TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hva med Storm da? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Noen som vet om mer random-as-fuck avant-garde à la det her? Synes det er ganske fett Endret 4. januar 2010 av Crippled Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) ØS Grom Growl Endret 4. januar 2010 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 ^ Se filmen hos Youtube liker Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 ØSGrom Growl Gode greier. Både vokalen og sangen lignet på en ellen annen måte mye om Emperors Empty Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Noen som vet om mer random-as-fuck avant-garde à la det her?Synes det er ganske fett unexpect likner litt på epica selv om epica ike er avant garde shit. arcturus vet du helt sikkert om, men hvis ikke er de noe å kikke på. diablo swing orchestra er også dritkult, men de har ikke like mye growling, og er ikke nødvendigvis helt metal. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Vet ikke helt om det går under metal lenger men Ulver live @ Oslo http://www.parkteatret.no/index.cfm?FuseAc...=0&fID=1465 Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Wow! viste om konsertene, men ikke det nye albumet. Too much to dream last night var ganske awesome! http://www.myspace.com/ulver1 Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Hva med Storm da? Har et par album's ja Edit: Jeg hadde faktisk ikke hørt om Ulver før 2 år siden, jeg satte meg i brodern's bil å hørte noe gammel fet black-metal å spurte hva det var. Men nå aksepterer jeg det ikke lenger, flere? Endret 5. januar 2010 av qeamer Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hva med Storm da? Har et par album's ja Edit: Jeg hadde faktisk ikke hørt om Ulver før 2 år siden, jeg satte meg i brodern's bil å hørte noe gammel fet black-metal å spurte hva det var. Men nå aksepterer jeg det ikke lenger, flere? Jeg liker deres gamle og nye materiale: Elektronica. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Woho. Takker for info om Ulver konsert, obliged. Da er billetter kjøpt. e:leif Endret 5. januar 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Feirer med litt Poison, heftige saker. Se filmen hos Youtube Endret 5. januar 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 :!: "Black Metal" på grand prix! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Fy faen å dårlig. Neste ut er vel Dimmu Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg hørte gjennom de to siste albumene deres på rappen, og det kan i hvertfall trygt sies at denne er ekstremt tam og utvanna. Håper ikke hele det nye albumet høres ut som dette Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Fantastisk.*Pelican - Final Breath* Jeg ble litt overrasket da jeg først hørte den. Vokal i en Pelican-låt, wut? What We all Come to Need er uansett et veldig bra album. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg hørte gjennom de to siste albumene deres på rappen, og det kan i hvertfall trygt sies at denne er ekstremt tam og utvanna. Håper ikke hele det nye albumet høres ut som dette Tror nok du blir skuffa her, nye albumet blir nok ikke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå