Jonke Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Pestilence är finfin döds, creme de la creme Lite bra doom! Se filmen hos Youtube Endret 28. november 2009 av Jonke Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Foretrekker black framfor death. Det er jo ikke rart hvis sangen du postet er etter din mening kremen av Daumetall. Eid Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Noen Blut aus Nord-fans her eller? Etter min mening, ekstremt underrated BM! To godbiter fra den nyeste skiva; (Memoria Vetusta II - Dialogue with the Stars) Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Må si den orginale Memoria Vetusta-plata (Fathers of the Icy Age) fra 1996 er den beste, men den nye er også veldig bra Endret 28. november 2009 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ser ikke helt problemet med Hour Of Penance. Det er et koselig daumetal band. Dømetal trenger ikke å være fra 80- eller tidlig 90-tallet for å være bra. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Noen Blut aus Nord-fans her eller? Etter min mening, ekstremt underrated BM! To godbiter fra den nyeste skiva; (Memoria Vetusta II - Dialogue with the Stars) Må si den orginale Memoria Vetusta-plata (Fathers of the Icy Age) fra 1996 er den beste, men den nye er også veldig bra Den nyeste Blut Aus Nord-plata er knall! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Er det meg du sikter til? isåfall, hvorfor spurte du om det? Ja. --- On topic Noen som har noe doom å anbefale? I samme båt som Swallow The Sun og Daylight Dies. Insomnium Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Insomnium er høyest på lista. Glemte å nevne de. Se filmen hos Youtube Endret 29. november 2009 av Mushrooms Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Denne tråden har verkeleg tatt seg opp etter at fjortisane kom inn med youtube-bombardementet sitt. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Denne tråden har verkeleg tatt seg opp etter at fjortisane kom inn med youtube-bombardementet sitt. Ikke klag på gratis eksempler (: Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hva synes folk her om bandet Periphery? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Denne tråden har verkeleg tatt seg opp etter at fjortisane kom inn med youtube-bombardementet sitt. Denne tråden har virkelig tatt seg opp etter at Mr.True kom inn med de sure kommentarene sine. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Mr. True leverer hvertfall. Sunn O))) i januar. \o/ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Neslepaks rabler stort sett bare av seg negativt drit, men han har helt rett. Musikk blir ikke diskutert lenger, alle poster bare sine favoritt og ignorerer alt annet. Men så er denne tråden som det tilbakestående avkommet til backstage også. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Neslepaks rabler stort sett bare av seg negativt drit, men han har helt rett. Musikk blir ikke diskutert lenger, alle poster bare sine favoritt og ignorerer alt annet. Men så er denne tråden som det tilbakestående avkommet til backstage også. Jeg er helt enig. Det kommer nok av at de fleste her inne har forskjellig smak innen metal. Meneh.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det er forskjeller som skaper diskusjoner. Om alle er enige er morroa borte. Kan også nevne at jeg ikke har sjekket ut et band fra denne tråden, ikke en anbefaling. Jeg blir ikke interessert og nysgjerrig av "Fyfaen så ballebra :-------) *youtubevideo*". Ting var langt mer forseggjort før. Men jeg har prøvd å klage på det før og det er slik som dette kidza vil ha tråden, så det er ikke så mye å gjøre ved det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Du er ikke den enste Nyhus, tor ikke jeg har sett en Ytbe film som har vert linket her uten at det har vert noen forklaring rundt den. så hvis dere skal linke oss et band eller 2 skriv litt om det forklar hvordan metal det er. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Nå må dere slutte og whine. De siste 50 sidene er jo bare krangel. In Vain - As I Wither Endret 30. november 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 En av de beste skivene gitt ut innenfor landegrensa. (In Vain-skiva, altså.) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 En av de beste skivene gitt ut innenfor landegrensa. (In Vain-skiva, altså.) Jeg vet, og en av de mest ukjente også føler jeg. Først så syntes jeg ikke det var noe spesielt men etter en del gjennomlytninger så gikk det opp for meg hvor god den skiva virkelig er. Oppdager nye detaljer hele tiden. For de som ikke har hørt den enda, den koster 55 NOK på cdon. http://cdon.no/musikk/in_vain/the_latter_rain-732950 Tar og poster en god sang til Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Mr. True leverer hvertfall. Sunn O))) i januar. \o/ Hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå