tsghost Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg hører vel også til i den mengden SOAD har alltid vært, er og kommer alltid til å være genialt, selv om jeg hører mindre og mindre på de med årene. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Elsker Finntroll Har hørt alle platene alt for mye, nå må de bare få rompa i gir og gi ut DVD'en Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Er det noen som har noe info om Lurker of Chalice? Er det planer om noe nytt fra Wrest eller blir det bare med den ene skiva? Endret 27. desember 2009 av Vowels Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Equilibrium til Wacken! Hold på meg, for jeg tror jeg svever avgårde! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Equilibrium er jo grusomt, hør heller på Nokturnal Mortum hvis du skal ha noe fet folk metal. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Equilibrium er jo grusomt, hør heller på Nokturnal Mortum hvis du skal ha noe fet folk metal. Smak og behag. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Finsterforst anbefales hvis man er fan av folk-metal. Takler ikke ompa-ompa metall selv (Turisas, finntroll etc), men Equilibrium er fett. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Finsterforst anbefales hvis man er fan av folk-metal. Takler ikke ompa-ompa metall selv (Turisas, finntroll etc), men Equilibrium er fett. Jeg syns alle de fire nevnte er råbra! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Equilibrium er jo grusomt, hør heller på Nokturnal Mortum hvis du skal ha noe fet folk metal. Nokturnal Mortum ja. Fantastisk band. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 De kom nettopp med ny skive, men har ikke hørt den enda. Er den noe tess? Weltanschauung var hvertfall flott. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Høh? Er den ute? Sikker på at du ikke tenker på den DVDen de slapp ut? Weltanschauung var ganske snork. Lunar Poetry og Goat Horns er de som er knall Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Ikkje fått hørt den enda selv. Har planer om og vente på lpen av den, håper bare det ikkje blir så lenge til. Nye plata dems er ute ja. Kom ut den 26 desember. Endret 28. desember 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Høh? Er den ute? Sikker på at du ikke tenker på den DVDen de slapp ut? Weltanschauung var ganske snork. Lunar Poetry og Goat Horns er de som er knall Tror nye skiva kom for et par dager siden, den ligger hvertfall ute på nettet. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Fuck det kribler i kredittkortet for å få i et par wackenbilletter nå! må få samla en jeng å dratt dit i år ass! Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Haha, noen som så få nyhetsåret 2009 i går? Jeg lo godt da jeg hørte Apocalypticas versjon av Enter Sandman Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg lo godt da jeg hørte Apocalypticas versjon av Enter Sandman Apocalyptica har jo et album som heter Playing Metallia With Four Cellos eller noe i den duren. I kinda like it Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Herlig sang av Nokturnal Mortum fra albumet Goat Horns Må se og få bestillt nyeste plata dems i dag! Fått mye skryt vertfall. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Herlig sang av Nokturnal Mortum fra albumet Goat Horns Må se og få bestillt nyeste plata dems i dag! Fått mye skryt vertfall. Knall sang, må få kjøpt skiva sjæl. Vet du når LPen kommer? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Nei, har ikkje hørt noe om den enda. Må nok ha meg Cden nå og handler Lpen når den kommer ut. Endret 29. desember 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det pittelille jeg hørt på youtube var meget bra, Gleder meg til å få hørt gjennom hele plata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå