AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Hæ? Det kosta jævli mye mer enn wacken hvertfall. Var det 750kr for en dag + 400 per hode for å overnatte på campen? Det er mer enn hva det koster for fullt pass med fri camping og alle rettigheter på wacken! Å reise fra Oslo koster 500kr hver vei. Øl og mat koster selvsagt mye mer i Kvinesdal enn i Tyskland, så jeg kunne nok fått 3 dager på wacken for samme pris som en dag i Kvinesdal. Jeg mener ikke det var bortkastede penger, det var jævli rått, men festivalen var dyr og kjip. ..Du glemmer å plusse på Roskilde, som jeg også nevnte 1750,- for festivalpass, pluss reise (relativt billig med buss). Øl og mat er selvfølgelig mye billigere i Danmark ^^ Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Se filmen hos Youtube Faen, jeg er blitt forelska i Limbonic Art allerede, og jeg hørte det først i dag =D Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Limbonic Art har mye godsaker ja! Lenge siden eg har hørt dem nå. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Dæven! Jeg et ganske stort iTunes-bibliotek, og jeg anser meg som en som har hørt om veldig mange band, og likevel finner jeg alltid noe nytt snacks når jeg kikker innom her! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 TUNGT! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Får orgasme hver gang jeg hører denne sangen, jeg! Se filmen hos Youtube Makan til intro og solo! Buz McGrath er virkelig et geni når det kommer til heftige riff Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 TUNGT! Se filmen hos Youtube Den plata der er så altfor bra. Electric Wizard sin klart beste. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 THE WIZARD Absurd bra. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Vet noen når Norwegian rock banda blir annonsert? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Vet noen når Norwegian rock banda blir annonsert? Tenker du på Norway Rock? Haha, har noen kikket på den foreløpig bandlista til Hove? Jeg får lyst til å grine Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Fordi? Gallows og ETID er da tjue ganger bedre enn det meste som blir postet i denne tråden! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Fordi? Gallows og ETID er da tjue ganger bedre enn det meste som blir postet i denne tråden! Ikke enig. Jeg hater den typen metalcore! Spesielt Atreyu. Bleh! ..Men det er smak og behag.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Vet noen når Norwegian rock banda blir annonsert? Tenker du på Norway Rock? Haha, har noen kikket på den foreløpig bandlista til Hove? Jeg får lyst til å grine Ja, Norway rock Det har visst kommet ut nå Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Haha! Har du hørt ETID eller Gallows? De ligner jo ikke på Atreyu (som jeg selv ikke liker) for fem flate øre! Aaah, jeg får vel ta å høre på disse godlåtene aleine da. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har hørt både Gallows og ETID, og jeg liker det bare ikke. Jeg sa spesielt Atreyu, som i at jeg liker Atreyu enda mindre enn de to Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Ok, jeg forstod det som en sammenligning ettersom at jeg ikke hadde nevnt dem, men nok om det! Det er strengt talt over et halvt år til festivalen er, dette betyr jo ikke akkuratt at det er garantert at alle bandene som kommer er band du ikke liker! Dersom Hove booker Avenged Sevenfold så har jo ikke det noe å si for meg, jeg kan ta meg til andre ting. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Det er strengt talt over et halvt år til festivalen er, dette betyr jo ikke akkuratt at det er garantert at alle bandene som kommer er band du ikke liker! Dersom Hove booker Avenged Sevenfold så har jo ikke det noe å si for meg, jeg kan ta meg til andre ting. Tja, Hove klarte ikke helt å appellere til mine interesser i år heller, men dem om det. Hove 2008 var fett, derimot Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Jaja, smaken som baken osv. Tragedie det året: Alle jeg var med bestemte seg for å dra hjem siste dag, og ettersom Opeth avlyste, var det greit for meg. Kommer hjem, sjekker ut de andre banda som skulle spille den dagen. Hører Converge. Angrer som faen. Derfor hører man alltid på alle artistene som kommer før man drar. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Jaja, smaken som baken osv. Tragedie det året: Alle jeg var med bestemte seg for å dra hjem siste dag, og ettersom Opeth avlyste, var det greit for meg. Kommer hjem, sjekker ut de andre banda som skulle spille den dagen. Hører Converge. Angrer som faen. Derfor hører man alltid på alle artistene som kommer før man drar. Haha Du gikk ikke glipp av noe, Converge var horrible live, jeg var meget skuffa Så lenge Opeth ble erstatta av Satyricon, ble jeg ikke særlig påvirket ^^ Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Tror jeg ikke noe på! Men de spilte på Hovescenen, sant? Rimelig idiotisk å putte Converge der. Store, høye scener suger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå