Abigor Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tidenes versjon av Mother North, gjort av Fernando fra Argentina. Helt fersk: http://www.goear.com/listen/d1589d0/Mother-North-drache Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tidenes versjon av Mother North, gjort av Fernando fra Argentina. Helt fersk:http://www.goear.com/listen/d1589d0/Mother-North-drache Fy faen. Nesten bedre enn originalen. (Bare nesten, fordi originalen kom først ) Denne var mer brutal Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jall. Overlegen både Drama sin og polske Goatlord (nekro overload etter min mening). Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Me like. Har fått reisefølge til Stockholm, så da slår jeg til på Opeth konserten der. Får ikke bestilt før i morra, for da kommer lønna. Best det ikke er utsolgt innen da, men jeg tviler. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tidenes versjon av Mother North, gjort av Fernando fra Argentina. Helt fersk:http://www.goear.com/listen/d1589d0/Mother-North-drache Fett nok, men var mye tull med tempoet enkelte steder i låta. Now THIS, is awesome: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Snakker om awesome Se filmen hos Youtube Fikk smaken på wolf etter at noen her inne postet speed on fra ravenous skiva for noen måneder siden. Knallband. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hva synes dere om Black Majesty? Hørt litt på Seventh King of Edom EPen i det siste. Flotte greier Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har du noe info om bandet? Er jo klin umulig å finne noe info om greiene. Bare flaks jeg fant EPen på nettet. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Me like. Har fått reisefølge til Stockholm, så da slår jeg til på Opeth konserten der. Får ikke bestilt før i morra, for da kommer lønna. Best det ikke er utsolgt innen da, men jeg tviler. Kult. Har fått reisefølge selv også, så må vel bare overtale mamma og pappa nå, pluss droppe Metallica-konserten, noe jeg lett gjør for dette. http://opeth.com/index.php/news/show/id/164 Muligens inspirert av Porcupine Tree sin Incident-tour? Høres dritfett ut! Vurderer å reise til London for å få med meg konserten. På hvilken måte da? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Hvor spiller metallica den 30? Inspirert av PT fordi de spilte hele første skiva av The Incident på siste tour Endret 9. desember 2009 av Anathema Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Metallica spiller ingen steder den 30. så vidt jeg vet, men blir litt mye og dyrt om jeg skal på Metallica den 14. april pluss Opeth i Stockholm. Da prioriterer jeg heller Opeth. Og jeg skjønner den PT-inspirasjonen, men er vel ikke nødvendigvis "inspirert" av de. Mange andre band som har spillt skiver i sin helhet før. Til og med Opeth med hele Damnation på Lamentations. Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 jeg sikra meg 2 VIP-billetter til Opeth i Stockholm dagen etter nyheten ble lagt ut så fort jeg fikk mail om login-info og sånn. Gleder meg noe vilt Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hva synes dere om Black Majesty? Hørt litt på Seventh King of Edom EPen i det siste. Flotte greier Tendenser, men egentlig ganske kjedelig. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Må si at jeg digger dette cover av, Det Som En Gang Var. Litt "kraftigere" enn orginalen. Når jeg tenker meg om, høres stemma til Varg ut som en rev som skriker i den sangen. Hørte det med en gang da det var en rev utenfor huse som skrek. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Nytt prosjekt med medlemmer fra Fall Out Boy, Misery Signals og 7 Angels 7 Plagues: http://spin.com/articles/listen-fall-out-b...ers-new-project Andy Hurley legger seg ikke akkuratt på latsiden selv om Fall Out Boy ikke er for øyeblikket. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Er True Norwegian Black Metal - Live in Grieghallen med Pest på vokal utgitt? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Postet på Dio's hjemmeside igår: Here is an update from Wendy Dio on Ronnie's battle with stomach cancer: Well, it has been a very exhausting month – after all the neverending tests in Los Angeles, we flew to the Mayo Clinic in Minnesota, and as soon as we arrived, we got a call from the MD Anderson Hospital that they had an appointment for us with the doctor we originally wanted, so we then flew to Houston to the clinic, and of course MORE tests, but Ronnie finished receiving his first chemo treatment on Wednesday, and all is going very well. I would like to thank Tony Martell from the T.J. Martell Foundation, Dr. Stuart Aaronson from Mount Sinai, Lindsay Brown and Mike Carden from Eagle Records, and our very own Dr. Sandeep Kapoor, for all your help in getting us into MD Anderson, and also our friends Geezer and Gloria Butler, who flew to Houston to be with Ronnie while he had his chemo. Ronnie and I are totally overwhelmed by the amount of well wishes that we have received from friends and fans - we are reading them all. Some make us laugh, some make us cry, but all of them are so filled with love that it gives us so much support and makes Ronnie even more determined to fight this battle and win. Thank you all for the positive energy and prayers. --Wendy Dio Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Har begynt og høre på Ensiferum i det siste(bare på youtube, mest live). Lurer på hvilken plate som er å anbefale? En fengende sang: Se filmen hos Youtube Endret 13. desember 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå