Vowels Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Hadde vært fett å dra ja. Slayer og Anthrax er greit. Metallica og Megadeth klarer jeg meg fint uten, kjipe band. Endret 18. desember 2009 av Vowels Lenke til kommentar
Jonke Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Ett skepp kommer lastat till Norge med Svensk doom Se filmen hos Youtube Endret 18. desember 2009 av Jonke Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Sistnevnte spiller nesten hvert år. Det tror jeg Corvus Corax gjør også. Sonisphere så fett ut EDIT: Så nå at Slayer og Primal Fear også er booket for Wacken Endret 18. desember 2009 av AmonAmarth Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Behemoth, Slayer, Anthrax og Megadeth er verdt å få med seg Bytt ut Slayer med Mastodon, så er jeg enig. Måtte jeg valgt to ville jeg dog stått igjen med Mastodon og Behemoth. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Bytt ut Slayer med Mastodon, så er jeg enig. Måtte jeg valgt to ville jeg dog stått igjen med Mastodon og Behemoth. Mastodon er ubeskrivelig dårlige live Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Billetter til Maiden bestilt i dag. Noen som vet om det ble solgt ut fort? Forresten, jeg mener jeg leste noe om en Immortal Live DVD for ikke så lenge siden, kan det stemme at de skal gi ut en? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Noen som vet om det ble solgt ut fort? Fortsatt billetter igjen. Iron Maiden selger aldri ut første dagen Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hørte det ble solgt 20k på en halvtime sist gang de var her jeg, så gikk ut i fra at det var utsolgt allerede, Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hørte det ble solgt 20k på en halvtime sist gang de var her jeg, så gikk ut i fra at det var utsolgt allerede, Sist gang spilte de for 45,000 - liten forskjell der Og jeg tror hvem enn som fortalte deg det har overdrevet litt. Jeg tror ikke Maiden var utsolgt engang i fjor. Så ikke sånn ut, i alle fall.. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Åja. hm. Mente jeg leste det et sted. Men samma det. Hørt noe om en Immortal DVD da? Eller er det jeg som har tulla fælt igjen? haha. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ikke hørt noe om, men jeg får aldri med meg sånt før jeg går forbi det i platebutikken heller ..Flight 666 er et godt eksempel på det x) Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Åja. hm. Mente jeg leste det et sted. Men samma det. Hørt noe om en Immortal DVD da? Eller er det jeg som har tulla fælt igjen? haha. Immortal har jobba med en DVD i lang tid. Skal spørre neste gang eg ser Olve. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Inferno-showet har jo brukbar kvalitet, har bare sett noen minutter fra innspillinga i new york, men det var det dårligere med. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 The awesomeness is too much Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Nja, Motorhead er fint en gang i blant. Siden det er lørdag og juleferie samtidig må jeg nesten nevne Repugnant med skiva Epitome Of Darkness. Bedre Death/Thrash skal du lete lenge etter. Dette er awesomeness Nyhus. http://www.myspace.com/epitomeofdarkness Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hadde vært fett å dra ja. Slayer og Anthrax er greit. Metallica og Megadeth klarer jeg meg fint uten, kjipe band. Må si megadeth er dritfett live men?. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Må si megadeth er dritfett live men?. Og på skive. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Lokalband her fra byen, jeg synes de er skikkelig stilige. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Forferdelig vokal. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Personlig synes jeg vokalen er jævlig fet, men smaken er som baken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå