boffeeen Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Jo, det er derfor jeg skrev at han i mine ører er en forferdelig musiker. Jeg skjønner at folk liker det aller, aller meste, men det betyr ikke at jeg selv liker det. Og ja, jeg synes TDWP er vesentlig mye bedre kvalitetsmessig. Eller går ikke det ann å si? Er det feil? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Musikksmak er veldig subjektivt og personlig, så det gagner ingen å krangle om det. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Det er jeg enig i, men litt (høflig) diskusjon en gang i blant er det ingenting galt med. Det ville vært utrolig kjedelig her i tråden om den kun bestod av youtube-videoer og svaret "fett". Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Musikksmak er veldig subjektivt og personlig, så det gagner ingen å krangle om det. Å krangle er unødvendig, men jeg synes det skal være lov å si at en artist suger hvis en mener det. Samtidig som jeg også synes det skal være mulig for andre å påstå at samme artist er awesome, og la det bli med det Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Det er virkelig meningsløst å krangle om noe så personlig som musikksmak, så det dropper jeg Han får mene det han vil. Han må vel få lov til å si hans mening? Jeg synes Malmsteen er helt! Og ja, jeg synes TDWP er vesentlig mye bedre kvalitetsmessig. Eller går ikke det ann å si? Er det feil? Dere misforsto alle tre. Jeg spurte bare. Jeg kranglet ikke. Jeg lurte jo bare på om han så andre kvaliteter osv. Jeg prøvde ikke å overbevise ham eller noe sånt. Har aldri prøvd å konvertere ham; lurte bare på et spørsmål jeg. Jeez. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Skal gi deg fin vokal jeg! Se filmen hos Youtube Du sammenligner det bråket der med Bruce Dickinson og Rob Halford? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Bråk, du verden. Du kan gjerne foretrekke kastratsangere over fin-fin BM-vokal, men "bråk" blir det ikke av den grunn. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Coveret er ikke pent i alle fall. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Kerry King har litt av en musikksmak. Liker måten han kaster Celtic Frost - Morbid Tales på bakken og trykker Slipknot - All Hope is Gone til brystet sitt. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Bråk, du verden. Du kan gjerne foretrekke kastratsangere over fin-fin BM-vokal, men "bråk" blir det ikke av den grunn. Det er bråk i forhold til Dickinson/Halford, noe som var hele poenget mitt. Svartmetallvokal har jeg ikke noe mot, men den sammenligninga blei for dum. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Som å sammenligne epler og appelsiner. Begge er frukter og smaker godt, men smaker helt forskjellig. Sjelden har noe kræsjet så hardt som når Arch Enemy varmet opp for Iron Maiden i spektrum for noen år siden. Vil påstå at 95% av publikummet sto og var forbanna over denne "jævla brølemusikken når kommer Maiden??"..hvertfall på bakgrunn av snakkingen jeg hørte rundt meg. Og de siste 5% sto og sikla på Angela og ville ha henne i senga si etterpå. Endret 22. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Yahmaan Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Norske Pagans Mind hva syns folket om dem? Et av mange norske metall band som kanskje er mere kjent utenfor landets grenser. Jeg vet ikke om de er nevnt i tråden men de står iallefall ikke oppført på 1.siden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 (endret) De fleste norske metalband som ikke er svartmetall blir bedre kjent i Europa og Japan enn i Norge..vi nordmenn liker ikke at "noen er bedre enn oss". Janteloven lever sterkt i hele Norge. Vi dropper å dra på konserter med norske band, så de gidder ikke turnere her når de selger ut arenaer i Tyskland eller blir signet på 20 festivaler rundt i Europa på en sommerferie. Er jo bare i kikke på turnelista til f.eks. Satyricon..kanskje 30 konserter, 1 i Norge, resten i Europa. Endret 22. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Norske Pagans Mind hva syns folket om dem? Et av mange norske metall band som kanskje er mere kjent utenfor landets grenser. Jeg vet ikke om de er nevnt i tråden men de står iallefall ikke oppført på 1.siden. Jeg er egentlig ikke noen stor fan av Pagan's Mind, men akkurat den sangen er episk Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 De fleste norske metalband som ikke er svartmetall blir bedre kjent i Europa og Japan enn i Norge..vi nordmenn liker ikke at "noen er bedre enn oss". Janteloven lever sterkt i hele Norge. Vi dropper å dra på konserter med norske band, så de gidder ikke turnere her når de selger ut arenaer i Tyskland eller blir signet på 20 festivaler rundt i Europa på en sommerferie. Er jo bare i kikke på turnelista til f.eks. Satyricon..kanskje 30 konserter, 1 i Norge, resten i Europa. Du forenkler en del her. Befolkningstetthet er definitivt relevant. Eksempelvis har Satyricon tradisjonelt spilt konserter i Trondheim, Stavanger, Bergen og Oslo i tillegg til mindre byer. Penger er fortsatt konge på haugen, så hvis valget står mellom 1000 personer i en stor norsk by og 5000 i en middels europeisk by, ville de fleste valgt penga framfor publikumstilknytningen. Janteloven lever i beste velgående, men jeg synes ikke den gjelder i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Nyhus: Var aldri ment å sammenligne Bruce Dickinson og Rob Halford sin vokal med Daniel Rosten fra Funeral Mist. Var mer min definisjon på fin-fin vokalprestasjon. Når sant skal sies kan jeg egentlig ikke klage på noen av de tre Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Ettersom det er så mange blackheads her inne, så antar jeg at jeg befinner meg blandt mennesker som ser på Slipknot som en kriminalitet? Jeg har brukt halve livet mitt på å overbevise vennene mine om hvor tragiske Slipknot var, helt til jeg så dem live i år, da var jeg solgt Lamb of God er episke, btw Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Nyhus: Var aldri ment å sammenligne Bruce Dickinson og Rob Halford sin vokal med Daniel Rosten fra Funeral Mist. Var mer min definisjon på fin-fin vokalprestasjon. Når sant skal sies kan jeg egentlig ikke klage på noen av de tre In that case i wont whine. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Ettersom det er så mange blackheads her inne, så antar jeg at jeg befinner meg blandt mennesker som ser på Slipknot som en kriminalitet?Jeg har brukt halve livet mitt på å overbevise vennene mine om hvor tragiske Slipknot var, helt til jeg så dem live i år, da var jeg solgt neida Slipknot er bra! Har alltid hatt sansen for de, men etter konserten i sommer var jeg frelst. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 neida Slipknot er bra! Har alltid hatt sansen for de, men etter konserten i sommer var jeg frelst. Roskilde? Den konserten var episk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå