SheikDarunia Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det var egentlig en grunn til at jeg postet i A Headbanger's Guide, da. Vi tenkte på Domination - Pantera eller Chapter Four - Avenged Sevenfold, eller noe generell metall som høres fett ut selvom det bare er oss to. Oppgrader tempoet, rabiate bevegelser på keyboardet og en heftig blast-beat, så blir det bra Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Edit: Ikke at det er en dårlig cover, Jones' stemme er ca en evighet bedre enn RJD sin. Nei. Jo. Nei. Jo. Nei Dio eier den sangen Lenke til kommentar
privinius Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det var egentlig en grunn til at jeg postet i A Headbanger's Guide, da. Vi tenkte på Domination - Pantera eller Chapter Four - Avenged Sevenfold, eller noe generell metall som høres fett ut selvom det bare er oss to. Oppgrader tempoet, rabiate bevegelser på keyboardet og en heftig blast-beat, så blir det bra Det var en god idè, gitt! En julesang, kanskje? Såklart med blast-beats og growling, da. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Edit: Ikke at det er en dårlig cover, Jones' stemme er ca en evighet bedre enn RJD sin. Nei. Jo. Nei. Jo. Nei Jo. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Merker vi nærmer oss en konklusjon nå. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Edit: Ikke at det er en dårlig cover, Jones' stemme er ca en evighet bedre enn RJD sin. Nei. Jo. Nei. Jo. Nei Jo. Vi har forstått at du mener det. Å si "jo" flere ganger gir ikke alternativet flere stemmer. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Eww. Er det en cover jeg virkelig HATER, så er det hvordan Tarja Turunen brutalt ødelegger Poison av Alice Cooper. Det eneste som er litt fett med den låta er den ekstra tromminga, og det at den er litt hardere, men det at Tarja synger den så jævlig sugent ødelegger alt. Det er min mening i allefall. HAHAHAHAHAHAHAHA! 'nuff said. Endret 3. desember 2009 av AmonAmarth Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nå kan forsåvidt den sangen ikke bli mer ræva enn da den ble laget. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Når den blir covret av et band i en av de verst tenkelige sjangrene som finnes blir den faktisk verre. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg går bort fra Alice Cooper/cover-topic, og spør; Hvem var det som dro frem Samael i denne tråden?! Jeg faller på mine knær og kysser din hånd! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Når vi snakker om gode coversanger: Emperor - A Fine Day to Die (Bathory) Finntroll - Ending (Windir) Dimmu Borgir - Burn in Hell (Twisted Sisters) Og dette er langt fra metal, men den må nevnes uansett: Johnny Cash - Hurt(NIN) Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Eller for dem som liker symfonisk og star wars: Epica - The Imperial March Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Uff, det der var triste greier Polfareren. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Stemmen hans er helt forferdelig (Da mener jeg Laiho sin). Alice Cooper for de som ikke viste Endret 4. desember 2009 av Mushrooms Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Se filmen hos Youtube Stemmen hans er helt forferdelig (Da mener jeg Laiho sin). Alice Cooper for de som ikke viste Beste Cooper coveren er No More, Mr Nice Guy av Megadeth Lenke til kommentar
Vale Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Og dette er langt fra metal, men den må nevnes uansett: Johnny Cash - Hurt(NIN) Hadde et nært samarbeid med Rick Rubin på slutten, for de som ikke visste det. Rubin er vår mann! Cash er jo ikke kjent for metall, men platene hvor Rubin produserer er jo tøffe som faan, syns jeg. F.eks gjorde han covere av "thirteen" av Danzig, og ikke minst "rusty cage" av Soundgarden Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Eww. Er det en cover jeg virkelig HATER, så er det hvordan Tarja Turunen brutalt ødelegger Poison av Alice Cooper. Det eneste som er litt fett med den låta er den ekstra tromminga, og det at den er litt hardere, men det at Tarja synger den så jævlig sugent ødelegger alt. Det er min mening i allefall. Synes du det DER er en ille cover av Poison? *kremt* Se filmen hos Youtube Jeg beklager å måtte poste noe slikt i denne tråden. Endret 4. desember 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Men alle er bedre enn originalen læll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå