Petter Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Nei, Hove. Eneste som var dumt var at lyden ikke var så veldig bra, men stemningen var fantastisk. De er utrolig gode til å få med seg publikum. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg valgte å ikke reise til Hove ettersom Slipknot var headliner! Halloooo, Slipknot! ...Åsså så jeg dem live på Roskilde, som sagt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg ser den, etter å ha vert på Norway rock fikk jeg også opp øynene for noen band jeg egentlig ikke likte. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg ser den, etter å ha vert på Norway rock fikk jeg også opp øynene for noen band jeg egentlig ikke likte. Skambankt? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Var de der? ( hadde en dag jeg var litt for full) tror ikke jeg så de da. Nei var vel helst Arch enemy som jeg virkelig fikk sansen for av de bandene jeg hadde hørt før og ikke viste helt. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Eg likar Arch Enemy! Åhr, jeg skulle betalt så evig mye for å være på Norway Rock og se Manowar! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Manowar var fantastisk! utrolig artig konsert, minus at jeg hadde ei kjerring ifra rogaland som stod litt for nermer og klaget over at de ikke hadde menn på sena Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg kan forresten slenge på at jeg har sittet i snart 9 strake timer og hørt gjennom hele diskografien til Corvus Corax. Makan til episk musikk! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Norske Pagans Mind hva syns folket om dem? Et av mange norske metall band som kanskje er mere kjent utenfor landets grenser. Jeg vet ikke om de er nevnt i tråden men de står iallefall ikke oppført på 1.siden. Pagans mind er kult! Har spilt i Bjugn to ganger de. Sist i høst.. Vi var ikke 10 000 som så konserten, men i en kommune med under 5000 innbyggere syns jeg vi var mange nok. kanskje 900 elns.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Manowar var fantastisk! utrolig artig konsert Feteste konsertopplevelsen jeg har hatt noen gang. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Manowar var fantastisk! utrolig artig konsert, minus at jeg hadde ei kjerring ifra rogaland som stod litt for nermer og klaget over at de ikke hadde menn på sena Rogaland, ftw! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Eg likar Arch Enemy! Åhr, jeg skulle betalt så evig mye for å være på Norway Rock og se Manowar! Vi som var der betalte mye! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Vi som var der betalte mye! Skal jeg love deg. 750kr for konsert, 16timers biltur, mat og bensinpenger. Men fyfaen så verdt det. Manowar er faen meg et episk band. Eneste jeg har å utsette på den konserten er at den var litt for lang. Fra elve til halv tre eller hva det var, det er for mye av det gode. Spesielt når en skal kjøre hjem samme natt og ikke kan pilse litt engang. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Vi som var der betalte mye! Jeg betalte da godt med penger for både Roskilde og Wacken, det kan umulig ha kostet mer enn det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Vil tro selv de mest ihuga diehard-fansene syntes den Demaio-talen dro litt vel langt ut..der han skulle takke norge, borgermesteren, fansen, norske jenter og si metal cirka 100 ganger til iløpet av 20 minutter. Selv gamlefansen syns det begynte å bli vel pinlig med alt publikumsfrieriet. Endret 23. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Patton Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvordan er Arch Enemy nå i forhold til 1998? Jeg så dem på Wacken da, men syntes de var kjedelig live. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Vi som var der betalte mye! Jeg betalte da godt med penger for både Roskilde og Wacken, det kan umulig ha kostet mer enn det Hæ? Det kosta jævli mye mer enn wacken hvertfall. Var det 750kr for en dag + 400 per hode for å overnatte på campen? Det er mer enn hva det koster for fullt pass med fri camping og alle rettigheter på wacken! Å reise fra Oslo koster 500kr hver vei. Øl og mat koster selvsagt mye mer i Kvinesdal enn i Tyskland, så jeg kunne nok fått 3 dager på wacken for samme pris som en dag i Kvinesdal. Jeg mener ikke det var bortkastede penger, det var jævli rått, men festivalen var dyr og kjip. Endret 23. november 2009 av Abigor Lenke til kommentar
weebl Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ahh elsker den sangen, så mye atmosfære Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Men så er ikke Norway Rock så økonomisk trygge og stabile som Wacken heller, da. Wacken forventer man er utsolgt mange måneder i forveien uansett band som spiller. Det kan ikke sies om NR, så de må vel ha høyere priser for å klare seg økonomisk for å lage festival neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå