Skogslik Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Sang nummer 4 skal vist være veldig bra, Україна/Ukraine Ikkje hørt selv, venter til plata er i posten. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ligger en låt ute på myspace, virker lovende. http://www.myspace.com/nokturnal-mortum Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hadde den ville diarèen i sta. Inferno-kickoff noen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Temnozor er i gang med ny plate! Ny sang ligger på myspacen: http://www.myspace.com/temnozor Dette gleder eg meg til, Horizons og Folkstorm of the Azure Nights er vertfall to herlige plater. Endret 30. desember 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hva syntes dere egentlig om dette året? Jeg syntes det var ett ganske bra år personlig. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har ikke fulgt så mye med på nye shiver dette året desverre, selv om jeg har huka inn masse Cd'er da, men mest gamle ting. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Kommet endel bra i år, noen av favorittene er: Katharsis-Fourth Reich Funeral Mist-Maranatha Black Majesty-Seventh King of Edom Marduk-Wormwood Peste Noire-Ballade Cuntre Lo Anemi Francor Sunn-Monoliths & Dimensions Altaar-Dødsønske Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Metal er konge! Jeg liker Metallica, Megadeth og Dragonforce best! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Metal er konge! Jeg liker Metallica, Megadeth og Dragonforce best! Wow. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Metal er konge! Jeg liker Metallica, Megadeth og Dragonforce best! Vel, du må jo fortsatt oppdage de 99,9% resterende, ganske mye bedre bandene. (min mening). Men alle må jo starte et sted, selv startet jeg med maiden, så Nightwish, så Gamma Ray, Rhapsody osv. Nå går det mest i Dimmu, Ragnarok og Immortal, og litt Emperor da. Endret 30. desember 2009 av Perrern Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Vel, du må jo fortsatt oppdage de 99,9% resterende, ganske mye bedre bandene. (min mening) Den kan jeg stå ved når det kommer til to av de tre nevnte Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Metal er konge! Jeg liker Metallica, Megadeth og Dragonforce best! Vel, du må jo fortsatt oppdage de 99,9% resterende, ganske mye bedre bandene. (min mening) Jada Hører på Motorhead og Helloween også da.Liker Opeth og Dream Theatre også, men er de metall? Er liksom ganske rolig egentlig Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Metal er konge! Jeg liker Metallica, Megadeth og Dragonforce best! Vel, du må jo fortsatt oppdage de 99,9% resterende, ganske mye bedre bandene. (min mening) Jada Hører på Motorhead og Helloween også da.Liker Opeth og Dream Theatre også, men er de metall? Er liksom ganske rolig egentlig Jeg vil nok si at de er like mye på metal sia ja. her er noen fete låter du kan høre på :9 Den første er nok kanskje litt for ekstrem. Se filmen hos Youtube Denne er fengende og jævlig fet da. Se filmen hos Youtube Endret 30. desember 2009 av Perrern Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Emperor sangen var jævli fet, men synes de skriker litt rart, er det jeg ikke liker med mange band, men chill musikk absolutt! Symphony x virker som et band jeg vil se nærmere på, tusen takk Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Velkommen skal du være vertfall. Du har mange band og oppleve, gled deg! Lenke til kommentar
2ore Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Den nye Nokturnal Mortum-plata rocker langbein-sokker. Må vel garantert være den beste siden Goat Horns, om ikke bedre. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Velkommen skal du være vertfall. Du har mange band og oppleve, gled deg! Tusen takk! Du bor i skogen og hører på kølsvart dødsmetall mens du spiser gamle dyrelik du har i kjelleren eller? Fett navn uansett ^^ Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Velkommen skal du være vertfall. Du har mange band og oppleve, gled deg! ..Og ikke minst, vær forberedt på å få litt refs nesten garantert hvilket band du nevner. Smaken er så delt her, at det er ikke til å unngå Du bor i skogen og hører på kølsvart dødsmetall mens du spiser gamle dyrelik du har i kjelleren eller? Hvem har en kjeller i skogen? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Har de ikke kjeller i skogen? Hvor skal han skjule de syke sakene sine da...? Kanksje han har dem i den råtne fuglekassa han lagde i 5 klasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå