Deadringer Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hva med Killswitch Engage sin versjon av Holy Diver da? Den er glimrende, men det har mer med at de har tatt en sang og "gjort den sin egen" ved å kjøre sin egen sound på den. De har ikke prøvd å kopiere original-låta på samme måte som band vanligvis gjør. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Edit: Ikke at det er en dårlig cover, Jones' stemme er ca en evighet bedre enn RJD sin. Nei. Jo. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Denne er i alle fall ikke særlig lik originalen! En klassiker... Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Eww. Er det en cover jeg virkelig HATER, så er det hvordan Tarja Turunen brutalt ødelegger Poison av Alice Cooper. Det eneste som er litt fett med den låta er den ekstra tromminga, og det at den er litt hardere, men det at Tarja synger den så jævlig sugent ødelegger alt. Det er min mening i allefall. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Like crappy som originalen. Eller, det er ikke rettferdig, Poison er vel en av de få Cooper-låtene som er hørbare. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Like crappy som originalen. Eller, det er ikke rettferdig, Poison er vel en av de få Cooper-låtene som er hørbare. Uansett om du liker originalen eller ikke, så er du vel enig at den der massakerer i allefall det som det gikk ann å høre på alice låtene Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Men Tarja er mye penere Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Men Tarja er mye penere Det er sant ja . Men jeg likte hu bedre når hu var i Nightwish. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Samael - I Love The Dead er den eneste coveren jeg har hørt av Alice Cooper. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Kommer ikke på så mange coverversjoner i farta, men Decapitated's cover av Slayer er ganske bra. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Edit: Ikke at det er en dårlig cover, Jones' stemme er ca en evighet bedre enn RJD sin. Nei. Jo. Nei. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg liker måten dere diskuterer her i tråden.... Venter spent på fortsettelsen. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Tenkte bare jeg skulle slenge meg på RJD vs. Howard Jones-diskusjonen i samme stil Apropos RJD, er det noen som har funnet ut av hvorfor han er på sykehuset (hvis han er der enda)? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Edit: Ikke at det er en dårlig cover, Jones' stemme er ca en evighet bedre enn RJD sin. Nei. Jo. Nei. Jo. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Tenkte bare jeg skulle slenge meg på RJD vs. Howard Jones-diskusjonen i samme stil Apropos RJD, er det noen som har funnet ut av hvorfor han er på sykehuset (hvis han er der enda)? Han har noe de kaller ett tidlig stadie av kreft i magen. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det hørtes ikke bra ut Lenke til kommentar
privinius Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som har noen tips til hva moi(Keyboard) og trommisen kan spille mens gitaristene stemmer gitarene sine på skolekonserten vi skal ha? Noe som høres ""Helt" ut selvom det mangler gitar, liksom. Det må være rimelig melodisk. Det er egentlig samme hva slags lyder som blir brukt, for jeg har det meste på keytaren. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Macgyver Theme! Lenke til kommentar
privinius Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det var egentlig en grunn til at jeg postet i A Headbanger's Guide, da. Vi tenkte på Domination - Pantera eller Chapter Four - Avenged Sevenfold, eller noe generell metall som høres fett ut selvom det bare er oss to. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Sigh - Outro: Higeki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå