Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var egentlig en grunn til at jeg postet i A Headbanger's Guide, da. :p

Vi tenkte på Domination - Pantera eller Chapter Four - Avenged Sevenfold, eller noe generell metall som høres fett ut selvom det bare er oss to.

 

Oppgrader tempoet, rabiate bevegelser på keyboardet og en heftig blast-beat, så blir det bra :p

 

Det var en god idè, gitt!

En julesang, kanskje?

Såklart med blast-beats og growling, da. :)

Lenke til kommentar
Eww. Er det en cover jeg virkelig HATER, så er det hvordan Tarja Turunen brutalt ødelegger Poison av Alice Cooper. Det eneste som er litt fett med den låta er den ekstra tromminga, og det at den er litt hardere, men det at Tarja synger den så jævlig sugent ødelegger alt. Det er min mening i allefall.

 

 

 

HAHAHAHAHAHAHAHA!

 

'nuff said.

Endret av AmonAmarth
Lenke til kommentar
Og dette er langt fra metal, men den må nevnes uansett: Johnny Cash - Hurt(NIN)

 

Hadde et nært samarbeid med Rick Rubin på slutten, for de som ikke visste det. Rubin er vår mann! Cash er jo ikke kjent for metall, men platene hvor Rubin produserer er jo tøffe som faan, syns jeg.

 

F.eks gjorde han covere av "thirteen" av Danzig, og ikke minst "rusty cage" av Soundgarden

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Eww. Er det en cover jeg virkelig HATER, så er det hvordan Tarja Turunen brutalt ødelegger Poison av Alice Cooper. Det eneste som er litt fett med den låta er den ekstra tromminga, og det at den er litt hardere, men det at Tarja synger den så jævlig sugent ødelegger alt. Det er min mening i allefall.

 

Synes du det DER er en ille cover av Poison?

*kremt*

Se filmen hos Youtube

 

Jeg beklager å måtte poste noe slikt i denne tråden.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...