CurSe Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Oppdaget en ny gruppe i dag og dette var jo bare helt fantastisk å høre på! http://www.myspace.com/blackautumn Og bare for å vite hva folk eventuelt klikker seg inn på kan jeg kopiere inn tag'ene fra last.fm: Tagged as: black metal, depressive black metal, dark ambient, suicidal black metal, german Aldri helt skjønt tag'ene med depressive og suicidal, syns det er god musikk jeg Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Iron Maiden drummer Nicko McBrain has confirmed to Rock Radio that the band are already planning their fifteenth studio album. http://www.rockradio.co.uk/rock-news/nicko...-time/v38r73fs/ Det annonserte dem jo på konserten i fjor sommer? Men de har vel ikke sagt før at de skal inn i studio i januar, og har allerede begynt å skrive låter for albumet? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Okei, så jeg spillte live for første gang igår. Vi ble med en gang sultne på mer, men vi har bare fire sanger. To vi har laget selv, den ene ble litt for sære live, den andre virket helt perfekt. Vi hadde også covret Symphony of Destruction og Highway to Hell. Men vi vil ha flere sanger. Noen tips? Vi tenkte på Sugar av SOAD. Enkel spilling, enkel vokal og mye liv. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Vet ikke om denne sangen kan være noe eller er i rikitg gate: Men den er ikke så altfor lang akkurat, vokalen er ikke så vanskelig og den største utfordirnga bare er vel om dere kan spille/synge fort nok. Endret 21. november 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Vet ikke om denne sangen kan være noe eller er i rikitg gate:https://www.diskusjon.no/index.php?act=Post...p;qpid=14715900 Men den er ikke så altfor lang akkurat, vokalen er ikke så vanskelig og den største utfordirnga bare er vel om dere kan spille/synge fort nok. Linken din bringer meg bare til inlegget mitt oO Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Sorry, kopierte feil haha Sånn ca. sjangermessig, hva spiller bandet deres? Endret 21. november 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Sorry, kopierte feil haha Sånn ca. sjangermessig, hva spiller bandet deres? Det vi lager selv er engetlig mer progressive thrash, men vi har laget en sang som er mer som den du postet. Det er noe slikt vi ser for oss at vi spiller live, noe med litt fart. Vi tenkte også på og prøve Cowboys from Hell men vi venter litt med den i og med at den er vanskelig Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Pantera er fett, men en del av deres sanger kan være i drøyeste laget å covre Walk er vel ikke så altfor vanskelig å spille hvis man ikke tenker på soloen og man klarer vokalen. Kan hende disse sangen kan være noe også: -Gone to Long Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Vi har abre en gitarist så vi bare kutter ut soloene. Vi hadde med en vokalist med på scenen under Highway to Hell. Resten sang jeg og gitaristen. De andre sangene høres greie ut, bare litt bjæling og rask spilling. Vi kan alltids se om vi finner noen tabs. Vi kjenner foresten en som er god på trekkspill. Vi tenkte på Trollhammaren, det hadde vært så utrolig kult Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Okei, så jeg spillte live for første gang igår. Vi ble med en gang sultne på mer, men vi har bare fire sanger. To vi har laget selv, den ene ble litt for sære live, den andre virket helt perfekt. Vi hadde også covret Symphony of Destruction og Highway to Hell. Men vi vil ha flere sanger. Noen tips? Vi tenkte på Sugar av SOAD. Enkel spilling, enkel vokal og mye liv. Metallica-covers slår alltid godt an live! Gjerne hvis dere går utenom klassikerne, og spiller sanger som Leper Messiah eller Escape. Pantera er jo heller ikke så ille så lenge dere unngår Cowboys From Hell Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Okei, så jeg spillte live for første gang igår. Vi ble med en gang sultne på mer, men vi har bare fire sanger. To vi har laget selv, den ene ble litt for sære live, den andre virket helt perfekt. Vi hadde også covret Symphony of Destruction og Highway to Hell. Men vi vil ha flere sanger. Noen tips? Vi tenkte på Sugar av SOAD. Enkel spilling, enkel vokal og mye liv. Aura Noir - Black Metal Jaw Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Men de har vel ikke sagt før at de skal inn i studio i januar, og har allerede begynt å skrive låter for albumet? Jo Vi har abre en gitarist så vi bare kutter ut soloene. Vi hadde med en vokalist med på scenen under Highway to Hell. Resten sang jeg og gitaristen. De andre sangene høres greie ut, bare litt bjæling og rask spilling. Vi kan alltids se om vi finner noen tabs. Vi kjenner foresten en som er god på trekkspill. Vi tenkte på Trollhammaren, det hadde vært så utrolig kult Hvor er dere fra? Jeg er en rytmegitarist som ser etter band for tiden Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Hehe, se på Yngwie Malmsteen, han er eneste gitarist og spiller både rytmegitar og soloer hele tiden. Endret 22. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Til gjengjeld låter det helt forferdelig! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Til gjengjeld låter det helt forferdelig! Say what? Rising Force f. eks er jo en av heavy metalen's største mesterverk! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Det får så være, han er fortsatt etter mine ører å dømme en forferdelig musiker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Der får vi bare være enige om å være uenige xboffen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Det får så være, han er fortsatt etter mine ører å dømme en forferdelig musiker. Ser du ingenting som kan appellere til andre enn deg selv, heller? Er Devil Wears Prada mye bedre kvalitetssmessig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Det er virkelig meningsløst å krangle om noe så personlig som musikksmak, så det dropper jeg Han får mene det han vil. Endret 22. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Det får så være, han er fortsatt etter mine ører å dømme en forferdelig musiker. Ser du ingenting som kan appellere til andre enn deg selv, heller? Er Devil Wears Prada mye bedre kvalitetssmessig? Han må vel få lov til å si hans mening? Jeg synes Malmsteen er helt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå