Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvor metal dette er, men det er mulig enkelte vil sette pris på det.

Mutyumu

En bunke sprø japanere som lager fantastisk musikk. På myspace beskrives de som "Ambient / Klassisk / Alternativt ", låter som "minimal, classical, heavy metal, ambient, alternative, progressive, postrock, psychdelic". Inspirert av blandt annet Ulver og Emperor, lager de en noe "annerledes" type musikk.

Hør låtene "die Ewige Wiederkunft" og "L'œil est Dieu"

http://www.myspace.com/mutyumu

Håper dette gjorde mandagskvelden litt bedre for en eller annen.

Lenke til kommentar

Oh yes, classic!

Når den kommer på anlegget, vet man at det ikke er lenge igjen til ekstase :D

Forresten Nyhus (og alle andre Maiden-fans), hørt denne?

Ikke så altfor lenge siden jeg hørte den for første gang, Adrian synger, og Bruce på backing-vocals på refrenget! Awesome as hell! :)

Endret av J0dleb0n
Lenke til kommentar
Oh yes, classic!

Når den kommer på anlegget, vet man at det ikke er lenge igjen til ekstase :D

Forresten Nyhus (og alle andre Maiden-fans), hørt denne?

Ikke så altfor lenge siden jeg hørte den for første gang, Adrian synger, og Bruce på backing-vocals på refrenget! Awesome as hell! :)

Pfft, b-siden på Wasted years singelen, en klassiker for alle Maidenfans :w00t:

Lenke til kommentar
Pfft, b-siden på Wasted years singelen, en klassiker for alle Maidenfans :w00t:
Give me Ed, ´til I´m dead!

Jeg blir lykkelig over at det finnes folk som dere her i verden. For mye "åååh, bullet for my valentine" og for lite "up the iron's" for tida.

Men nei, jeg har faktisk aldri hørt den låta og jeg må si den sugde balle. Best of the B-sides har jeg aldri funnet. Jeg har alt annet jeg kan tenke på inkl. dvder, men den har jeg aldri sett noe til.

Lenke til kommentar
Men nei, jeg har faktisk aldri hørt den låta og jeg må si den sugde balle. Best of the B-sides har jeg aldri funnet. Jeg har alt annet jeg kan tenke på inkl. dvder, men den har jeg aldri sett noe til.

Har alltid likt Reach out veldig godt. Den er ikkje en typisk maiden-låt, og det er vel derfor Adrian synger og den ikkje er på Somewhere in time. Men eg liker den, og gutta i Maiden likte den tydeligvis godt nok til å gi den ut på plate :cool:

Lenke til kommentar
Vet ikke hvor metal dette er, men det er mulig enkelte vil sette pris på det.

Mutyumu

En bunke sprø japanere som lager fantastisk musikk. På myspace beskrives de som "Ambient / Klassisk / Alternativt ", låter som "minimal, classical, heavy metal, ambient, alternative, progressive, postrock, psychdelic". Inspirert av blandt annet Ulver og Emperor, lager de en noe "annerledes" type musikk.

Hør låtene "die Ewige Wiederkunft" og "L'œil est Dieu"

http://www.myspace.com/mutyumu

Håper dette gjorde mandagskvelden litt bedre for en eller annen.

Ah, ser man det, mer rar metalliknende avantgarde shit, med piano, awsome!

Gjorde definitivt min tirsdags ettermiddag ganske mye bedre ;)

Lenke til kommentar
Har alltid likt Reach out veldig godt. Den er ikkje en typisk maiden-låt, og det er vel derfor Adrian synger og den ikkje er på Somewhere in time. Men eg liker den, og gutta i Maiden likte den tydeligvis godt nok til å gi den ut på plate :cool:

De synes sikkert det var kult med litt variasjon. Men joda, det er jo en artig låt, for all del, den var bare ikke god i mine ører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...