Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

http://www.kjendis.no/2009/12/02/kjendis/k...d_prix/9310853/

 

uten å skape en stor diskusjon ut av dette, men Keep of Kalessin er vel egentlig ikke ordentlig svarmetall? jeg putter i allefall de under generell ekstrem metal. Anyway, hva synes folket?

 

Norge sine svartmetall band gjør det jo egentlig godt nok i utlandet fra før hat jeg hørt, men nå kommer det i allefall en sang i MGP som det er verdt å høre på.

 

Temaet var litt Nile aktig. ''Kolossus'' og ''Armada''. Men ja de er langt ifra svartmetall idag

 

Hm.. Har en liten teori at man bygger på seg ett slags immunsystem mot metall ettersom tiden går. Jeg husker i 7. Klasse (går VG1 nå) så sendte en kompis meg link til Pantera - Mouth for a war, noe som var greit, da sangen faktisk var rimelig fet, men jeg erindrer så godt at jeg nesten brakk meg når jeg hørte vokalen. Syntes det bare var skrik og skrål. Nå er Pantera ett av banda jeg har hørt mest på og elsker stemmen til Phil. Thrash har blitt den desidert feteste sjangeren og jeg har snust litt borti deathmetall og sånn, men skjønner meg fremdeles ikke på Black Metal, som fremdeles høres ut som utydelig oppkast.

 

Regner vel med at jeg liker Black Metal om ett par år også, om teorien min stemmer.

 

Flere som har opplevd noe lignende?

 

 

Ja. ''Det er som opera, man må trene seg til å like det'' -Hellhammer. Noe sånt.

Endret av Mushrooms
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Annihilator burde være kjent for de fleste thrash-interreserte. Kanadisk thrash fra seint åttitall. Dessverre har jo denne sjangeren mer eller mindre dødd ut.

Annihilator er herlig god gammeldags thrash, slik thrash skal være.

 

Hadde en gjennomhøring av None Shall Defy skiva til Infernal Majesty i går. Her snakker vi gjennomført thrash. Kan ikke klage på gammel Annihilator heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...