Batnobbit Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Til alle som ikke er i julestemmning her er en god sang av Ljå som kanskje får dere i stemmning. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ja eller neste år da, whatever Jeg presterer også alltid å si "Roskilde i fjor", selv om jeg var der i sommer dette året Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Festivalåret har litt annen kalender:) Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 http://www.kjendis.no/2009/12/02/kjendis/k...d_prix/9310853/ uten å skape en stor diskusjon ut av dette, men Keep of Kalessin er vel egentlig ikke ordentlig svarmetall? jeg putter i allefall de under generell ekstrem metal. Anyway, hva synes folket? Norge sine svartmetall band gjør det jo egentlig godt nok i utlandet fra før hat jeg hørt, men nå kommer det i allefall en sang i MGP som det er verdt å høre på. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har ikke hørt det nyeste de har, men de var svartmetall sist jeg hørte dem. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Festivalåret har litt annen kalender:) Alle gjennomførte festivaler var "i fjor" Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har ikke hørt det nyeste de har, men de var svartmetall sist jeg hørte dem. Jau, går vel under black metal, men nyeste skiva er helt på trynet. Ikke noe vits å høre den Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Vell, de er jo veldig musikalske. Jeg tviler på at de kjører noe hardt, men heller noe mer fengende. Jeg er faktisk spent, utrolig men sant. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nå hakke jeg hørt så mye på Keep of Kalessin, men i allefall ut ifra det jeg har hørt, synes jeg det hører litt i samme sjanger som Dimmu."Småkommersiel svartmetall?" Anyway, det er jo musikken som teller, ikke hva sjangeren heter, kan jo bli spennende å se hvordan det går. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Vertfall ingen tvil om at det blir noe som faktisk er hørbart på MGP, noe det har vert dårlig med før for oss metal fans! Endret 2. desember 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Alle gjennomførte festivaler var "i fjor" Det blir egentlig slik ja. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg sier fortsatt "Hove i fjor", selv om det var i.. Fanden, det var jo i fjor Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Her er et Trash band fra hjembyen min, Jeg synes det er jævlig fett i alefall, sett dem live 2 ganger og bandet jeg spiller i har spilt samen med dem 2 ganger. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Her har du thrash: Se filmen hos Youtube Annihilator burde være kjent for de fleste thrash-interreserte. Kanadisk thrash fra seint åttitall. Dessverre har jo denne sjangeren mer eller mindre dødd ut. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hm.. Har en liten teori at man bygger på seg ett slags immunsystem mot metall ettersom tiden går. Jeg husker i 7. Klasse (går VG1 nå) så sendte en kompis meg link til Pantera - Mouth for a war, noe som var greit, da sangen faktisk var rimelig fet, men jeg erindrer så godt at jeg nesten brakk meg når jeg hørte vokalen. Syntes det bare var skrik og skrål. Nå er Pantera ett av banda jeg har hørt mest på og elsker stemmen til Phil. Thrash har blitt den desidert feteste sjangeren og jeg har snust litt borti deathmetall og sånn, men skjønner meg fremdeles ikke på Black Metal, som fremdeles høres ut som utydelig oppkast. Regner vel med at jeg liker Black Metal om ett par år også, om teorien min stemmer. Flere som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det tar tid og trening å dechiffrere metal, ja. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Vi diskuterte vel det bare for noen sider siden Siden vi er inne på god gammal thrash: Endret 2. desember 2009 av Dragavon Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Alt for Satan teaser på Trollmyspace http://www.myspace.com/troll Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Skulle ikke det nye albumet til troll komme i november? Snakka med trommisen i troll på nettby å han sa den kom muligens i november. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Intresant at Keep of kalessin prøver seg på noe så sært som MGP. de vil nok miste respekt fra enkelte fans men at de prøver seg på noe slik må jo bare tilsies som modig og et bra PR stunt, de har jo allerede opptredd på spellemannsutdelinga så de er jo på en måte kjente utenfor metallmiljøet allerede. men for min del så er jeg ikke sikker på at jeg gidder å se på mgp for å få med meg disse gutta det er ikke verdt det med all den andre dritten, men jeg skal nok slenge inn en stemme til de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå