Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er nysgjerrig på det nye han mekker. Angel var tidenes skuffelse. The Adversary er ei utrolig bra skive, Angel hadde en bra låt. Hardingrock var heller ikke noe stort. Det var litt kult, men ikke noe jeg gidder sitte å høre på. Så uansett hva han tar i er ikke forventingene høye.

Du kaster faen ikke isbiter på scenen mens maiden spiller.

http://www.youtube.com/watch?v=_mF51biCdsc

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
hehe, jeg driver å skriver særemne om black metal, også sitter jeg å ser på forskjellige dokumentarer, så jævlig mye piss det er der.

Hvilken problemstilling har du?

Svartmetall og det norske samfunn, ser litt på miljøet rundt det på 1990 tallet, og hvordan det er i dag. Også ser jeg veldig på hvordan det representerer Norge, for det er jo en om ikke Norges største kultur eksport.

Lenke til kommentar
Fuck with almighty Maiden, and pay the price!

Godt sagt. Fant et annet klipp hvor Bruce truer med å banke livsskiten av en kar fordi han kasta et ølglass opp på scenen også.

Det er jævlig forståelig at de blir sure da, jeg har vært oppe på scena flere ganger, og du har nok med å tenke på å spille og å lage et godt show om du ikke må passe på å tråkke i knuste objekter også. Jeg har aldri fått noe kasta etter meg dog.

Lenke til kommentar

Jeg veit, jeg skjønner de godt. Har spilt min del av heller mislykka konserter jeg også. Det episke er ikke at Bruce blir sinna, men hva han sier. Det er på en måte ikke bare "eh, go to hell" det er mere "fuck you and the horse you rode in on" og slike. Det blir nesten bare morsomt. Den mannen er et geni.

Lenke til kommentar
Tycker inte att A Headbangers Journey var speciellt bra. Kan förstå att det är en bra film för folk som nyss börjat lyssna på metal (och det kanske också är meningen förvisso), men inte speciellt intressant om man lyssnat på metal i runt 15 år redan.

Intervjuet med Mayhem vil ALLTID være morsomt! :!:

Lenke til kommentar
Tycker inte att A Headbangers Journey var speciellt bra. Kan förstå att det är en bra film för folk som nyss börjat lyssna på metal (och det kanske också är meningen förvisso), men inte speciellt intressant om man lyssnat på metal i runt 15 år redan.

Intervjuet med Mayhem vil ALLTID være morsomt! :!:

so, fuck it, screw them! Han var helt dritings borte jo :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...