Dr. Jacoby Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 http://opeth.com/index.php/news/show/id/164 Kanskje det blir en liten tur til Stockholm til våren=) Lenke til kommentar
gard. Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Fyttikatta! Blackwater Park i sin helhet!!! Hadde vært usannsynelig fett med en tur til Stockholm ja! Om ikke det, så er special edition av Blackwater Park et sikkert kjøp Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Opeth er orgasmisk Lenke til kommentar
gard. Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Fikk lyst å bare slenge inn 1300,- og bestille med en gang.. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ett lite spørsmål hær innimellom all blackmetallen: Kva synest folket om Europe's siste? Synd og skam at den ikkje er utgitt i Norge, plata er ett mesterverk, dersom man liker den typen musikk. De er både tyngre og bedre enn noengang imo. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Sorry! Synes ikke det nye til Europe er noe særlig bra, men nå er jeg muligens ikke en av de som liker "den typen musikk". Oppdaga derimot denne skiva, som er jævla god: Be'Lakor - Stone's Reach Alle som liker Insomnium-skiva liker nok det her også. Her er ei låt: Endret 7. desember 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Nile vokal med Swallow The Sun sound ^^ Sangen var ikke så fengende. Men skal definitivt sjekke ut mer. Endret 7. desember 2009 av Mushrooms Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Europe holder på enda? Var faktisk ganske fet også Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Ikke fengende? Jeg synes den er knalltøff, jeg. Har derimot hørt den noen ganger. Lang låt. Kanskje bedre å starte med de litt kortere fra skiva. Skiva hvor denne låta er henta fra er forresten også KNALL! Bør sjekkes ut! Grisefett riff! Se filmen hos Youtube Endret 7. desember 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
gimme Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Sorry! Synes ikke det nye til Europe er noe særlig bra, men nå er jeg muligens ikke en av de som liker "den typen musikk". Oppdaga derimot denne skiva, som er jævla god: Be'Lakor - Stone's Reach Alle som liker Insomnium-skiva liker nok det her også. Her er ei låt: Ny skive eller ? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Synd og skam at den ikkje er utgitt i Norge, plata er ett mesterverk, dersom man liker den typen musikk. De er både tyngre og bedre enn noengang imo. Må si jeg synes det var utrolig lite trøkk bak vokalen på den låta. Lenke til kommentar
ThePerfectTool Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Oppdaga derimot denne skiva, som er jævla god: Be'Lakor - Stone's ReachAlle som liker Insomnium-skiva liker nok det her også. Fantastisk band, absolutt en av mine favoritter innen metal. Har ikke fått hørt på mye på det nye albumet enda, men anbefaler deres første album på det sterkeste til de som liker melodisk metal Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 1300 for opeth konserten..? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 1300 for opeth konserten..? For VIP Package vel og merke. VIP Package inkluderer: - A GA ticket to the show of your choice - Access to Sound Check - Access to a VIP Meet and Greet with Opeth - An exclusive, date-specific VIP Laminate pass - An exclusive, date-specific T-Shirt - A Signed Tour Program - A Special Edition CD/DVD of "Blackwater Park" For en vanlig billett koster det 325 SEK. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ikke bare er dette en Kickass sang av Watain, ett av nåtidens beste black metal band (min mening). Men hør bass gitaren når han roper "Storm of the Antichrist". En av 2007's beste plater imo. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) IMO er Tsjuder dagens beste, om man ser bort ifra at de er splitta. Noen som fikk høre på Engangsgrill forresten? Det var jævlig feite godbiter Endret 8. desember 2009 av Mushrooms Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Så, har folka hatt et minutts stilhet for Dimebag Darrel i dag da? Jeg hadde ikke noen minutt med stillhet, spilte heller et par pantera sanger Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 argh hvorfor kommer ikke Zeppelin kunne gitt hva som helst for dem. kan godt bytte inn bilen min for en billett. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 http://opeth.com/index.php/news/show/id/164 Muligens inspirert av Porcupine Tree sin Incident-tour? Høres dritfett ut! Vurderer å reise til London for å få med meg konserten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå