Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Hæ? Det kosta jævli mye mer enn wacken hvertfall. Var det 750kr for en dag + 400 per hode for å overnatte på campen? Det er mer enn hva det koster for fullt pass med fri camping og alle rettigheter på wacken! Å reise fra Oslo koster 500kr hver vei. Øl og mat koster selvsagt mye mer i Kvinesdal enn i Tyskland, så jeg kunne nok fått 3 dager på wacken for samme pris som en dag i Kvinesdal. Jeg mener ikke det var bortkastede penger, det var jævli rått, men festivalen var dyr og kjip.

..Du glemmer å plusse på Roskilde, som jeg også nevnte :p

1750,- for festivalpass, pluss reise (relativt billig med buss). Øl og mat er selvfølgelig mye billigere i Danmark ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, jeg forstod det som en sammenligning ettersom at jeg ikke hadde nevnt dem, men nok om det!

Det er strengt talt over et halvt år til festivalen er, dette betyr jo ikke akkuratt at det er garantert at alle bandene som kommer er band du ikke liker! Dersom Hove booker Avenged Sevenfold så har jo ikke det noe å si for meg, jeg kan ta meg til andre ting.

Lenke til kommentar
Det er strengt talt over et halvt år til festivalen er, dette betyr jo ikke akkuratt at det er garantert at alle bandene som kommer er band du ikke liker! Dersom Hove booker Avenged Sevenfold så har jo ikke det noe å si for meg, jeg kan ta meg til andre ting.

Tja, Hove klarte ikke helt å appellere til mine interesser i år heller, men dem om det. Hove 2008 var fett, derimot :D

Lenke til kommentar

Jaja, smaken som baken osv.

Tragedie det året: Alle jeg var med bestemte seg for å dra hjem siste dag, og ettersom Opeth avlyste, var det greit for meg. Kommer hjem, sjekker ut de andre banda som skulle spille den dagen. Hører Converge. Angrer som faen. :(

Derfor hører man alltid på alle artistene som kommer før man drar.

Lenke til kommentar
Jaja, smaken som baken osv.

Tragedie det året: Alle jeg var med bestemte seg for å dra hjem siste dag, og ettersom Opeth avlyste, var det greit for meg. Kommer hjem, sjekker ut de andre banda som skulle spille den dagen. Hører Converge. Angrer som faen. :(

Derfor hører man alltid på alle artistene som kommer før man drar.

Haha :p

Du gikk ikke glipp av noe, Converge var horrible live, jeg var meget skuffa :(

Så lenge Opeth ble erstatta av Satyricon, ble jeg ikke særlig påvirket ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...