut, men det er det jeg vil ha!

Hører foreløpig på Ozzy'z Mama, I'm coming home

Vet ikke om den er så kjærlighetssorg-rettet, men Ozzy med I Just Want You er jo også konge.

"Each night when the day is through, I don´t ask much, I just want you"

Jepp, hører den og :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...