Saddlefall Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul osv! Snart julemiddag! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Vet ikke helt om jeg liker musikken til Obliteration enda, men syntes coveret på Nekropsalms var jævlig fett! Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Vet ikke helt om jeg liker musikken til Obliteration enda, men syntes coveret på Nekropsalms var jævlig fett! Etter å ha hørt litt på det, er Nekropsalms uten tvil det beste albummet i '09. Ganske annerledes enn Perpetual Decay, mer variert vokal. Knall god kirtikk har det også fått. Ville anbefalt det på det sterkeste Go Jul alle sammen! Endret 24. desember 2009 av M-Gard Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg må ærlig si at jeg ikke helt så greia med albumcoveret der, altså Liker Twilight of the Thunder God og Aus der Asche sine albumcovre. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Satanarchist er kanskje det aller beste AN har gitt ut, men liker stemningen på Total Fucking Necro bedre. Visste faktisk ikke at det var en nyinnspilling på Constellation. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) God jul folkens, håper dere får noe uhellig under treet Se filmen hos Youtube Edit: Satanarchist er uten tvil en av de beste sangene. Bare jeg som finner den trist? Endret 24. desember 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Første versonen av Satanarchrist er litt "trist" ja. Syns denne og er helt sinnsyk rå. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Nå, jeg har ett spørsmål til dere erfarne metalheads. Som liten så hørte jeg mye på System of a Down og syntes til dags dato at det er fengende. Mange likte Korn med en gang pga det var noe nytt, men hater det nå. Spørsmålet er; hvor står dere egentlig når det gjelder SOAD? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Likte de også kjempe godt. Men merker at det ikke er min kopp te nå i dag. Men bra og rare sanger har de. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 SOAD vil alltid være fett! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Likte de også kjempe godt. Men merker at det ikke er min kopp te nå i dag. Men bra og rare sanger har de. Enig der, altså jeg liker de gamle sangene men har vansker med og like nytt materiale. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Aldrig likt SOAD her. Egentlig ikkje noe spessiel grunn men fant dem aldrig interesange. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 De to første skivene deres er klassikere. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Aldri likt det, og kommer aldri til å like det heller. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Likte SOAD meget godt på ungdomsskolen, men har ikke hørt på de etter det. Men husker en del fine sanger. Vet ikke hva jeg mener om de i dag, da. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 0:17 er _genialt. Gleder meg sykt. Men er litt skeptisk. Får håpe den er bedre enn Ur Jordens Djup. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ur Jordens Djup er fantastisk. Finntroll er fantastiske. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ur Jordens Djup er fantastisk. Finntroll er fantastiske. Jepp, bare å gni håndflater her. SOAD var jo noe av det bedre, slik som alle soloprosjekter nå er det ingenting forhold til det SOAD var. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg tilhører vel også den mengden som hørte på SOAD i yngre dager, men som gikk lei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå