AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Tror jeg ikke noe på! Men de spilte på Hovescenen, sant? Rimelig idiotisk å putte Converge der. Store, høye scener suger. Yup. Vi hadde gjerdeplass (sto hele dagen for å beholde dem til In Flames ). Så du Purified in Blood på Hovescenen? Glenn (vokal) må vel være eneste menneske per dags dato som tok stagedive derfra Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Nei, det var også et annet surt tap. Hørte han landa med føtta først, hardcore som faen. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Nei, det var også et annet surt tap.Hørte han landa med føtta først, hardcore som faen. Ingen med en viss form for vett foretar et svanestup fra Hovescenen, mann! Landa med føttene først, ingen som ville ta i mot, braste rett i bakken, tok en vakker ninjutsu-rull, ga meg high five og klatret opp igjen! Holdt på å dø av latter xD Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Stemmer det, hadde helt glemt at han hoppet derfra. Sto litt på siden og slappet av (konserten var tidlig på dagen om jeg husker rett?) også plutselig hoppet han ned fra scenen, ble litt forbauset. Hadde aldri gjort det selv. Endret 23. november 2009 av Vowels Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Stemmer det, hadde helt glemt at han hoppet derfra. Sto litt på siden og slappet av (konserten var tidlig på dagen om jeg husker rett?) også plutselig hoppet han ned fra scenen, ble litt forbauset. Hadde aldri gjort det selv. Fortalte meg etterpå at det var en temmelig impulsiv handling, og akkurat i det føttene forlot fast grunn hadde han tenk 'Åh, faen' Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Cavalera Conspiracy til Norway Rock Endret 24. november 2009 av AmonAmarth Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg ilegger meg selv herved 1 mnd ban for å få fokus vekk fra forumet og over på andre ting som er viktigere. Har brukt ALT for mye tid her de siste ukene, f.eks. å sitte en hel søndag som en zombie og klikke rundt her og krangle med fjortiser om musikksmaken deres er ræva eller ikke. Jeg tar juleferie fra forumet, så får dere holde liv i 80-talls metalen mens jeg er borte Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Da starter jeg med en godsang. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Virkelig fått sansen for denne, hele plata er egentlig fantastisk: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 De første bandene til Norway Rock 2010 er klare. LINK Blandt annet Queensrÿche, Cavalera Conspiracy, Gammaray, Sabaton, Enslaved. Nice Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Candlemass er genialt! Meget god konsert på HITS iår! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ja, Candlemass er fett. Liker Death Magic Doom skiva veldig godt. Noe av det bedre som kom i år. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Da starter jeg med en godsang. Ser og høyner Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vanskelig å slå Maiden, men prøver meg med Master's Hammer. Se filmen hos Youtube Også litt i sammenheng med at de holder på å mekke ny skive. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg ser alt, og høyner med 13 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Noen som veit noe mere om korfor RJD er på sykehus? Håper bare mannen er frisk og rask igjen snart, sjeleglad for at eg fikk med meg H&H i Spektrum i sommer Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Noen som veit noe mere om korfor RJD er på sykehus? Håper bare mannen er frisk og rask igjen snart, sjeleglad for at eg fikk med meg H&H i Spektrum i sommer Ingen vet helt sikkert. Men han overlever - Ronnie er lagt av metall Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vanskelig å slå Maiden, men prøver meg med Master's Hammer. Jeg ser alt, og høyner med 13 I still win Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 I still win 1-1! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Du får poeng for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå