Perrern Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Har de ikke kjeller i skogen? Hvor skal han skjule de syke sakene sine da...? Kanksje han har dem i den råtne fuglekassa han lagde i 5 klasse Jeg lurer på om min råtne fuglekasse som jeg lagde i 5 klasse fortsatt henger ute i skogen jeg, den var i alle fall ikke råtten da jeg lagde den, men den er vel det nå. Anyway, jeg har fått enda mer sansen for Ragnarok nå jeg, elsker hvordan de klarer å blande inn "glade" rytmer, men fortsatt får det til å høres jævlig fett og "småondt" ut. Sånn som verset i denne: Eller som refrenget på "In Inferno I Drown" eller "Under The Wings Of Satan". Det blir bare deilig å høre på, synd at det er så lite Ragnarok på youtube. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Har de ikke kjeller i skogen? Hvor skal han skjule de syke sakene sine da...? Kanksje han har dem i den råtne fuglekassa han lagde i 5 klasse Har både kjeller og råttne fuglekaser hengenes rundt i skogene her så det går bra! Ragnarok er fett ja, men har bare de 2 første platene. Men ser jo ut til at det videre er like fett og jo! Endret 31. desember 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Har de ikke kjeller i skogen? Hvor skal han skjule de syke sakene sine da...? Kanksje han har dem i den råtne fuglekassa han lagde i 5 klasse Har både kjeller og råttne fuglekaser hengenes rundt i skogene her så det går bra! Ragnarok er fett ja, men har bare de 2 første platene. Men ser jo ut til at det videre er like fett og jo! Hvilke da? Jeg har Arising Realm, Diabolical Age og In Nomine Satanas. Elsker alle, men brodern sa at det nye forandret seg, han likte det nye bedre, men jeg har ikke fått hørt på det enda. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Nattferd og Arising Realm. Står dem kommer med ny plate nå i desember og, Collectors of the King. Endret 31. desember 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Nattferd og Arising Realm.Står dem kommer med ny plate nå i desember og, Collectors of the King. Antar den har kommet ut nå da Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hehe skulle tro det ja, men er mulig den er utsatt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hvordan er nye skiva til Beherit? Er den noe tess eller bare shit? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Sjekk ut bandet til et par venner av meg, Kvælt. Hva synes dere? http://www.myspace.com/kvaelt Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kolsvart og Last Journey, ikke dårlig. http://www.myspace.com/gjenferdsel Snart ny plate. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvordan er nye skiva til Beherit? Er den noe tess eller bare shit? Har ikke hørt så mye av den. Det lille jeg hørte var ganske stilig. Men jeg har ikke hørt det gamle, så jeg har ingenting å sammenligne det med. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Da er det bare å få hørt Drawing Down the Moon skiva asap. Jævelig bra saker. Tar litt tid å komme inn i den, men er så verdt det Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nei, man må da kjøre oldschool Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Katharsis sin 666 sang har mer oldschool lyd en den Men kjør begge to! Endret 2. januar 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Sjekk ut Zeal fra Ski i Akershus. Tøft og nyskapende. Bør absolutt sjekkes ut! MySpace Facebook urørt Endret 2. januar 2010 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hva syns dere om "Arch Enemy"? Hørte mye på dem for noen år siden, men har liksom falt bort litt nå. Synes det var litt vel bråkete etterhvert tror jeg Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hva syns dere om "Arch Enemy"? Hørte mye på dem for noen år siden, men har liksom falt bort litt nå. Synes det var litt vel bråkete etterhvert tror jeg Drittband Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hva syns dere om "Arch Enemy"? Hørte mye på dem for noen år siden, men har liksom falt bort litt nå. Synes det var litt vel bråkete etterhvert tror jeg Drittband Enig!! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 We Will Rise eller hva den het, var en favoritt her i går'n, haha. Men hu dama har jo forferdelig stemme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå