Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen Blut aus Nord-fans her eller? Etter min mening, ekstremt underrated BM!

To godbiter fra den nyeste skiva; (Memoria Vetusta II - Dialogue with the Stars)

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Må si den orginale Memoria Vetusta-plata (Fathers of the Icy Age) fra 1996 er den beste, men den nye er også veldig bra :)

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar
Noen Blut aus Nord-fans her eller? Etter min mening, ekstremt underrated BM!

To godbiter fra den nyeste skiva; (Memoria Vetusta II - Dialogue with the Stars)

Må si den orginale Memoria Vetusta-plata (Fathers of the Icy Age) fra 1996 er den beste, men den nye er også veldig bra :)

Den nyeste Blut Aus Nord-plata er knall!

Lenke til kommentar
Neslepaks rabler stort sett bare av seg negativt drit, men han har helt rett. Musikk blir ikke diskutert lenger, alle poster bare sine favoritt og ignorerer alt annet. Men så er denne tråden som det tilbakestående avkommet til backstage også.

Jeg er helt enig. Det kommer nok av at de fleste her inne har forskjellig smak innen metal. Meneh..

Lenke til kommentar

Det er forskjeller som skaper diskusjoner. Om alle er enige er morroa borte. Kan også nevne at jeg ikke har sjekket ut et band fra denne tråden, ikke en anbefaling. Jeg blir ikke interessert og nysgjerrig av "Fyfaen så ballebra :-------) *youtubevideo*". Ting var langt mer forseggjort før. Men jeg har prøvd å klage på det før og det er slik som dette kidza vil ha tråden, så det er ikke så mye å gjøre ved det.

Lenke til kommentar
En av de beste skivene gitt ut innenfor landegrensa. (In Vain-skiva, altså.)

Jeg vet, og en av de mest ukjente også føler jeg. Først så syntes jeg ikke det var noe spesielt men etter en del gjennomlytninger så gikk det opp for meg hvor god den skiva virkelig er. Oppdager nye detaljer hele tiden.

For de som ikke har hørt den enda, den koster 55 NOK på cdon.

http://cdon.no/musikk/in_vain/the_latter_rain-732950

Tar og poster en god sang til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...