Abigor Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du er hardcore mann:) Hvordan var Negura Bunget live? Følte bare jeg måtte tråkke på visse fans her Jeg likte det, de kjørte på med mange underlige instrumenter og vokalisten stirret intenst og var følelsesløs og kald gjennom hele konserten. En kammerat av meg likte det ikke, men han liker nok ikke bandet heller så samme det. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Når vi er inne på liveband her.. Hvilke band har folket her sett? Dette har jeg sett(garantert glemt noe): Amon Amarth Porcupine Tree (3 ganger) The Pineapple Thief Killswitch Engage Dream Theater (3 ganger) Opeth (4 ganger) Kamelot (2 ganger) Jaqueline (3 ganger) Stonegard (7 ganger) Dunderbeist (4 ganger) El Caco (2 ganger) Katatonia (2 ganger) Red Hot Chili Peppers Muse (3 ganger) Lowdown Twisted Sister Job for a Cowboy In Flames (3 ganger) Mastodon (3 ganger) Bullet For My Valentine Pain of Salvation Clutch Raunchy Michael Jackson(høhø) Roger Waters Bring Me The Horizon Herbrightskies Adept The Offspring Gojira (2 ganger) Bigelf Big Bang (4-5-6 ganger) A.C.T AC/DC Avenged Sevenfold Iron Maiden (2 ganger) Children of Bodom Machine Head Thine Eyes Bleed Coheed & Cambria Enter Shikari Foo Fighters Green Day Jimmy Eat World Freak Kitchen Lamb of God Korn Gogol Bordello Metallica Slayer (4 ganger) Audioslave Oceansize Pure Reason Revolution Down Pagan's Mind (2 ganger) Circus Maximus Alestorm Motorpsycho Týr The Who The Mars Volta Shot at Dawn White Lies Eagles of Death Metal Queens of the Stone Age (2 ganger) Coldplay Gazpacho Airbag Gallery Turboneger (5 ganger) Judas Priest Hail! Ihsahn Mew My Dying Bride Sahg Skambankt The Carburetors The Dillinger Escape Plan The Hellacopters Wonderfools (5 ganger) Zyklon Wolves in the Throne Room Press Play On Tape The Flaming Lips Guns N' Roses(eller "Axel Roses" om du vil) Troll Volbeat (2 ganger) WASP Dette går mange år tilbake, så hadde jeg kunne byttet vekk noe, hadde jeg gjort det. Endret 1. desember 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ikkje sett så mye men noe er det: Amon Amarth Behemoth Gamma Ray W.A.S.P. Aura Noir Primordial Brainstorm Dark Tranquillity Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Har detta blitt en skrytetråd nå eller? (selv om mesteparten av dette er til å grine av) Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Har detta blitt en skrytetråd nå eller? (selv om mesteparten av dette er til å grine av) Gråt oss en Glomma. Det ble spurt på forrige side hvilke band folk har sett live, what´s the big deal? Er vel riktignok en egen tråd for det et eller annet sted, men ingen grunn til å whine Endret 2. desember 2009 av J0dleb0n Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg liker dette! (Selv om jeg har litt delte meninger om vokalen(High pitchen)) Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvem kaller bandet sitt Into Eternity. Faen så ekkelt navn på et band. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hva er så ille med det? Hva gjør det så "ekkelt"? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Samme hva et band heter vel, så lenge musikken er bra. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ikkje sett så mye men noe er det: Amon Amarth Behemoth Gamma Ray W.A.S.P. Aura Noir Primordial Brainstorm Dark Tranquillity Hvordan var gamma ray live? jeg må få stukket å sett dem, det er yndlingsbandet mitt, fikk meg inn i metal. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Var faktisk veldig bra! Om du liker bandet er det knall, selv begynte eg og høre på bandet en måneds tid før konserten, og angrer ikkje, fett band Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Gamma Ray kommer jo til Norway Rock neste år, tar nok turen dit igjen ja Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Gamma Ray kommer jo til Norway Rock neste år, tar nok turen dit igjen ja Kødderu?! Jeg må ha biletter til det . Nå er jeg jo 18 også så. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Gamma Ray kommer jo til Norway Rock neste år, tar nok turen dit igjen ja Kødderu?! Jeg må ha biletter til det . Nå er jeg jo 18 også så. Nope Norway Rock Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Gamma Ray kommer jo til Norway Rock neste år, tar nok turen dit igjen ja Kødderu?! Jeg må ha biletter til det . Nå er jeg jo 18 også så. Nope Norway Rock Må vel bestille biletter når jeg kommer hjem. Det må jeg få med meg! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe av Black Majesty? Eneste jeg finner er Flesh Altar Unfold låta på nettet. Virker jævelig bra så er lysten på mer. Edit: Nvm, fant det ved hjelp av thadon Endret 2. desember 2009 av Vowels Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Norway Rock Om Manowar tar turen til neste år også, må jeg kjøpe billetter. Lista over band som er frigitt hittil ser bra uinteressant ut. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ja, Manowar ifjor var konge. Eneste småinterresant foreløpig er Gamma Ray, Enslaved og UDO. Forhåpentligvis drar de inn noen store band i år også. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Manowar i år() var beyond bra. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ja eller neste år da, whatever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå