Anathema Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 In Vain - As I Wither"random youtube vid, uten forklaring" Dette er vel definisjonen på hva folk irriterer seg over. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 In Vain - As I Wither"random youtube vid, uten forklaring" Dette er vel definisjonen på hva folk irriterer seg over. Aah, gidder aldri og lese når folk krangler. Beklager det der. Men kan ta litt kjapp info. Progressive black/death med en del Thrash og jazz elementer. Ganske fet band. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Vet ikke hvor metal dette er, men det er mulig enkelte vil sette pris på det. Mutyumu En bunke sprø japanere som lager fantastisk musikk. På myspace beskrives de som "Ambient / Klassisk / Alternativt ", låter som "minimal, classical, heavy metal, ambient, alternative, progressive, postrock, psychdelic". Inspirert av blandt annet Ulver og Emperor, lager de en noe "annerledes" type musikk. Hør låtene "die Ewige Wiederkunft" og "L'œil est Dieu" http://www.myspace.com/mutyumu Håper dette gjorde mandagskvelden litt bedre for en eller annen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Mr. True leverer hvertfall. Sunn O))) i januar. \o/ Hvor? Chateu Neuf. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Dette er godsaker alle som har vært på Maidenkonsert de siste årene burde kjenne igjen: Kan nevnes at bandet er en av Steve Harris' største inspirasjoner og at folk som Mustaine og McCready også har tatt litt fra musikken deres. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Oh yes, classic! Når den kommer på anlegget, vet man at det ikke er lenge igjen til ekstase Forresten Nyhus (og alle andre Maiden-fans), hørt denne? Ikke så altfor lenge siden jeg hørte den for første gang, Adrian synger, og Bruce på backing-vocals på refrenget! Awesome as hell! Endret 30. november 2009 av J0dleb0n Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Oh yes, classic!Når den kommer på anlegget, vet man at det ikke er lenge igjen til ekstase Ufuckingtvilsomt. Den går vel ikke akkurat under "metall", men tråden får overleve litt heavyrock også. Ikke at den er spesielt heavy heller. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Mr. True leverer hvertfall. Sunn O))) i januar. \o/ Hvor? Chateu Neuf. Lett at jeg skal dit begge dagene, leste litt info om konsertene nå. Kommer til å bli flott Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ønsker meg de til jul, om ikke kjøper jeg de. Gleder meg! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Tror jeg kjøper med en gang, redd for at det plutselig skal bli utsolgt. Digger at det er sitteplasser første dagen der man kun kan nyte musikken og deretter se dem nede på betong neste dag. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Oh yes, classic!Når den kommer på anlegget, vet man at det ikke er lenge igjen til ekstase Forresten Nyhus (og alle andre Maiden-fans), hørt denne? Ikke så altfor lenge siden jeg hørte den for første gang, Adrian synger, og Bruce på backing-vocals på refrenget! Awesome as hell! Pfft, b-siden på Wasted years singelen, en klassiker for alle Maidenfans Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ja, fant ut at den faktisk lå på Best of the B-sides Give me Ed, ´til I´m dead! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Pfft, b-siden på Wasted years singelen, en klassiker for alle Maidenfans Give me Ed, ´til I´m dead! Jeg blir lykkelig over at det finnes folk som dere her i verden. For mye "åååh, bullet for my valentine" og for lite "up the iron's" for tida. Men nei, jeg har faktisk aldri hørt den låta og jeg må si den sugde balle. Best of the B-sides har jeg aldri funnet. Jeg har alt annet jeg kan tenke på inkl. dvder, men den har jeg aldri sett noe til. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg har sett en ny video av det norske svartmetallbandet Pantheon I, er det noen som hører på dette? Er det verdt å få med seg? Dersom noen er frelste fans, gi meg gjerne 3-4 låtanbefalinger som kan gi meg et bedre inntrykk. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Origin Of Sin, Myself Above All, Defile the Trinity. Det gamle minnes veldig mye om 1349. Egentlig ikke så rart i da gitaristen (om jeg ikke tar feil) var med i 1349 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Men nei, jeg har faktisk aldri hørt den låta og jeg må si den sugde balle. Best of the B-sides har jeg aldri funnet. Jeg har alt annet jeg kan tenke på inkl. dvder, men den har jeg aldri sett noe til. Har alltid likt Reach out veldig godt. Den er ikkje en typisk maiden-låt, og det er vel derfor Adrian synger og den ikkje er på Somewhere in time. Men eg liker den, og gutta i Maiden likte den tydeligvis godt nok til å gi den ut på plate Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Vet ikke hvor metal dette er, men det er mulig enkelte vil sette pris på det. Mutyumu En bunke sprø japanere som lager fantastisk musikk. På myspace beskrives de som "Ambient / Klassisk / Alternativt ", låter som "minimal, classical, heavy metal, ambient, alternative, progressive, postrock, psychdelic". Inspirert av blandt annet Ulver og Emperor, lager de en noe "annerledes" type musikk. Hør låtene "die Ewige Wiederkunft" og "L'œil est Dieu" http://www.myspace.com/mutyumu Håper dette gjorde mandagskvelden litt bedre for en eller annen. Ah, ser man det, mer rar metalliknende avantgarde shit, med piano, awsome! Gjorde definitivt min tirsdags ettermiddag ganske mye bedre Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har alltid likt Reach out veldig godt. Den er ikkje en typisk maiden-låt, og det er vel derfor Adrian synger og den ikkje er på Somewhere in time. Men eg liker den, og gutta i Maiden likte den tydeligvis godt nok til å gi den ut på plate De synes sikkert det var kult med litt variasjon. Men joda, det er jo en artig låt, for all del, den var bare ikke god i mine ører. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Naturligvis mener ikkje eg at det er en god maiden låt, slik som Rime of the ancient mariner, Hallowed be thy name eller Alexander the great. Men som en artig B-side er den glimrende Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Blitt giret på Gojira nå i det siste. Bestilte den nye platen idag, hva har jeg og forvente? Foresten, ropene på rundt 4 min er så fantastiske. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå