Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når vi er inne på liveband her.. Hvilke band har folket her sett? :new_woot:

Faktisk ikke sett noen store :blush:

Jeg har hatt sjansen til å se band som In Flames og Arch Enemy, men det er band jeg ikke hører på så jeg ser ikke helt poenget. Men apropo live, noen som skal gå på Taake i Sandnes? En vennine vil at jeg skal bli med, hvis jeg klarer og bli VIP><

Lenke til kommentar

Kun sett 2. :p

Kamelot og Dimmu Borgir i Trondheim ifjor. Grunnen til at jeg har sett så få er fordi jeg er den eneste blandt de jeg kjenner som hører på "extrem metall"

Kompisene mine hører bare på In Flames og slikt. :(

Dama mi hører heldigvis på litt mere sån som meg, bare hun er ikke 18, så kommer ikke inn på så mange plasser:P

Lenke til kommentar
Når vi er inne på liveband her.. Hvilke band har folket her sett? :new_woot:

Hoi, det begynner å bli en god del, så jeg trur kun jeg nevner de beste konsertene. Er umulig å holde styr på alle, så disse er de jeg husker akkurat nå.

 

-Iron Maiden(ørten ganger)

-Manowar

-Killswitch Engange

-Emperor

-Megadeth

-Vicious Art

-Ahab

-Annihilator

-Lamb of God

-Silent Vanqish

-Ihsahn

 

De konsertene jeg har blitt mest skuffa over er Slayer og In Flames. Da Slayer spilte dro jeg etter fjerde sangen og In Flames hadde grisedårlig lyd. I tillegg bare sto Friden kun på samme sted hele tida, null sceneshow. Testament var også bra skuffende. Utrolig kjedelig.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Jeg glemmer sikkert noen her, menmen:

 

- Underoath

- The Devil Wears Prada

- Architects

- Bring Me The Horizon

- Parkway Drive

- Your Demise x2

- The Black Dahlia Murder

- Killswitch Engage

- Raised Fist

- Benea Reach

- Dimmu Borgir

- Gojira

- Satyricon x2

- Slayer

 

Edit: Dette er riktignok bare de bandene som man kan putte under metal, listen hadde vært en god del større om man inkluderte alle sjangre.

Endret av boffeeen
Lenke til kommentar
Blitt giret på Gojira nå i det siste. Bestilte den nye platen idag, hva har jeg og forvente?

 

The way of all flesh er en veldig god plate. Bortsett fra "Adoration for none" og "All the tears" som ligner litt for mye på metalcore og dermed er major turnoff for meg. Men det MYE fett på platen. De fire siste låtene er sykt bra. Innovativt, kraftig og spennende. Rå tromming, heftig vokal og riff tunge som.. hval. ellerno. Du kan glede deg.

 

Skriver bare de beste konsertene jeg, holder som en del andre her heller ikke styr på hva jeg har sett.

 

Opeth x2

Enslaved x2

Gojira

Baroness

BMTH

Cavalera Conspiracy

Primordial

Behemoth

 

Mangler: Isis, Cult of Luna og sist, men størst: AC/DC

Endret av Dr. Jacoby
Lenke til kommentar
Blitt giret på Gojira nå i det siste. Bestilte den nye platen idag, hva har jeg og forvente?

 

The way of all flesh er en veldig god plate. Bortsett fra "Adoration for none" og "All the tears" som ligner litt for mye på metalcore og dermed er major turnoff for meg. Men det MYE fett på platen. De fire siste låtene er sykt bra. Innovativt, kraftig og spennende. Rå tromming, heftig vokal og riff tunge som.. hval. ellerno. Du kan glede deg.

Høres interessant ut, ser fram til at den kommer! Synd at jeg ikke får høre den før det er jul(ja det er en julepresang til meg selv fra mamma) ><

Lenke til kommentar

-Satyricon x3, Enslaved x2, Overkill, Sodom, Immortal, Belphegor, Kampfar, Iron Maiden, Massacre, My Dying Bride, The Cumshots, Primordial, Kreator, Destruction, Negurã Bunget, Gorefest, Swallow The Sun, Ensiferum, Illdisposed, Nifelheim, Blood Red Throne x2, At the Gates, Gorgoroth x2 (ræva liveband), 1349, Mayhem, Warbringer, Exodus, Manowar, The Batallion, Napalm Death og Possessed

 

I tillegg valgte jeg å ikke se Dimmu Borgir, In Flames og Opeth selv om jeg hadde full mulighet til det.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...