Dragavon Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 En av 80-tallets beste Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Deep Purple var best på 70tallet. mer spesifikt 1972 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Da kliner vi til med mer merkelig musikk fra syttitallet. Nyhus, her høyner vi gjennom taket. Dette blåste bukser, truser parykker og tenner av folk når de spillte live. Ekstrem tidlig bråkemusikk. Elsker denne sangen Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Focus har vel aldri kunne kalles metall og kan derfor ikke helt sammenlignes. Men joda, den låta er litt.. jizzy. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ikke så ulikt mye annet av progressiv rock som kom ut på syttitallet. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det meste er vel ganske rolig, med mye fløyte. Hocus Pocus er vel den eneste låta dems i den gata der(?). Men vekk fra progrock. Finnes en annen tråd for det. Jeg har fått dilla på denne skiva! Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Haha, fet vokalist på Focus ^^ Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Endelig no morro norskspråklig metall. Je glæder mej! Dunderbeist - Rovmord(teaser) Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Haha, fet vokalist på Focus ^^ +1. Han er helt rå! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Haha, fet vokalist på Focus ^^ +1. Han er helt rå! 2+ Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Endelig no morro norskspråklig metall. Je glæder mej!Dunderbeist - Rovmord(teaser) Awesome! Gleder meg sjæl! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Endelig no morro norskspråklig metall. Je glæder mej!Dunderbeist - Rovmord(teaser) Fy faen det var fett! Vurderer også å stikke på Machinehead i stockholm den 30. Januar (klassetur 28-31 eller noe). Noen som har vært på Machinehead live og kan anbefale meg det / frarådet meg det? Om de er mye dårligere live, så orker jeg ikke alt stresset med å finne fram, biletter, ikke rote meg bort, finne fram, gå på konsert hvor jeg aldri har vært før, finne fram. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ligger noen stonegard sjeler i sangen! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 hehe, jeg driver å skriver særemne om black metal, også sitter jeg å ser på forskjellige dokumentarer, så jævlig mye piss det er der. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg finner ikke Black Thrash Attack av Aura Noir noen steder! Noen som vet hvor jeg kan få tak i den rundt Oslo? Har vært på de fleste platebutikkene tror jeg, inkludert Neseblod Records. Nytt Dundr album på gang? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 hehe, jeg driver å skriver særemne om black metal, også sitter jeg å ser på forskjellige dokumentarer, så jævlig mye piss det er der. Se filmen hos Youtube Enig. Blir flau av det klippet av Ihsahn. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Nytt Dundr album på gang? Ikke album, men EP - "Gamle Eriks Kølschvarte Blodsalmer Fra Hjellum" Alt på Norsk. Lovende! Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Nytt Dundr album på gang? Ikke album, men EP - "Gamle Eriks Kølschvarte Blodsalmer Fra Hjellum" Alt på Norsk. Lovende! Utrolig tøft! Rart jeg ikke har hørt noe om det... Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Uhu! viste ikke engang om album nr 2! snublet over denne danske thrash-herligheten nederst i donken av brukte LP'er på platesjappa : Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå