michael691 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) http://www.kjendis.no/2009/12/02/kjendis/k...d_prix/9310853/ uten å skape en stor diskusjon ut av dette, men Keep of Kalessin er vel egentlig ikke ordentlig svarmetall? jeg putter i allefall de under generell ekstrem metal. Anyway, hva synes folket? Norge sine svartmetall band gjør det jo egentlig godt nok i utlandet fra før hat jeg hørt, men nå kommer det i allefall en sang i MGP som det er verdt å høre på. Temaet var litt Nile aktig. ''Kolossus'' og ''Armada''. Men ja de er langt ifra svartmetall idag Hm.. Har en liten teori at man bygger på seg ett slags immunsystem mot metall ettersom tiden går. Jeg husker i 7. Klasse (går VG1 nå) så sendte en kompis meg link til Pantera - Mouth for a war, noe som var greit, da sangen faktisk var rimelig fet, men jeg erindrer så godt at jeg nesten brakk meg når jeg hørte vokalen. Syntes det bare var skrik og skrål. Nå er Pantera ett av banda jeg har hørt mest på og elsker stemmen til Phil. Thrash har blitt den desidert feteste sjangeren og jeg har snust litt borti deathmetall og sånn, men skjønner meg fremdeles ikke på Black Metal, som fremdeles høres ut som utydelig oppkast. Regner vel med at jeg liker Black Metal om ett par år også, om teorien min stemmer. Flere som har opplevd noe lignende? Ja. ''Det er som opera, man må trene seg til å like det'' -Hellhammer. Noe sånt. Endret 3. desember 2009 av Mushrooms Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Annihilator burde være kjent for de fleste thrash-interreserte. Kanadisk thrash fra seint åttitall. Dessverre har jo denne sjangeren mer eller mindre dødd ut. Annihilator er herlig god gammeldags thrash, slik thrash skal være. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Må si at jeg har mestra Abbath teknikken Lenke til kommentar
793 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Annihilator er herlig god gammeldags thrash, slik thrash skal være. Annihilator er også Glam-, Nu-, Industrial-, Heavy-, Prog- og Speed Metal. De første to platene er bra Thrash og Speed Metal, resten er stort sett bare tull. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Annihilator burde være kjent for de fleste thrash-interreserte. Kanadisk thrash fra seint åttitall. Dessverre har jo denne sjangeren mer eller mindre dødd ut. Annihilator er herlig god gammeldags thrash, slik thrash skal være. Hadde en gjennomhøring av None Shall Defy skiva til Infernal Majesty i går. Her snakker vi gjennomført thrash. Kan ikke klage på gammel Annihilator heller. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Annihilator er også Glam-, Nu-, Industrial-, Heavy-, Prog- og Speed Metal. Selvfølgelig. I mine øyner "er" Annihilator Alice in Hell. Resten er stort sett crap. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Samples fra det nye albumet til Masters Hammer her http://www.mastershammer.com/mantras.html Vet ikke helt hva jeg synes enda, men virker ikke så altfor ille. Kan ikke akkurat forvente noe like bra som The Jilemnice Occultist eller Ritual. Folka er det hvertfall ikke noe å klage på! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Siste bildet = win. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Se filmen hos Youtube Hører for tida på Skeletons In The Closet med Children Of Bodom. Ei plate med kun coverlåter for de som ikke vet det. Festlig:P Temaet er kanskje tatt opp før, men jeg er ny i tråden.... Noen som har hørt noen coverlåter,vellykkede eller ikke, som de vil dele med oss? Eller syns dere coverlåter bare er tulll kanskje? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Coverlåter er som regel tull ja, men to gode jeg kommer på i farten er Emperor - Gypsy (Mercyful Fate) og Motörhead - God Save the Queen (Sex Pistols). Lenke til kommentar
Vale Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hva med Killswitch Engage sin versjon av Holy Diver da? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Originalen er sånn ca. en million ganger bedre. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Synes Killswitch sin "Holy Diver"-cover blir for lik originalen. Edit: Ikke at det er en dårlig cover, Jones' stemme er ca en evighet bedre enn RJD sin. Endret 3. desember 2009 av boffeeen Lenke til kommentar
Patton Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg synes Ministry's cover av Bob Dylan's "Lay Lady Lay" er utrolig tøff: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg synes Ministry er utrolig tøft Fiksa det for deg Lenke til kommentar
Patton Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg synes Ministry er utrolig tøft Fiksa det for deg Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Finnes en mengde Bathory covere som er verdt å høre, samt flere band som spiller De Mysteriis Dom Sathanas og andre Mayhem-låter. Endret 3. desember 2009 av Abigor Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Edit: Ikke at det er en dårlig cover, Jones' stemme er ca en evighet bedre enn RJD sin. Nei. Finnes en mengde Bathory covere som er verdt å høre, samt flere band som spiller De Mysteriis Dom Sathanas og andre Mayhem-låter. Anaal Nathrakh klarer jo en god, men forholdsvis lik, De Mysteriis Dom Sathanas. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nokturnal Mortum gjør en jævli bra cover av Graveland - Thurisaz og Burzum - My Journey To The Stars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå